Tiltott romantika

4.1K 90 10
                                    

- Jó estét, a rendelésemért jöttem, Dylan O'Brien.- köszöntem amikor beléptem a vendéglőbe. Amíg csomagolták a süteményeket körbepillantottam. Pofás kis hely. Egy picit romkocsma feelingű de a modern fenysorok és retro neon feliratok egészen eklektikussá teszik. Ahogy forgolódtam, megpillantottam egy jól ismert arcot egy hátraeső kis boxban.
- Tommy! Ezer éve nem láttalak! - köszöntöttem-leülhetek?
- Dylan! De örülök neked! Persze, gyere csak! -csusszant odébb a padon - mi szél hozott?
- Ezt én is kérdezhetném tőled - öleltem át szorosan -a menyasszonyommal jöttünk New Yorkba a szüleihez látogatóba. Rendeltek sütit és gondoltam elviszem nekik, hamár ilyen kedvesek és vendégül látnak. - fordultam felé a válaszát várva.
- Én csak nyaralok. Bár szint úgy a menyasszonyommal - a beszédén érzékelni lehetett, hogy nem az első korsó sörét issza - de ő most egyik barátnőjénél alszik. Összefutottak a városban és gondolták, hogy jó lehet egy csajos pizsiparty.
- Értem - feleltem röviden.
- Nem fogom tekerni a szót. Emlékszel, amikor felvetettem azt, hogy tartsuk együtt az esküvőnket?
- Igen.
- És még mindig áll az ajánlatod?
- Persze - ebben a pillanatban, ahogy elhagyta a számát a szó közelebb hajot és lágyan ajtón csókolt. Hirtelen hátrahőköltem és kérdő pillantást vetettem rá.
- Sajnálom, de meg kellett tudn...- ebben a pillanatban utána hajoltam és viszonoztam a gesztust. Most ő hajolt el.
- Te nem bánod? - húzta fel a szemöldökét.
- Nem - vetettem egy pillantást a szájára, és ő ki is használta az alkalmat, szinte támadás szerűen esett neki csókolni az ajkaimat. Abban a pillanatban filmként pergett le előttem az elmúlt egy év összes eseménye. Nem tudtam neki elkenálli és átadtam magam a köztünk lévő bizsergésnek.
- Szóval - kaptam levegőért a szenvedélyes csók után - te az esküvőt úgy ért... - még csukott szemmel, levegőt kapkodva bólogatott és a hajamba kapaszkodva újra magával ragadott. Olyan lüktetést éreztem magunk között, amit még semelyik partneremmel azelőtt. Próbáltam nem gondolkozni csak a jelen gyönyörének élni. A csókunk szinte egybeforrt és egyre nedvesebbé és hevesebbé vált. Nyelve szinte szétfeszíti az ajkaimat. Nincs menekvés. Szinte nem is lehet bennünket látni kívülről, csak ha az ember alaposabban körbenéz, hiszen egy szűk folyosó utolsó boxában vívtunk egymással és saját érzelmeinkel. A hangulat egyre forrobbá vált és a levegő szinte izzott közöttünk. Egy gyors mozdulattal Thomas az ölembe ült, mire én gyors levegőért kaptam. Megszólalni nem volt időm. Ismét szorosan magához szorított és mindkét kezével beletúrt hosszú, sötét göndör fürtjeimbe. Én is keztem feloldódni és a pólóját enyhén feljebbtolva simogani kezdtem a vékony és törékeny derekát mire ő felnyögött.
