3 глава

816 7 0
                                    

"Інтересно, що би було якщо би я не знала Ясуши...може в мене життя пішло в краще...но я би була,деректором банка чи деректором ювілірного магазина...
хоча це я можу, і даже може після родів я цим займуся....но питання як помиритися з батьками...я перейду свою гордість, для тебе буде найкраще майбутнє, без болі...і коло мене не буде тих мужланів...я тебе виховаю одна..."

Провалявшись до восьмої години
Шайорі,все ж встала і пішла в душ.Висушивши волос ,вона почала наносити тіні зеленого кольору цим вона тільки підкреслила коляр очей , підресливши очі чорним олівцем.Вона нанесла помаду червоного кольору.
Вдягла вона біле довге плаття, з виризом на груді.Частину волосу вона зібрала збоку в пучок ,і заклала в нього квіти.І вона вдягла туфлі,на десяти сантиметровому каблуку білого кольору.
Шайорі, почала розгляда себе в дзеркалі.Як це побкчила Сузукі.

-А тобі, такі каблуки можна?
-Так, я питала в лікара, вона сказала срок ще маленький і мені не пошкодить.
-Я буду в студії і тебе пітримаю.
-А ти там працюєшь?
На Сузукі, ніби вилили холодної води но для неї буде сюрприз то що вона побачить.
-Так, я там стиліст.
Як Шайорі, почула вібрацію телефона на столі.Піднявши вона почала.
-Алло Акане, ти щось хотіла? В мене дванадцять пропущених від тебе.
-Алло так в тебе був вчора заплаканий голос.Що сталося?
-Це не телефонна розмова.
-Тоді приїджай до мене в лікарню.
-Ок.

/В лікарні/

Шайорі, зайшла в кабінет.За робочим столом сиділа, дівчина 22 років.Її  рижі волос завязаний в тугий пучок.Вдягнута вона в білу сорочку і білий халат, і чуть видко було чорну юбку.І на її обличчі ні грама макіяжа.І такіж зелені очі як у Шайорі.
Відірвавшись від письмової роботи Акане з посмішкою подивилася на неї.
-А ти виглядаєшь як ранше.
-Вибач що?
Вона встала із стола, і зробивши ображений вигляд, відвернулася від неї.
-Акане..Акане...Акане Канеге...сонечко, як я могла тебе забути.-Вона зразу підбігла до неї і почала її обнімати.
-А обнімаєшь так само, як колись, як в старшій школі.

Сівши і обговоривши і росказавши, все весь період коли вони не бачилися.

-Я вирішила поки можу співати, я буду грати в группі, потім я займу должність тата на роботі, він давно казав що уже тяжко.

-А знаєшь я піду проходити кастинг з тобою.Я ще на барабанах граю деколи.

-Ок.Тільки перевдягнися.

Ще один шансWhere stories live. Discover now