Jungkook pov
Stam și vorbim de mai bine de jumătate de oră... E frumoasa dar gândul nu îmi zboară de la fata care a ramas supărată în casă.
--- Eu ți-am povestit despre mine! Acum spune și tu ceva!
--- Paii nu pot sa îmi iau ochii de la frumusețea ta...Face fata aia de impresionata. Ai nimerit aici Jungkook!
--- Ayyy ești foarte dulce... Dar acum pe bune... Spune ceva despre tine!
--- Pai sunt cântăreț, doar ce m-am despărțit de iubita, ma rog iubita între ghilimele...
--- Stai ce? De ce? Din cauza mea?
--- Nuuu, eram obligați sa fim împreună. Apăreau zvonuri și am fost obligat... Dar cum mi-am găsit pe cineva de care chiar sunt interesat...
--- Doamne am crezut ca din cauza mea! Nu vreau sa îți creez probleme!
--- Nu, voi da marea veste și apoi după câteva săptămâni, dacă vom fi împreună relația va fi publica!Jennie pov
Cred ca ar trebui sa ies în oraș cu Taeyang... Nu am mai auzit de el de când.... Ma rog n-ar trebui sa îmi aduc aminte.
Îl sun pe Taeyang... Îmi răspunde și abia ce il recunosc...--- Da? Ce vrei?
--- Unde sunt poreclele și dulceata ta din voce?
--- Ai dispărut odată cu tine! Nu m-ai mai sunat, cautat de când te-ai cuplat!
--- Scuze! Chiar nu am vrut dar relația asta nu a fost una "perfecta" și am nevoie sa vorbesc cu cineva! Te rog! PALUGAAAA MEAA.
--- Mhm vin cu tine dar nu înseamnă că te-am iertat pisic!
--- Asta voiam sa aud!
--- Ne vedem în jumătate de oră la cafenea... Sa nu intarzii! Știu ca îți stă în fire! Sau te-ai schimbat?
--- Nici vorba! Voi fi acolo!Doamne credeam ca o sa fie o cearta de aia rea! Cu țipete și vorbe urate dar nu a fost! Măcar el ma înțelege!
Stai asa! Cu ce dracu ma îmbrac? Nu am timp nici sa ma machiez... Improvizam!
Aleg sa îmi iau ce prind la mana și din fericire a ieșit ceva!Bun mai am 15 minute și fac 10 pana la cafenea! FUCK! Ma dau repede cu rimel și plec pe ușa...
Doar sper sa ajung la timp! Fug... Deci efectiv fug... Pe tocuri! Nu știu de ce ma sperii asa de tare. Doar nu îmi sparge cineva capul dacă întârzii!Ajung în fata cafenelei și primesc mesaj de la Taeyang sa intru ca el a ocupat o masa! Okay... Intru mai încrezătoare ca atunci când intru pe podium. Sunt o femeie independenta și foarte sexy...
Îmi cade cerul în cap când vad cine e la masa alăturată. Jungkook și iubită-sa se ling fix lângă masa noastră! Norocul prostului! Când vine ospătarul cu cafeaua mi-o torn în cap!
Îmi iau privirea de la "fostul meu iubit" și ma uit la Taeyang!--- Te rog ridica-te și ia-mă în brate!
--- De ce?
--- Șșșt! Tu doar fa ce ți-am spus!Se ridica ma ia în brate și ne punem pe scaunele ce scârțâie ca întotdeauna.
--- Explicația!?
--- Pai ala din spate... E...
--- Juncucu ala?
--- Da.. Și nu e Juncucu e Jungkook!Nu mi-am dat seama ca am urlat numele lui și este chiar lângă mine!
Jungkook pov
Doar ce îmi aud numele de la o masa alăturată! Ma uit peste umărul prietenei mele.... E.. Jennie! Se pare ca nici ea nu avea de gând sa stea singura.
--- Scuze! Dar mi-am auzit numele și vreau sa știu de ce!
--- Bine iubire!Mă duc la masa alăturată și ma uit la Jennie!
Jungkook: Scuze Jennie dar de ce mi-am auzit numele?
Jennie: Pentru ca...
Taeyang: Pentru ca îi povestea iubitului ei despre o trupa... BTS... și cred ca esti membru și te-a menționat puțin mai tare! Scuze! Poți sa pleci!
Jungkook: Aha! Singur!Plec la masa mea.... De când i-am observat prezenta numai la ea ma uit! Ce naiba cauta fix în același local cu mine? Trebuie sa aflu!
După puțin timp se duce la baie! Acum e vremea sa o clarificam!Jennie pov
Mă duc la baie sa ma spăl pe mâini pentru ca plecam! Intru în baie și aud niște pași din spate... Nu bag în seama având în vedere ca e multa lume aici!
Îmi ridic privirea și vad în oglinda o silueta cunoscuta!--- E baie de fete netotule!
--- Știam! Și ce e cu asta?
--- Și aici se urinează fetele dacă nu știai!
--- De ce ma urmărești?
--- Eu? Eu am venit sa beau o cafea la cafeneaua mea preferata! Nu te urmăresc!
--- Și el? E iubitul tău?
--- Ce te interesează? Am spus eu vreo ceva când ai plecat de la mine acasă la o cafeluta cu o TARFA?
--- Nu ii spune asa! Nu ai dreptul!
--- I-auzi! Tu cu ce drept ai venit la mine la masa?
--- Nu e treaba ta! Mi-am auzit numele și am vrut sa aflu de ce!
--- Ma rog ma așteaptă Taeyang... Și pe tine... Fufa aia scuze ca te rețin dar țin sa rementionez ca asta e baie de fete!Plec fără sa ma uit în spate... Auzi? Cu ce drept! Fufa lui nenorocita a stricat prietenia care credeam eu ca se forma între noi!
--- În sfârșit ai cazut în WC?
--- Nu erau toate ocupate, scuze de întârziere! Hai sa mergem!
--- Bine hai! Dar afara ploua torențial și tu ești îmbrăcata asa! Stai o pun pe mama sa îmi trimită un taxi.
--- Okay aștept!Jungkook pov
De ce nu pleacă? S-au ridicat au plătit ar trebui sa plece sa fiu și eu liniștit!
--- Iubitule ești bine?
---Da!
--- Te uiti la fata aia de mult timp ce ai pățit?
--- Îmi pare cunoscuta și nu știu de unde atâta tot!
--- Bine... Doar ca vreau de acum mult mai multa atenție pe mine! Nu pe străine bine?
--- Bine, frumusețe mica!Doar ce vad prin ușa de sticla ca vine un taxi și îi ia pe cei doi de pe capul meu... Dacă aflu cine e taximetristul îl îmbogățesc! În sfârșit timp pentru mine și pentru Lisa! E drăguță și are fata de inocenta... Dar știu ca nu e asa... Mi-am mai luat o teapa exact la fel cu.... Jennie... Era asa bună la început și s-a dovedit scârba de acum
Salutareeeeee suntem 150.... Deci nu îmi vine sa cred ca am crescut asa mult? Vreau sa va dau un nume... Care sa fie? Ma gândeam la pinguinii cu SIDA pentru ca asa sunt eu notata în telefoanele prietenilor mei... Sau roscațeii mei... O sa ma mai gândesc pana data viitoare! Va pup.... Pa❤️
CITEȘTI
LOVE IS TRUE?!
FanfictionUn simplu model plin de realizări primeste șansa vieții ei.... Ea e Kim Jennie și are 18 ani. Viata îi este ruinata de un mare idol coreean care îi distruge rutina zilnica.... Cu o mama nu tocmai model și cu o viata data peste cap Jennie nu prea se...