Ayato povestește:
La aceste cuvinte sar pe el si il trântesc de podea... Încep să-i dau pumni și picioare.... Cand vreau să-i dau un șut în @###@## simt o mana care ma oprește... Era Yui...
Ayato: Yui? Parca ți-am zis să stai cu Yuki afară!
Yui: Stiu... Dar eram neliniștită. Asa ca am venit sa te vad!
Ayato: Sunt bine!
Laito: Eu... n...nu...pr...prea!
Yui:Tu sa taci! O meriți!
Ayato: Hai sa mergem!
Yui:Bine!Si plecăm!
Kanato povestește:
Aud niste zgomote... Ma duc in camera lui Laito fiindca de acolo se auzea zgomotul... Deschid usa si Laito era pe jos.Kanato:Laito?
Laito: Ka...Kana...Kanato!
Kanato: Esti bine?
Laito: N...nu pr...prea!
Kanato: Cine ti-a facut asta???
Laito: A...Aya...Ayato!
Kanato:AYATO!
Ayato:Ce este?
Kanato: Ce i-ai facut lui Laito?
Ayato: Nimic!Yui povestește:
Nu pot sa cred... Ayato? De vede ca chiar ma iubeste! Awww! Acum am inteles de ce eram neliniștită. A vrut să-i de-a o lecție lui Laito.Yui: Ah...
?:Taci!Nu pot sa mai spun nimic... Cel care imi zicea sa tac imi pune mana la gura cu o cârpă si eu leșin...
Ma trezesc într-o cameră cu multe pete de sânge pe pereți... Mi-e frică!!! (era sa scriu foame).
Yui: Unde sunt?
?:La mine in cameră!
Yui: Ci... Yuma?
Yuma:Eu sunt!
Yui: De ce mai adus aici?
Yuma:Ca vreau si ca pot!
Yui: Ok... Eu plec, pa!
Yuma:Nu cred ca vrei sa faci asta!
Yui:Adică ce vr...Nu termin ce am de spus ca Yuma ma ia de mana si ma tranteste in pat...
Yui: Yuma... Ce... ce vrei ... ce vrei sa faci?
Yuma: Vei vedea!Imi ia mâinile în asa fel încât să nu mai pot face nimic si mi le leagă de pat, la fel ca si picioarele, în asa fel încât să arăt ca in X... Imi/ Își dă hainele jos si rămânem goi... Își bagă "Cheia" in "Broască" si atunci incepe coșmarul...
Yui:Lasa.... Lasă-mă!
Yuma:Nu vreau... Oricum, esti a mea acum!
Yui:Dar...Ahh.... Eu am un... Copil si un soț...
Yuma: Imi pare rau... Dar acum sunt noul tau sot si o sa trebuiască sa te porti frumos in fata celorlalți Mukami... Clar?
Yui: Si daca nu o fac?
Yuma: Păi... Cred că-ți iei viol in fiecare noapte...
Yui: Bi...Bine!Se opreste si ma sărută pe gât coborând in jos la piept, unde face o mușcătură. Eu tip de durere... De la piept coboară pe burtă... Imi sărută burta si zice:
Yuma: Ce am sărutat acum va fi în curat mare!😏😏😏
Yui:😨😨😨😨😵.Si isi continua treaba.
*După 4 ore:*
Yuma:Nu mai ma satur!
Yui:Te rog!Oprește-te!
Yuma: Bine... Oricum, vei fi mama copilului meu...
Yui:😵😭😭😭😭.
Yuma:Nu mai plânge!
Yui:Lasă-mă!Yui povestește:
😭😭😭😭😭😭... Ce am făcut? Am clacat... L-am lăsat să mă violeze care cu timpul a de venit.... Sex? Nu din nou!Am terminat si cu acest capitol...
Sper ca va placut...
Si scz ca postez greu dar unde sunt in vacanta nu am net ca intra Roaming de la sârbi... Si n-ai ce sa faci...
Dar am facut un capitol mai lung ca am avut idei...GLUMĂ!!!!
Ideile cu violul-Sex dintre Yui si Yuma ii aparține lui @Gbr156.
Deci mulțumiți ei....
Sărut mâna, Gabi!
Te pwp si mulțam ptr idei....