Grubun yarışmalara katılabilmesi için yeni şarkılar gerekiyordu. Ama şarkı sözleri uydurabileceği şeyler değildi duygularıyla yazmalıydı ve bu yüzden hiç kolay olmayacaktı. Çünkü Jhonas ilham gelmediği sürece şarkı yazamazdı.
Kara kara düşünürken Jhonas şuana kadar karşılaşmadığı gerçek aşkla karşılaşması gerektiğini düşündü. yerinden sıçrayarak "ilham perisi!!" diye bağırarak odadan çıktı.
Brad arkasından "nereye gidiyorsun?"
"İlham perimi bulmaya gidiyorum
Brad""Yine delirmiş bu çocuk" dedi brad.
Frad ise hiç takmıyordu çünkü alışmıştı jhonasın bu hallerine (jhonasla frad uzun süredir ev arkadaşı) , üzümlü lolipopu ağzındayken cool olmakta üstüne yok.
Jhonas prova odasına geri döndüğünde mutsuzdu. Frad jhonas'a dönerek " neyin var?"
"Bulamıyorum Frad, ilham perim olacak kızı nasıl nerede ne zaman bulacağım? "
"Üzme kendini peşinde onlarca kız var bulursun mutlaka"
"Onlardan istemiyorum fraklı olmalıki diğerlerine benzemesin onlar gibi olmasın benim için yalınzca o olsun"
"Amma sıktın ya! Üzme kendini diyorum hem yarın Tim'le beraber bas gitar almaya gitmelisiniz sakın unutma! "
"Tamam"Sonraki gün Tim'le beraber gitar almaya gittiler. içeri girdiklerinde Jhonas bir kız görür ve kıza bakalalır. Kalp atışları hızlanınca kalbinde bir sorun olduğunu sanar ve kalbini iki üç kez yumruklar. Acısını hissetmemişti bile.
Jhonas ne yapması gerektiğini bilmiyordu. Kız gitarı rafdan indirmeye çalışırken gitr kızın kafasına düşecekti kiii Jhonas 3 kocaman adım atarak kızın kafasına düşecek gitarı tek rliyle tutar.
Kız şaşkınlıkla "teşekkür ederim" dedi. jhonas'ın rica ederim demesini bekleyen kız hayal kırıklığına uğramıştı çünkü Jhonas kızın gözlerinin içine içine bakmaktan kendini alıkoyamıyordu ve dünyaya dönemiyordu. Jhonas'ın o şapşallığıyla ağzından tek bir kelime çıktı "Çok güzelsin"
Kız afallayark " te-te-teşekkür ederim"
Kız çok şaşkın bir şekilde ordan uzaklaşmaya çalışır tam gidecekken Jhonas kolundan tutarak kendine çeker vee kıza sarılır.
Kızın kulağına "Sen benim ilham perimsin, gitme" der.
İyice kprkan kız bu sefer koşarak uzaklaşır. O anda Tim Jhonas'ın yanına gelir "O giden kız kimdi?" diye sorar.
"O benim ilham perim, çok güzel diğmi?"
" Vuhuuuu!! Kaçığımız ilham perisini bulmuş sonunda. Bravoooo!!" der alkışlayarak.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Dark Angel
RomansaBirbirinden yetenekli, yalnız ve fakir altı liseli genç erkekten oluşan bir rock grubu. Zamansız gelen bir ölüm ve bir ilham perisi. İhanet değil, aşk... UNUTMA!!! Müziği eğlenerek yaparsan müzik olur Hikayemi okuyacak arkadaşlar bir sorun oluştu...