Uzaklaştırma

36 2 3
                                    

HİKAYEYİ ÇOK AKSATTIM BİLİYORUM AMA TATİLDEYDİM ÖZÜR DİLERİİİİMM . Bu bölüm canım kankam @nastyshyaMarch a gelsin asqem :) .Şarkı süper dinleyiin.

İYİ OKUMALAAAR :*

O sırada hopörlerden BECAUSE I'AM HAPPY şarkısı çalmaya başladı.Ortamın gözleri benim üzerimdeydi.Ne yapacağımı bilemeden hemen eve doğru koşmaya başladım.Lanet olsun topuklularla koşamıyordum.Ayakkabılarımı elime alıp koştum koştum koştum...

Eve geldiğimde beni evin hizmetçisi karşıladı

-Annem nerede Merve?

-İş yerinde toplanıda efendim.

-Yine mi?

-Evet efendim.

Odama girdim.Ayıcıklı pijamalarımı giydikten sonra yatağıma uzandım ve kendimi uykunun derinliklerine bıraktım.

***

Zzzzt telefonumun titremesiyle uyandım ''Kuzen'' den mesaj gelmişti.Pardon ama bu KUZEN kim?

''Beni Affet -Çetin'' Demekki kuzen diye kaydeden çetindi.''Seni affetmem imkansız bunu bana daha önce söylemedin ve neden söylemediğini de bilmiyorum.Herkesin içinde rezil oldum.Düşünüyorum da Sinem bile biliyor ama acaba KİM!! SÖYLEDİ?!?'' Yazdıktan sonra Gönder tuşuna basıp gönderdim.Cevap gelmedi.Beni  güzel uykumdan da uyandırmıştı.Aşağı indim dolabı açıp mal mal baktıktan sonra geri kapattım ve geri açtım.Neeee pringles+çikolata+kola+jelibon muuuuuu.Bu benim bütün stresimi alabilir.Hemen televizyonu açtım.What dedin gülüm? bügun çok şanslı günümdeydim.Teen Wolf'un 2. sezonu full ekrandaydı hemen pringlesımı aldım yanına kolamı doldurdum.STİLES STİLES STİLEEEEESSS hayır olamaz asla stiles öldüüü.Saate baktım saat tam 01.05 hemen uyumam gerekirdi yarın okula gidecektim.

Sabah kalktım kahvaltı yapmadım.Şöför beni kapıda bekliyordu.Arabaya bindim,şöför arabyı okula doğru sürerken ''İçeri Girme!'' dedim.Kapıyı açtım ve indim üzerimde kısa ve salaş bir kazak vardı altımda da siyah tayt.Yine ve yine ve yine herkezin gözleri benim üzerimdeydi.What??Lanet olsun yaaa bu ne Hira two bugün okulda kıyafet kontrolü vardıı.''Benim söylemem gerekmezdi Hira sen artık büyüdün canısı kendin hatırla bir zahmet!!!!!!'' dedi iç sesim olan Hira two.Müdür konuşmasını yaptı,okulun kapısından girerken herkezin kıyafeti kontrol edilecekmiş.Nayııır nolamazzz naslaaa (tamam türk filmine bağladım prdn.)Hayır Olamazzz Aslaaa sıranın bana gelmesine sadece 4 kişi kalmıştıı ve 3 ve 2 ve 1 ve sıra bende.Niye böyle giyindin yavrum dedi müdür.Sinirlerim gerilmişti bana yavrum denilmesinden nefret ederdim.İçimden müdüre bazı şeyler söylerken meğerse dışarıdan söylüyormuşum.Müdürün ne yavrum ne demesiyle saymam yarım kaldı.Hemen bu kızı alıp disiplin kuruluna gidiyorsunuz ben diğer öğrencileri de kontrol ettikten sonra geleceğim.dedi kızgın moruk yüz ifadesiyle.Beni kolumdan sertçe tutup Müdürün odasına götürdüler.Müdür yarım saate kadar geldi içimden ama bu sefer içimden işte Hira kızım bittin sen dememle Müdürün 1 hafta uzaklaştırma aldın şimdi git ve yukarıdan eşyalarını topla demesi bir oldu.Ne bu ne demek ya oddan söylene söylene çıktım sınıfta herkez beni dört gözle bekliyordu Sinem bile...

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Jul 30, 2014 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Sonsuza DekHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin