Hepsi arabaya doluştu bu arada Eda nın telefonu çaldı
Eda:Alo
?:
Eda:Alo kimse var mı?
?:Anneniz
Eda:Ne olmyş anneme
?:Anneniz kaçırıldı ama Kore polisi bulmaya çalışıyor merak etmeyin
Eda:Ama annem sabah uçakla Türkiye ye gitti.
?:Hayır gitmedi çünkü kaçırıldı bakın eğerki tanımadığınız kişilerden telefon alırsanoz hemen bize bildirin ve dikkat edim çünkü bu belli ki sizden birini kaçırmak istiyor ama sizi korkutarak ele geçirmek istiyor neyse biz size bir gelişme olursa geri döneriz iyi günler.
Hiç bişey diyemeden telefonu kapadım. Şok geçirmiştim sanki hepsinin bana baktığını görebiliyorum ama konuşamıyordum.
Jin:Aşkım ne oldu
Eda:Aşkım annem
Elif:Abla anneme bişey mi oldu
Eda:Evet annem
Elif:Abla söylesene hadi
Eda:Annem Türkiye ye dönmeden kaçırılmış polis birinin gözünün bizde olduğunu ama önce annemi kaçırarak bizi tehdit etmek istediğini düşünüyor.
Elif:Abla anneme bişey olmaz dimi
Eda:Bilmiyorum Elif bilmiyorum
Kook:Ama kim kim yapmış olabilir
Jimin:Benim aklıma bişey geliyor ama
Jin:Kim miş bakalım o
Jimin:Babanız düşünün siz kaçtınız anneniz boşandı ve babanın bir sürü planı vardı o yapmamış olsa bile adamları yapmıştır siz dememiş miydiniz zengin diye işte herşey tutuyor
Merve:Eda ben korktuğun için söylemedim ama baban beni aradı ve şifreli bişey defi sanırım TEHDİT dedi saniyelik açtığım an dedi ve kapadı tekrar aramaya çalıştım ama aradığınız numara kullanılmıyor dedi.
Elif:Eğer ki öyle bişey yaptıysa onu polislere bırakmam kendi ellerimle gebertirim
Eve gelmiştik hepimiz hayalet gibiydik yüzümüz bembeyazdı nasıl böyle biley oldu diye düşünüyorduk ama Jimin haklı olabilir babam yapmış olabilir diye düşünüyorum 🤔 ama bilmiyorum emin değilim hiç birşeyden boşu boşuna onu suçlamak istemiyorum.
Koltuğa oturdum. Elime telefonumu aldım ve bekledim biri beni aramalı bir haber gelmeli annemin kurtulduğuna dair bir bilgi gelmeli ama gelmedi gelmedi
Jimin seslendiJimin:Eda hadi bişeyler yiyelim. Merak etme polisler her şeyi halleder.
Eda:Halleder dimi
Jin:Tabi ki halledecek sen hiç merak etme
Eda:Hiç merak etmeden olur mu annem o benim ve şu anda kim olduğu belli olmayan bir kişi tarafından kaçırıldı.
Kook:Hadi bişeyler yiyelim ki daha rahat düşünebilelim.
Hep beraber bişeyler atıştırdık. Ve gece telefonların başından hiç ayrılmadık ama ne iyi ne kötü bir haber gelmedi ve bizde uyuduk.
Sabah kapının hızlıca çalmasıyla hepimiz uyandık. Aşağıya indik BTS kapıyı açmış kapıdakilerle konuşuyordu bize de salonda beklememizi söylediler.
Hope:Kızlar bir gelebilir misiniz.
Hemen koşa koşa kapıya gittik.
Rm:Şeyy bir tane kadın ceseti bulunmuş polis sizin gidip onun anneniz olup olmadığına karar vermenizi istiyor.
Elif:Hayır ya saçmalamayın benim annem ölmedi ölmedi gerçekten ölmedi dimi.
Elif böyle bağırırken Suga polis memurlarını gönderiyordu.
Elif bağırıyordu en güçlü şekilde gemde Jungkook onun yanına gidip eliyle ağzını kapamaya çalışsamda ne fayda. Elif şoktaydı tabi ki onun bu halini anlamak lazım.
Jumgkook:Aşkım sakin ol lütfen bak eda gidip bakıcak belki o senin annen değil boşu boşuna kendini ğerişan etme.
Elif:Ya annemde kook ya o ölmüş kadın benim ANNEMSE ben ne yapıcam ha ben ne yapacam.
O sırada Elif koltuğun ayağına takılmıştı ve cam sehpanın üzerine düşmüştü.
Kook:Eeeliiiiiiffff
Jimin:Ambulansı arayın
Eda:Ne oldu kook ne bağırıyorsun
Dediği an Elif i yerde kafasında kanlarla gördü.Eda:Elif Elif kardeşim Elif ne oldu sana.
Jin:Aşkım sakin ol ambulansı Suga arıyor hiç bişey olmayacak
Hepsi beraber hastaneye gitmişlerdi ambulansta Elif in yanında Jungkook gitmişti. Hastaneye geldiklerinde Elif i ameliyata aldılar. Her kes perişandı. Eda jin le beraber morga gitmişti.
Kook:Benim yüzümden oldu benim yüzümden oldu onu koruyamadım onu tutamadım. Düşmesini izledim.
TAE:Saçmalama Jungkook hiç bir şey senin yüzünden olmadı.
Rm:Kendini perişan etme Elif çok iyi olucak aramızda olucak.
Kızlar ağlıyordu gemde çok artık göz kapakları şişmişti.
Jimin Merve'nin yanına gidip.
Jimin:Merve kendini bu kadar üzme Elif e hiç bir şey olmayacak birazdan doktor çıkacak ve ona hiç bir şey olmadığını söyleyecek inan bana
Merve:Nasıl inanayım ya bişey olursa benim Elif ime biz ne yaparız.
Jimin Dicle bişey bulamıyordu. Ve hiç bir şey demedi sakinliğini korudu.
Yaren ağlamıyordu. Boşluğa bakıyordu. Sadece. Jhope bir kaç kere onun yanına gitmeye cesaret etti ama gidemedi.
Jin-Merve:
Beraber morg a gittik polis memurları kapıda bekliyordu. Adımı sordular cevap verdim. Ve beni içeri aldılar. Mavi bir önlük giydirdiler. Bone taktırdılar. Üzeri beyaz bir örtüyle örtülü biri duruyordu. Yanında da bir kadın doktor vardı. Örtüyü açtı. Kalbim hızlı hızlı atıyordu. Örtünün altında ki..............:...............
Ameliyathane bin kapısı açıldı. Bir doktor ve iki hemşire çıktı.
Jungkook:Doktor bey Elif in nesi var.
Doktor:Hastamız ...............
Evet baya uzun süredir buraya bölüm yazmıyordum. Umarım beğenirsiniz bütün düşünceleri yorumlara yazın lütfen be oy verin 😍
ŞİMDİ OKUDUĞUN
BTS VE TÜRK KIZLARI
RomanceBu kapak @sugasya tarafından yapılmıştır. Türk kızlarının atıldığı macera aslında bu kitap. Gerektiği zaman iki kardeş ailelerini bile karşılarına alıyor ama buna değiyor çünkü aşık oldukları kişiler BTS üyeleri bütün zorlukları aşıp mutlu mu yoksa...