- Istenem - morogta vággyal a hangjában a torkomba majd folytatta azt amit elkezdett. Ismét levegőért kapva megszakította a csókot. Fogaival gyengéden ráharapott az alsó ajkamra és finoman szívva végigsiklott rajta. Erre már nem tudtam türtőztetni magam, torkomat egy mély, szenvedélyes hörgés hagyta el. Időközben a kezeim lejjebbsiklottak a derekáról és a farzsebébe csúsztattam őket. Már egyáltalán nem érdekelt, hogy ki vesz észre minket és mit gondolnak rólunk. Egy dologra tudtam csak összpontosítani: hogy Ő minél hamarabb az enyém lehessen. Mindkét kezemmel megmarkoltam és felhúztam térdelésbe mire meglepődöttségében elcsuklott a hangja és felsóhajtott. Ezáltal az ágyéka eszméletlen közel került az arcomhoz, mire még izgatottabb lettem. Kezemmel feltűrtem a pólóját a hasán és a medencecsontjától kezdve szívni és csókolni kezdtem a vékony, hamvas bőrét az övcsatja mentén. Minden érintésre hasa megrándult és beleborzongott. Ahogyan egyre előrébb haladtam, egyre jobban szorította a fejemet a testéhez és markolászott a hajamban, szinte tépve azt. Mentőmellényként használta, nem eresztette, nehogy elmerüljön a vágy feneketlen óceánjában. Amit az övcsatja fölé értem, gyengéden ráfújtam a bőrére, mire egész teste borsódzani kezdett és libabőr jelent meg a hasán. Fejét élvezettel biccentette hátra, mire mosollyal az arcomon végighúztam a nyelvemet az ágyéka felől a köldökéig. Erre a torkát kínzó, epekedő nyögés hagyta el.
- Dylan - szólt hozzám szaggatott lihegéssel - van fent szobám, bérelve - kivörösödött arccal pislogott le rám. Hangjából csak úgy sugárzott a vágy.
- Menjünk - dobtam az asztalra egy tíz dollárost. Nem érdekelt mennyibe került és ki rendele. Minél előbb meztelenül szerettem volna tudni magunkat. Mindketten próbáltunk a lehető legsemlegesebb arccal végigmenni az emberek között. A lift hamar megérkezett. A hátsó falának támaszkodtunk. Nem voltunk egyedül, különben már régen a falnak löktem volna Tommyt. Csak a kisujjunk fonódott össze. A vérem izzott és az ő szívverését is lehetett érezni ilyen kis érintésnél is. A szoba a nyolcadik emeleten volt, közvetlenül a lifttel szemen. Thomas kinyitotta az ajtót és felkapcsolt egy kis éjjeli lámpát a kommódon. Utána léptem be a szobába. Mindent vörös és fekete bőr és fa borít. Tiszta burleszk hangulatú a hely. Alig vártam meg, hogy Tom bezárja a reteszt, hirtelen az ajtónak löktem és csuklóit keresztbe téve oda szorítottam a feje fölé az ajtónak. Már senki előtt nem kellett szégyellnünk és visszafognunk magunkat. Nekiestem az ajkainak, alig juttatva levegőhöz. Orrunk egymás arcának préselődött és halk nyögésekkel fűszerezett csókkal feszíttem ki az ajkát. Mozdulni sem tudott. Teljes testemmel nekisimultam, ágyékunk összeért és éreztük egymás lázas lüktetését. Mindkettőnk nadrágja átnedvesedett, rácsként választott minket el egymástól. Már szinte fuldokoltam, de nem tudtam lassítani. Szájáról áttértem a nyakára és elbiccentettem balra a fejét. Nyakát tüzesen szívtam, lila foltokat hagyva magam után. Néhol nekinyomtam az orromat is, néhol ráharaptam sima, tökéletes bőrére, melyre minden alkalommal élvezettel nyögött fel. Egy gyors gondolatra, két combját megragadva felkaptam és felültettem a mellettünk lévő szekrényre. Erre a mozdulatra ismét nyögött egyet. Lábaival szorosan körülölelte a derekamat, majd hosszú ujjaival végigsimította a hasamat. Végigszaladt a gerincemen az ujjai érintésétől a hideg. Megragadta a pólóm alját és kínzó lassúsággal lehúzza rólam. Én sem teketóriáztam tovább. Megragadtam a felsőjét és letéptem róla. Fedetlen felsőtestünk mostmár összeért és éreztem, hogy mennyire csiklandósnak érzi a mellemet fedő szőrszálak érintését. Nem tudtam tovább várni, ismét felkaptam és a mögöttünk lévő franciaágyra löktem. Kicsit túl magasan volt így két térdét széttárva, átkulcsolva a kezeimmel a combjait, egy erős, hirtelen rántással magamhoz húztam, mire őbelőle egy mély, szaggatott nyögés szaladt ki. Fériasságunk egymásnakfeszült. A nadrágtartómba kapaszkodva magára húzott és ismét egymás ajkait kóstolgattuk. Elkezdtem lefelé haladni a testén. A kezem a fejemet követve siklott lejjebb és lejjebb, miközben a kezeivel a hátamat simogatta, néha néha végighúzva két ujját a gerincemen. Már a köldöke magasságában jártam és egyre növekvő merevedésemet szorítottam fél kézzel mikor megtorpantam és feltérdeltem. Csodáltam az alattam elterülő férfi vékony, törékeny csontos testét. Zihlált volt, mégis gyönyörű. A teste hibátlan, egy anyajegy sincs rajta.
