Sinem'in Basi Dertte!

50 2 0
                                    

Arkadaslar yazim hatasi cok olabilir cok uzgunum kusura bakmayin .Bilgisayar elden ayri :D

MULTIMEDYADA SINEM VAR!! :)

Iyi okumalar :D

Saat 7.30. Annemin cirtlamasiyla uyanmam bir oldu.Okula gec kalmistim.Ustume hemen buz mavizi kazigimi gecirdim.Altima da kot pantolon.Formalarim yikanmisti insllh bugun mudur beni boyle gormez.Sofor beni kapida bekliyordu fakat ben bugun nisayla beraber gidecegimizi soyledim.Ama okula gec kalmistim ve nisa beni beklerdi.

-Hihi beklerdi sen onu benim kulahima anlat canisi.

-Kes sesini Hira Two.

Evet ic sesimle konusuyorum ve onun bir adi var. soforume vazgectigimi ve beni onun birakmasi gerektigini soledim.Ama gecerken Nisalarin evinin onunden gececegimizi soyledim.Tam gecerkeeeen nisayi gordum ve ic sesime'' qapaq'' yaptiktan sonra arabanin kapisini actim ve nisa arabaya bindi.

***

Okula geldik.Ama bir kargasa vardi ortalikta.Hemen birilerine ne oldugunu sorduk.Olamaz Sinem cadolozu kacirilmisti.

-Tiritiri naynay tiri naynay

Ic sesimle beraer halay cekerken hemen kendime geldim.Sinem benim de iyi arkadasimdi.Hemen iphonemden (soylemeden duramam loo ) soforumu aradim ve Nisayla beraber Sinemi aramaya basladik. ------------ ( 3 saat sonra)

Nisanin agzindan

Sinem nerede bilmiyorduk . 3 saat boyunca butun sinif sinemi aradik ama yok yok yok!Nerede bu kiz.Hira ondan gicik kapmasina ragmen her  yeri delik desik etmisti.Sonunda Sinemi bir kaldirimda baygin halde bulduk.Sonra hemen bir telefon geldi . ARAYAN : OZEL NUMARA Hira telefonu acti.

-Eger oldugunuz yerde kalmazsaniz kizin uzerindeki bombayi patlatirim.

Hira birseyler konustuktan sonra hemen bana durumu anlatti lanet olsun ki sokakta hickimse yoktu ve biz salak gibi soforu gondermistik. Adamlar etrafi kolacan ettikten sonra yanimiza geldiler ve hepimizin telefonlarini aldilar daha sonra arabaya bindirdiler. Gozumu actigimda bos bir depodaydik ve ellerimiz -agzimiz bagliydi. Sinem ve Hirayi uyandirdim. Buradan kurtulmamiz lagzimdi. Hemen bir plan yapmamiz gerekiyordu sansliydik ki adamlar yanimizda yoktu.

***

Plani yaptiktan sonra Sinem cebindeki bicagi cikardi ve Hirayla benim ellerimdeki ipleri kesti sonra adamlarin sesleri duyuldu.Biz Hirayla beraber oradan kactik fakat sinem orada kalmisti.Hira bir cirpida telefonlari da almisti. Hemen okula gittik ve orada olanlari herkese anlattik.Bizimkiler bir plan kurmustu sinemi hemen oradan kaciracaklardi mudur yapmayin demisti fakat biz ne olursa olsun gidecektik.

Yeni bolum cumaya ya da pazara gelir vote ve yorumlarinizi eksik etmeyin

Sonsuza DekHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin