Mă trezesc din cauza razelor de soare ce intră pe lângă jaluzelele trase.
Nu îmi dau seama ce s-a întâmplat e real sau a fost un vis.Cobor jos și o văd pe mama certându-se cu tata... Nu e ceva nou... Se ceartă des...
Ceasul de deasupra mesei de bucătărie indică ora 8. O să mă culc la loc.
Nu plec bine din bucătărie și aud un țipăt....
" Du-te la târâtura ta, aia care îți mănâncă bani"Nu bag în seamă... Probabil iar trage mama o concluzie greșită.
Mă pun să mă culc la loc, nici 5 minute nu trec și intră mama peste mine...
--- Trezirea!! Într-o oră ai interviu!!
--- Ce naiba? La ce?
--- Povestești despre relația ta cu Jungkook!
--- Că tot veni vorba, cum sunt rochiile noi de la Mall?
--- Ce rochii? Ce ți-a venit așa pe moment?
--- Nu fă pe neștiutoarea!! M-ai vândut unui băiat pe care nu l-am văzut în viața mea.!
--- Nu te înțeleg... E faimos, frumos, și bogat...
--- E hidos, porc, și nu îmi pasă de banii lui! Ești mama mea.... M-ai vândut unei persoane doar pentru o ieșire la Mall?
--- Nu am avut de ales!! Știi situația cu tatăl tău e..
--- Cum e?? Ce știu..
--- Nu pot să îți zic.Izbucnește în plâns și fuge din cameră... Sunt oarecum curioasă despre această situație între cei doi părinți ai mei....
Jungkook pov
Jimin: Trezește-te bă că ai interviu...
Jungkook: Nu vreau să o văd pe răsfățata aia!! E cea mai hidoasă și e cea mai schiloadă față pe care am văzut-o....
Taehyung: Mi se pare frumoasă!! În locul tău profitam de ocazie.
Jimin: Pe tine nici naiba nu te ia!!
Jungkook: Am deviat de la subiect... Când e presupusul interviu?
Jimin: Grăbește-te!! O oră și dacă mergi cu viteza legală ajungi în vreo 45 de minuteNu stau pe gânduri și fug spre baie... Mi se pare că azi nu arăt atât de bine... Fix azi mă!! Când încă nu m-am obișnuit cu gândul că am o iubită!! O presupusă iubită!!
--- Să-mi bag.....
Am uitat că azi am treabă!! Să sperăm că nu o să întârzii
Îmi iau repede un tricou negru și niște blugi negri rupți în genunchi
Dau să cobor dar Bang mă oprește....
--- Ce vrei?? Spune repede!!
--- O să oprești în fața casei ei să o iei.
--- De ce? Ne întâlnim... Pur și simplu... Ce e așa greu?
--- Practic sunteți împreună!! Trebuie ca lumea să vă vadă așa!!
--- Măcar sun-o și spunei să se grăbească... Nu am chef să aștept după o răsfățată!!Jennie pov
Mă pun să mănânc deranjată fiind de telefonul fix care sună ca disperatul.
Mama fuge să deschidă iar aceasta se luminează când aude vocea celui ce a sunat
--- Desigur!! Îi spun!!
--- Ce să îmi mai spui??
--- Îmbracă-te!! Vine Jungkook și te ia!!
--- Ce?? Nu mă duceai tu?
--- Bang a zis că e mai bine să vă vadă lumea împreună!
--- Nu era nevoie!!Fug stresată sus!! Cu ce naiba mă îmbrac? Îmi trebuie ceva casual sau ceva elegant? Nici nu știu cu ce e el îmbrăcat!
Trebuie să mă grăbesc!După câteva minute aleg în sfârșit ținuta!!
Am optat pentru pereche de blugi albi, o cămașă în dungi, sandale deschise, părul l-am prins într-o coadă sus... Am asortat cu un ceas alb și o geantă neagra
Ca machiaj m-am limitat la tuș și rimel
CITEȘTI
LOVE IS TRUE?!
FanfictionUn simplu model plin de realizări primeste șansa vieții ei.... Ea e Kim Jennie și are 18 ani. Viata îi este ruinata de un mare idol coreean care îi distruge rutina zilnica.... Cu o mama nu tocmai model și cu o viata data peste cap Jennie nu prea se...