Ayato:Vreau să fi a mea...
Subaru:În numele Vampirilor, ce a intampla aici???
Yui:Ăm... Ayato a venit sa vada ce fac.
Subaru: Si sa te săruti cu el...
Yui: Dar... Subaru, nu este cea ce pare.
Ayato:Parca ai zis ca ma iubeai???
Yui: Da dar nu asa ca tine încât să ajung sa fac...
Dar nu o lasa sa termine că-i pune mana la gura.
Ayato: Iesi afara, Subaru!
Subaru: Ok...Si pleacă...
Ayato:Ce vroiai să-i spui???
Yui:Ca am facut sex cu un vampir. Adică cu tine.
Ayato: Nu o face!!!
Yui: Dc??? O sa ma violezi iar???😏😏😏Mai bine nu spuneam asta ca el ma tranteate in pat si incepe sa ma dezbrace si raman goală(la fel ca el).
Yui:Ayato... Te rog, nu o face!
Ayato:Ba Da. Am zis ca in seara asta o fac asa ca o fac...Asa că-si baga broasca in cheie si eu tip de durere...
El imi pune mana la gura si sincera sa fiu chiar ma doare faptul că ma strânge.Yui:AHHH...te rog ... AHHH.
Ayato: Zi ca nu-ti place???Eu nu zis nimic. El incepe si mărește viteza si eu leșin...
Ma trezesc a 2 zi si il vad pe el peste mine... Sincera sa fiu chiar mi-a plăcut ce facut aseara. Doar ca mi-e frică să nu raman însărcinată.
Yui:Ăm... Ayato, te poti da de pe mine???
Ayato: Dc??? Lui Pancake nu-i place ce am facut aseara si mai ales de mine???
Yui: Oh nu... Doar ca vreau dar Eu la masa ca imi este foame.
Ayato:Bn...Dar nu mergi in aceasta haina.
Yui:A da... Mă schimb si vin.
Imi iau hainele din dulap si ma duc spre baie dar el ma oprește.Ayato: Te poti schimba aici cu mine.
Yui: Bn...Ma schimb si mergem la masa. Cred ca a inceput să-mi placă Ayato. Adică este drăguț si câteodată bun dar este cam pervers... Adică am doar 16 ani. Sunt in casa asta de o săptămână și deja am facut sex de 2 ori cu un vampir... Cred ca am ajuns sa fiu păpușa lui de sex si de sânge...
Suspans...
Nu sa întâmplat încă dar se poate intampla.
Doar Yui își imaginează.