-Valami baj van? Nem kell, ha nem akarod - ült fel még mindig széttárt lábakkal.
- De, nagyon is szeretném. Csak azon tűnődtem, miért vártam mostanáig - vettem ujjaim közé az állát és gyengéden simogattam az arcát, mire ő kacéran elmosolyodott. Kibontotta a nadrágszíjamat és kigombolta a gatyám, lehúzta a sliccem. A nadrágot és a nedves alsóneműmet lehúzta a térdemig, megszabadítva a fogságban tartó börtönömtől. Finom csókokat lehelt a hasamra, a medencémre. Én is megmarkoltam a hosszú szőke haját mint ő az előbb, amikor orrával végigkúszott a férfiasságomon. Forró csókokkal borította majd végignyalta a teljes hosszát a tövétől a végéig mind a huszonegy centimétert. Minden vér a testemből egy pontba szaladt össze. Már majdnem a szájába vette, mire a hátára löktem és róla is lehámoztam a maradék ruhát. Alaposan szeügyre vettem teljesen meztelen testét. Elmosolyodtam, hogy kifejezzem az elégedettségemet, majd teljes testsújommal a matracba préseltem. Merevedéseink immár szabadon értek össze, minek érzésére elégedetten a fülébe lihegtem halkan:
-Nem hagyhatom, hogy én menjek el előbb-válaszül ráharapott a fülcimpámra, amitől mégjobban felizgultam. Szerettem volna mégeszer végigcsókolni az egész testét, minden porcikáját. Nedves csókokkal hintettem végig, a mellbimbójára ráharapva.
-Dy-Dylan-nyöszörögte. Értettem, hogy a határai szélén táncolt. Visszacsúsztam rá és az egyik kezemmel az egyik lábát a derekam köré csavartam. Ismét mély csókot adtam neki, majd elhelyezkedtem a bejáratánál. Egy gyors lökéssel behatoltam, mire szinte felsikoltott. Sebesen keztem mozogni, hogy az ágy csak úgy hullámzott alattunk. Mindkét kezét a feje fölé toltam, összekulcsolva az ujjainkat. Erősen szorítottam a kezét, míg ő a körémfont lábaival roppantotta majdnem össze a testemet. Kicsit feljebb csúsztam, hogy mélyebben merülhessek el benne. Mindketten hangosan nyöszörögtünk, csókunk inkább már egymás szájából való szenvedélyes lélegzéssé vált. Az egyik mély lökésnél felkiáltott és a körmeit a fenekembe vályta. Gerince megmerevedett és a heves orgazmusban teljesen körémfonta magát. Már én is közel álltam a beteljesüléshez, így még párszor teljes erőből előre toltam magam, majd én is elélveztem. Lefeküdtem Thomas mellé, mivel éreztem, hogy majd összeroppan a súlyom alatt. Még pár percig egymás tekintetét fürkésztük, izzadtan és lihegve. Majd orrunkat összeérintve kerített hatalmába a mai este és szenderültünk mély álomba. Semmi nem érdekelt, ami azon a négy falon kívül történt, csak kettőnkre tudtam gondolni. Soha nem volt részem ilyen gyönyörteli élményben, de tudtam, már soha többé nem akarom elereszteni. A karjaim közt szerettem volna ismét tartani és friss csókját a testemen érezni.

Dylmas story +18Where stories live. Discover now