6.kapitoala

34 2 5
                                    

Je to jižanská krev to co ji na mě tolik vzalo to co potřebuje, ale co potřebuje.

Vystoupila jsem před velké nahrávací studium. S názvem Ice will be nice. Možná se jim to rýmuje ale smysl to lehce strací. 

Podívala se po té partě ani jsme  nestačila mrknout a dýchl na mě příjemný ateliér nějaké kanceláře v 12 patře.

,,vy jste Blue ros?" zeptala jsme se když jsem si všimla dominantní malby nad šedým gaučem.

Dívka jen kývla já o blue rose jen slyšela nic víc. Pokusila jsem se o úsměv.

,,a co po mě chcete?" zeptala jsme se klidně ale kdesi v nitru ve mě vřela zvědavost.

Kluci nás opustili a já s tou dívkou zůstala sama.

,,mám zdravotní problémy potřebuji někoho kdo by za mě zatáhl jedno turné, jde o turné v Londýně a Barceloně, ta teda padla takže je to jen ten Londýn." pověděla jen a koukla mi do očí.

Dobře žena kterou jsem poznala sotva před několika minutama mě naloží do dodávku, doveze kamsi a tet za mnou přijde s tím že chce helpnout. 

,,je to na velikonoce pochopím když řekneš ne, jde o to že kolem toho všeho bývá stres na který jsou vysoko školáci zvyklí ale člověka jako já. Žena která je v tom mám jen strach o to malé a když jsem uviděla tebe poznala jsem hned tu jižanskou krev. Tady v Brně žijí jižané původem a to budeš nejspíš i ty." pověděla mi do očí a já polkala. 

Spolkla jsem nejen sliny ale i otázky co se zrovna ne tak úplně hodili. Jako třeba kdo je otce zda je to někdo z té party a tak dál.

Byť mi bylo jasné že to jsou dobří kamarádi a to co se o nich říká jsou keci.

,,jsi tu promiň je to takové nečekané a divné ale zoufalá nouze si žádá zoufalé činy." pověděla tím hlasem jako kdyby si všechny slzy které jsem každou chvíli chtěla registrovat v jejich očích.

Vyplakla nad rozlitým mlékem a tet už neměla co brečet. 

,,přijímám to turné." pověděla jsem a ztěžka vydechla ta holčina mě objala a já už měla jen jednu jedinou otázku.

Co se vlastně bude dít, když oni jsou takový všeumelové? Otázka byla řečena v duchu a zůstala nezodpovězena. 

Tak logicky.

Jen jsem ji naznačila že potřebuji kyslík a ona mě pustila.

,,o co tedy přesněji půjde?" zeptala jsme se jí a pozorovala její zářivé zelené oči.

,,jo tohle jde o jedno představení které souvisí s křesťanstvím já jsem Židovska a kluci křesťané. Jde o představení které se má týkat velkého pátku a nese také název Big Friday."

Vychrli na mě snad bez jediného mrknutí a nádechu, já nestačím registrovat, vše pochitím proto jen to vše uvedeno a dám si to v hlavě dohromady.

Tak nějak přijdu na to že i to celkem zapadá.

,,jo jasně už tomu rozumím takže to bude na velikonoce a jaka bude má role?" zeptám se jen je mi řečeno že půjde o pannu Marii. 

Souhlasně kývnu byť nejsem věřící, ještě chvíli cosi diskutujeme pak i s klukama co přišli a nakonec se schodujeme na tom že bude lepší když big Friday úplně zazdime a vymyslíme nějaké jiné pokud možno komediální představení v žánru velikonoce.

❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️

Názor?
Tak snad Líbí... 

S láskou Fukaneta, stem cell ❤️🔥


Nice JobKde žijí příběhy. Začni objevovat