-prolog

106 10 5
                                    

Missi, pojďme na tu party! Bude tam i Grazer! " lákala mě Brooklyn. Na party se mi nechtělo, ikdyž tam byl Jack.

"Brook, já nechci, víš, jak nesnáším party, " věděla jsem, že je těžké Brook přemluvit, ale za pokus to stálo.

"Missie, Missinko, Mississipko, pojď se mnou! Nechci sama! " žadonila a stála na kolenou.

"Huh, tak fajn, " protočila jsem očima. Brook se rozzářila a táhla mě do jejího pokoje. Chtěla mi půjčit nějaké její děvkovské šaty.

*

"Není to tričko? "

"Ne, jsou to šaty! " jasně. 'Šaty'.

"Vždyť je to dlouhý jak tričko, Brook, dej mi něco jinýho, nebo aspoň silonky." Broolyn protočila očima a podala mi černé silonky.

*

"Dobře, ale vypadáme jako děvky, " řekla jsem a stále si stahovala 'šaty' dolů.

"Mlč, každý po tobě půjde, kočko, "

"No právě, " šeptla jsem, aby to Brook neslyšela. Zazvonila.

"Nazdárek, Brooke, " usmál se ode dveří Jack. "A kdo je tvoje kamarádka? " skousl si spodní ret a skenoval mě pohledem.

"To je- "

"Jsem Mississippi, " řekla jsem. Jack se usmál a bez ohledu na Brook mě popadl kolem ramen a odtáhl do víru večírku.

"Něco k pití? " podal to jako otázku, ale už mi do ruky rval kelímek. Přijala jsem jej a Jack si se mnou 'cinknul'. Lokla jsem si, mezitím, co Jack si nalíval druhou várku.

"Ahoj Jacku- wow, co je to za girl? " další pohled nasměrovaný na mě. Za to můžou ty šaty.

"Jsem Mississippi, " řekla jsem a usmála se. Kluk se taky usmál.

"Finn. Finn Wolfhard, " podal mi ruku. Přijala jsem ji.

"Tak Grazere, jdi si užívat, já se postarám o Missie, " řekl a vzal mě kolem ramen. Jack se zamračil a setřásl jeho ruku.

"Ani hovno, " řekl a popadl mě za zápěstí. Vylila jsem trochu pití, jakou silou mě popadl. A vylila jsem ho celé, když mu Finn vrazil pěstí.

Jo, lidi, jsem zpátky😂chyběla jsem vám? Btw, nová knížka, ejjee😂❤nebudeme se zmiňovat o tom, že je to stá rozepsaná knížka... Pšt😂😉

MississippiKde žijí příběhy. Začni objevovat