Kore'ye

494 38 0
                                    

Mektubu masanın yanına koyup valizlerimizi alıp dışarı çıktık.Ana caddeye geldikten sonra bir taksi çağırdık.Taksici bizi soru yağmuruna tuttu resmen.

Taksici:Kızım bu saatte nereye gidiyorsunuz böyle tek başınıza?

Taksici biraz yaşlıydı

Eda:Amcacım biz Koreye gidiyoruz okumaya

Taksici:Kore güzel yerdir ben beş yıl Kore de yaşadım

Elif:Gerçekten mi

Taksici:Evet evladım benim orada  Bang Si-Hyuk adlı bir arkadaşım var onu ararım size yardım eder havaalanından alır size iş bulur falan filan size yardımcı olur.Anladığım kadarıyla evden kaçıyorsunux

Elif:Maalesef ki evet anne ve babamız oraya gitmemizi istemiyor bizde onlardan habersiz gidiyoruz

Taksici:Ah ah benim çocuklarımda Kore fanı o yüzden sizi çoook iyi anlayabiliyorum bakın bu benim telefon numaram bunu kaydedin birşeye ihtiyacınız olduğunda beni veya arkadaşımı mutlaka arayın.

Eda-Elif:Teşekkürler

Taksiden indik taksici gerçekten çok iyi kalpli biriydi çok sevdim ardından telefonum çaldı arayan taksiciydi .

Elif:Alo amcacım bir sorun mu var?

Taksci:Yok yavrum sizi Min yoon gi adında biri havaalanından alıcak haber veriyim dedim bu arada yanında Kim seok jin adlı bir arkadaşı olucak ona göre yavrum.

Elif:Teşekkür ederim size bu yardımınızın karşılığını nasıl veririz bilmiyor

Taksici:Görüşürüz yavrum

Elif:Görüşürüz amca

Konuştuklarımızı Ablama da anlattıö oda çok mutlu oldu uçağı beklerken Yaren ve Merve yi aradık ama pek güzel şeyler söylemediler yarın evlerini b oşaltıyorlarmış çok üzüldük ama bilmediğimiz şey şu ki biz nerede kalıcaz? Ablamla oturup düşünürken uçağın anansunu duyduk uçağa bindiğimzde bütün sıkıntıları unutmuştuk 12 saatlik yolculuktan sonra her yerim uyuşmuştu.
Ablam valizleri alırken bende taksici amcayı aradım

Elif:Alo amca benim senden çok büyük bir isteğim var

Tqksici:Söyle bakıyım kızım

Elif:Şey bizim kalıcağImız kişilerin evini aldılar o yüzden bizdört kız olarak sokakta kaldık

taksici:Bem size ev ayarlaeım siz öerak etmeyin

Teşekkürler diyerek kapattım bu işi de sorunsuz hallettik.                                       

jin:

Bang si-hyuk bizi arayıp odasına çağırdı Sugayla beni havaalanına iki kızı almak için görevlendirdi diğerlerinide yurdu temizlemelerini söyledi daha sonra RM i yanına çağırıp bizim dışarı çıkmamızı söyledi.

RM:

Bang si-hyuk bizi yanına çağırdı hepimiz çok merak ediyorduk bize ne söyleyeceğini. Yanına geldimizde hiç bir şey söylemeden direk Suga ve Jin e havaalanına gitmelerini diğerlerinede yurdu temizlemelerini söyledi daha sonra her kesi odadan çıkarıp:

Si hyuk:şimdi gelelim asıl kpnuya benim türkiye deki arkadaşım beni aradı iki kızın kore ye geliceğini benimde onlara yardım edebileceğimi söyledi bende onu kırmadım ve kabul ettim arkadaşların havaalanından iki türk kızı alıcak daha sonra sen ve j hope şu kağıtta yazan adresten iki kızo alıp yurda getireceksiniz kızların evi yok bu yüzden bir süre yani ülkelerine dönene kadar sizin yurtta kalıcaklar bu açılşamaları arkadaşlarına yaparsın sen çıkabilirsin.

RM:teşekkürler

Jungkook:

RM odadan çıktığında şok olmuşa benziyordu hemen hepimiz etrafına doluşup ne konuştuklarını söyledi oda işte dört kızla beraber yurtta kalıvağımızı RM le jhope un iki kızı sugayla jin in iki kızı getireceğini söyledi gerçekte ağzım açık kalmıştı daha sonra ellerini çırpıp herkes iş başına diye bağırmıştı ve herkes görev yerine dağılmıştı.

Bende biliyorum ilk kitabım olduğu için hatalarım olduğunu ama beni affetmeniz lazım ve elimdem geldiği kadar çok bölüm yollamaya çalışıcam işin içine BTS de girdiğinde çok seviceğinizi düşünüyorum.

BTS VE TÜRK KIZLARIHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin