Bölüm1|Yeni başlangıçlar

180 22 9
                                    

Merhaba , yeni aldığım mükemmel günlüğüm. Ben Jeon Jungkook. 20 yaşındayım ve Yonsei Üniversitesinde 1.sınıf öğrencisiyim. Her neyse şu an kendimi sana tanıtmakla uğraşmayacağım. Çünkü gerçekten birilerine bir şey açıklamaktan hoşlanmam.
Şimdi konumuza gelelim. Yarın üniversitede ilk günüm olacak ve ben harbi harbi çok heyecanlıyım. Acaba arkadaş çevrem olacak mı ? Ya da derslerim nasıl olacak?
  Tüm gece yatağımda bunları düşündüm.
En çokta aşk meseleleri takıldı aklıma. Hayatım boyunca hiç aşık olmamıştım çünkü aşık olabileceğim bir varlık daha karşıma çıkmamıştı. Çok merak ediyordum aşkın nasıl bir his olduğunu.
Yarın her şeyi görecek ve hissedecektim.
ERTESİ GÜN
Sabah uyandığımda çok halsizdim. Nedenini bilmediğim şekilde üzerimde bir yorgunluk vardı. Dün gece uykumu alamadım sanırım. Neyse ne işte şu an umrumda değil çünkü ben bunları düşünene kadar okulumun önüne gelmiştim. Okul çok büyüktü ve tam Seul'un merkezindeydi. Bu okulu istemiştim çünkü evim Seul'de idi ve tüm düzenim bu şehirdeydi. Daha fazla sorumluluk almak istemediğim için kolaya kaçmış olabilirdim ama ne yapayım. Ben bunları düşünmeye devam ederken usulca kahve otomatlarının olduğu yere doğru gidiyordum. Kahvenin ayıltıcı bir etkisi vardı sanırım.
  Otomattan kahvemi alırken cebinde telefonumun ısrarla çaldığını duydum. Elimi telefonuma almıştım ki kapandı. Lanet olsun. İki saniyecik daha çalsaydın ne olurdu sanki ?   Her şeyi boş vermeye çalışarak arkamı döndüm. Keşke dönmeseydim. Büyük bir bedene çarpmamla vücudum kaskatı kesildi. Çarpan kişiye baktığımda olduğum yerde donakalmıştım.

Tanrım... Bu , bu adam.


SELAMMMMM.
İLK BÖLÜMLE KARŞINIZDAYIM.
ÇOK FAZLA ACEMİ VE SAÇMA OLMUŞ OLABİLİR AMA YİNE DE ATMAK İSTEDİM.
BU SAÇMA HİKAYEMİ OKUDUĞUNUZ İÇİN TEŞEKKÜRLER
OY VERMEYİ VE YORUM ATMAYI UNUTMAYIN LÜTFEN.
(Bölümler ilerleyince siz o zaman görün.😂)💙💙

Please , Don't Leave Me. |TAEKOOK🌼Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin