-jedna

66 10 2
                                    

"Hej, hej, hej, klid! " vpletla se mezi ně Brooklyn. Jack se zrovna napřahoval, že dá Finnovi pěstí, když si mezi ně stoupla sestra. "Jsi v poho, Miss? " koukla se na mě. Asi byl můj strach příliš vidět, protože i kluci se začali starat.

"Hej, Missie, jsi okay? " pohladil mě Jack po vlasech. Malinko jsem zavrtěla hlavou, abych se probrala a lehce jsem kývla.

"Jo, jsem v poho, " usmála jsem se a šla si dolít pití.

"Je v poho, " ujistila je Brook a šla za mnou. Objala mě kolem ramen. "Zlatí, jsou opilí, neber je vážně, " usmála se. Kývla jsem a pohladila jí po hřbetu ruky. Položila hlavu na mé rameno.

"Mám tě ráda, Brooklyn, " řekla jsem a lokla nápoje. Brook se zasmála.

"Já tebe taky, Missie, "

*

"Tak jo, musím tě opustit, " řekla Brook a sáhla na kliku.

"Co? Kam jdeš? " popadla jsem jí za zápěstí.

"Klid, jenom s Timem do krámu, " usmála se a vypadla z domu.

Super, jsem tu sama s těma úchylama...

"Promiň za to s Finnem, " přišel Jack. S úsměvem jsem kývla.

"Nic se nestalo, " řekla jsem a šla s ním  někam do domu. Zavedl mě nahoru. Čekala jsem hodně, třeba že mě znásilní, nebo tak něco, ale on vytáhl trávu. "Co blázníš? " vyjekla jsem. Jack se usmál.

"Jdi ty, slušňačko, "

"N- nejsem slušňačka, " založila jsem ruce na prsou.

"Tak si potáhneš, že jo? " tvářil se vítězně - protože vyhrál. Neochotně jsem kývla.

MississippiKde žijí příběhy. Začni objevovat