Sinemlerdeki Parti

50 2 1
                                    

Hikaye nasıl gidiyor?Lütfen oylarınizi ve yorumları yukseltin.

İyi okumalaaar!! :)

Çalar saatimin beynimde ötmesiyle uyandım.Anlaşılan bugün çok olaylı geçecekti.Bütün okulun dikkati bizim sınıfın üzerinde olacaktı.Nede olsa Sinemi bizim sınıf kurtarmıştı.Annem evde yoktu erkenden is toplantısına gitmişti.Babam da zaten ofisinde sabahlamisti.Evde sadece ben ve hizmetçiler vardı.Bugün nedense canım okul forması giymeyi istemedi.Üzerime Hug Fire (ateşe sarıl) yazan t-shirt umu giyindim.Altima da klasik dar pantolon.Kahvaltıya indim sofrada kimse olmadığı için tabağıma herşeyi doldurup tıkanmaya başladım.Kafamı kaldirmamla beraber şok olmam bir oldu.Lanet olsun ki Çetin sabahtan beri ben yemek yerken kapının yanında beni izliyormuş.Cetine sen nerden çıktın kabak dolması bakışı attiktan sonra (Cetine ben kabak dolması diyorum) hemen yanına gittim.-Sen nerden çıktın kabak dolması?

-Bugün okula beraber gidelim istedim.

-Tamam kabak dolması hadi gidelim.

Hizmetciye ben gidiyorum dedikten sonra çantamı alıp ciktim.

Çetin BMW siyle gelmişti.

-Kabak dolması Sinemlerdeki partiye geliyor musun?

-Hıı beni de çağırdı,sen?

-Evet gelicem.

-Tamam o zaman saat 08.30da kapının önünde ol.

-Tamam kabak dolması.

Okula gelmistik.Bugün bütün dersler boştu.Bizde okulu astik.Biraz dolaştıktan sonra hepimiz evlere dagildik.Eve geldiğimde toz pembe kısa elbisemi giyindim Altima dolgu topuk beyaz ayakkabilarimi geçirdikten sonra saçlarımı dağınık topuz yaptım.Birkaç dakika sonra korna çalındı Ç etin gelmişti.Hemen aşağı indim.

***

Partiye gelmistik.Kapıdan girdiğimizde herkez bize şaşkın şaşkın bakıyordu.Sinem mikrofona işte gerçek kuzenler de geldi. deyince gözlerim karardı.Orada oylece kaldım.Cetin hemen Sinemin yanina kostu kolunu sıktı.

Bu kızın benimle derdi ne anlamiyorum.

Sonsuza DekHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin