S.E - ZoNa -

266 13 18
                                    

İşte bir Ship Eleştirisiyle daha karşınızdayım sevgili Shipper kardeşlerim. Shipperlar ani gazlanma geçirip ebeme nineme atlamaya başlayabilir endişesiyle yazmaya henüz alışamadığım bir dal , bende bodoslama taktiğiyle yazıyım dedim. Yani Başlayalım snsnsshsh.

×Normaller×

ZoNa - ZoroxNami =

LuNa'nın fan kapmayı evereste çıkarması , hemen ardındanda Sanji , Usopp , Vivi ve Tashigi gibi karakterlerin araya girmesi sebebiyle benim adını verdiğim Ezbere Shipler kategorisine girmekten son anda yırtmış olan bu ikili bana göre One Piece'in ...

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

LuNa'nın fan kapmayı evereste çıkarması , hemen ardındanda Sanji , Usopp , Vivi ve Tashigi gibi karakterlerin araya girmesi sebebiyle benim adını verdiğim Ezbere Shipler kategorisine girmekten son anda yırtmış olan bu ikili bana göre One Piece'in en inandırıcı çiftlerindendir.

Neden mi? Çünkü ikiside tam bir korsan gibi davranıyorlar. Evet bu kadar net. Karakterleri bana göre müthiş derecede uyumlu , ikiside tam anlamıyla 'Şeytanlar' jsjsnnsjs.

Karakterlerinin uyumluluğunu bir kenara bırakırsak Eiichiro Oda'nın bu ikiliyede neredeyse LuNa kadar birlikte sahne yazdığını görüyoruz. Ama millet sanki onnca birliktelik yetmezmiş gibi hala LuNa sahnelerini dört gözle bekleyip aradada Nami'nin memelere dalmaktan bu caanım ship'i fark edemiyor. Peki ben nasıl mı farkettim?

Şahsen benim ilk One Piece ship'im ZoSan'dı. Hepsinden tüm shiplerden önce bu ikiliyi o kadar çok sevdimki tabiri caizse Mecnun oldum ben bu Marimoyla Kıvırcık kaşa , başka ship görmez oldu gözüm. Ancak bir süre sonra Sanji'nin ibnelikleri , öküzlükleri , gıcıklıkları beni çileden çıkartınca ZoNa resmen bir teselli dağı gibi kafama dank ediverdi.

Sanji Namiye ayrı bir yanık dimi?

Nami-Swan'ı onun için ayrı bir özel dimi?

-Yani Oda'nın bize gösterdiklerine göre öyle.-

Ama ya senin o kıymetli Namin Zoronun erkek gibi erkek olan havasına , kaslarına , o çarpık gülümsemesine , tapılası sesine vb. vb. kapılırsa Sanjiciğim?

Zoro ve Naminin o uyumlu şeytansı karakterlerleri birbirlerini çekerseee Sanji çıllldırır , kafayı yer , hatta intihar eder buda benim o sahneye bakarak "NİYAHAHA" -cadı gülüşü- yapmama yarar , rahatlarım yani 😇😬😆.

-Oh olsun sana Sanji!-

Der ve eleştiriye dönerim efendim. Bunun dışında bu shipte gerçekten sıcak baktığım noktalar var. Yani Sanjiden öc alıyım derken bi baktim ara sıra bu shipin sahnelerinede sevinmeye başlamışım. Gerçekten ne amaçla bakarsanız bakın ZoNa'ya bir noktada hoşunuza gidiyor. Çünkü birbirlerinin ruh ikizi gibi birşeyler. Birde şu atışmaları yokmu ;

 Birde şu atışmaları yokmu ;

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.
One Piece × Fan'aHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin