--- Mamă mi-e foame!!
--- De câte ori să îți zic?! Ești un model renumit... Nu poți mânca la fiecare 2 ore!!
--- Mamă dar am decât 45 de kg... Nu sunt grasă, iar o simplă gustare nu are cum să mă facă de 100 de kg...
--- 45?? Și cică e slabă!! Cum mai intră rochiile pe tine??
--- Dacă mai slăbesc mult zice lumea că am înviat din morți... O să fiu un schelet ambulant!!
--- Ce știe lumea despre viața de model?Plec fără gustarea mult dorită. Nu m-am prezentat... Sunt Kim Jennie și am 18 ani... Sunt model dar mi s-a cam acrit de cariera asta... O practic de la vârsta de 15 ani, pe când făceam doar niște banale poze pentru a îmi începe cariera.
Riiiinnngggg.....
--- Alo?
--- Ce faci pisic?
--- Bine Taeyang? Tu?
--- Tu mereu ești așa seacă?
--- De ce ai sunat??
--- Sa văd ce faci!! Ce e cu vocea asta?
--- Nu cred ca ar fi trebuit sa întrebi!! Știi deja răspunsul...
--- Mama ta iar te vede grasă nu?
--- Nu îmi dă de mâncare!! Și știi tu cât de mult iubesc mâncarea!!
--- Până la urmă are dreptate... Ești grasă!
--- Vrei să îți închid??
--- Gata știi că glumeam!! Ieșim??
--- Mmmm... Bine vino sa ma iei în vreo 30 de minute!!
--- Ok pa!!
--- Paa!Cobor să îi spun mamei că ies!! Nu prea o suport din cauza regulilor stricte dar până la urmă e mama!!
--- Mamă!! Ies cu Taeyang!!
--- Vino repede la mine!
--- Ce mai vrei?
--- Dacă vii cu vreo zgârietură sau lovitură cum ai venit data trecută!!
--- Mamă! Sunt om!! Se mai întâmplă!
--- Nu prea am avut cum să acoperim rana așa că nu ai făcut poze o lună!
--- Bine, bine am grija... Paaaa!!Urc sus să mă îmbrac... Nu vreau ceva extravagant!!
Aleg o pereche de blugi boyfriend albaștri și un maieu din dantelă albă... Am adăugat la ținută și niște sandale gri cu toc gros, o geantă albă și un cardigan de aceeași culoare.Termin de îmbrăcat și aud soneria!
--- E pentru mine!
Fug la ușă și îl văd pe Taeyang îmbrăcat în niște blugi albaștri puțin strânși pe corp și un tricou alb imaculat, pe deasupra avea o geacă de piele neagră!
--- Ești pus pe agățat azi!!
--- Cum să nu pisic!!Eu și Taeyang nu suntem împreună dar așa ne alintăm noi ca cei mai buni prieteni... Eu sunt pisicul lui iar el e uriașul meu!!
--- Mergem să mâncăm??
--- Nu eram grasă? Hai să bem o cafea!
--- Haide!!Amelia pov
Fata mea e plecată de 30 de minute!! Singur s-a julit sau ceva de genul!!
Nu mai pot aștepta, o sun!!--- Harry o sun!!
--- Las-o dragă, are 18 ani este în stare să își aibe de grijă!
--- Dar e model!! Nu are dreptul să se lovească!!
--- Începi să mă enervezi!! Las-o că nu moare!!
CITEȘTI
LOVE IS TRUE?!
FanfictionUn simplu model plin de realizări primeste șansa vieții ei.... Ea e Kim Jennie și are 18 ani. Viata îi este ruinata de un mare idol coreean care îi distruge rutina zilnica.... Cu o mama nu tocmai model și cu o viata data peste cap Jennie nu prea se...