PROLOG

19 2 2
                                    


Biegnę...I  biegnę...I biegnę...Biegnę, ale moje stopy niczego nie dotykają.

Latam.  Wokół mnie rozpościera się ciemna przestrzeń, gdzie nie gdzie  widoczna jest różowa, fioletowa bądź niebieska poświata. Piękne.

Co ja tu robię? Po co tu jestem? Po raz kolejny w myślach zadaję sobie te same pytania. Nadal nie uzyskałam odpowiedzi...

Nie widzę sensu w tym co robię i czemu tu jestem, chcę w końcu  wiedzieć dlaczego to się dzieje...

Pogrążam się w myślach. Moje ręce, które wcześniej wykonywały ruchy jak przy pływaniu teraz opadły bezsilnie i spoczywają wzdłuż mojego ciała. Czekam, aż to się skończy.

Ale co to?! Po raz pierwszy widzę w dali przed sobą światło. Coś jak...płomyk? O, porusza się! Zbliża się do mnie! A co jeśli to oznacza coś złego? Wpadam w panikę, nie wiem co robić.

Jest  już na tyle blisko, żeby zobaczyć co t...

Jezus  Maria!

Czy  to jest motyl?

Nie,  nieee.

Bardziej..Hmm..Wróżka!Co?! Nieeee...Tak! To musi być wróżka!

Macha  do mnie! Lecz to chyba nie jest powitanie. Może potrzebuje pomocy?

Ewidentnie  tak, kurcze co robić? Jest tuż przed moją twarzą. Próbuję zapytać co się dzieje, ale z moich ust nie wychodzi żaden dźwięk!!! Co robić, co robić?! Chcę ją dotknąć, ale wróżka zaczyna się dziwnie poruszać. Wygina się w nienaturalne kształty i wydaje dźwięki, które z czasem stały się straszne.  Wystraszyłam się i zaczęłam się wycofywać w.....powietrzu?  Nagle usłyszałam przeraźliwy krzyk i wokół mnie zrobiło się okropnie czerwono.

-Aaaaaa! O mój boże...-zerwałam się do pozycji  półleżącej najszybciej  jak potrafiłam i zasłoniłam dłonią usta z przerażenia. Mam  nadzieję, że nikogo nie obudziłam... Ehh. Co to oznacza do  cholery?! Pierwszy raz od kiedy mam ten sam sen, coś się w nim  zmieniło. Zobaczyłam wróżkę! Nie wierzę!

Wiedziałam,  że jestem inna i mam chore sny, ale że aż tak?

♦ ♦ ♦ ♦ ♦ ♦ ♦ ♦ ♦ ♦ ♦ ♦ ♦ ♦ ♦ ♦ ♦ ♦ ♦ ♦ ♦ ♦ ♦ ♦ ♦ ♦ ♦ ♦ ♦ ♦ ♦ ♦ ♦ ♦ ♦ ♦ ♦

Witajcie kochani! Postanowiłam od razu wstawić prolog, aby mieć więcej czasu na pisanie I części. Co sądzicie? Jak wam się podoba? Jesteście fanami fantasy? Czy może raczej nie przypada Wam do gustu taki typ opowieści? Dajcie znać w komentarzach!

Gwiazdkujcie moje modliszki!

Buzi ♥

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Mar 22, 2018 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

Kraina SnówWhere stories live. Discover now