5. fejezet💕

372 20 4
                                    

"Nem mondanám azt, hogy állandóan rád gondolok.
Mondjuk úgy, hogy elkezdek valamin gondolkodni, de a vègèn mindig nálad kötök ki."

Áron szemszögéből

Csenge nem látta mit csinálok, minek kell neki tudnia az èn titkaimat?
A táskámban összesen egyetlen egy füzet ès egy ceruza szokott lenni. Amúgy ma vettem egy zacskó füvet. Hatalmas buli lessz az este.
Amúgy rajzolok. Imádok rajzolni, amióta a nevelőm elhagyta apámat azóta csak iszik. Èn meg fogtam egy papírt és ceruzát ès rajtoltam. Ennek már 7 ève.

Ez a gyenge pontom. A rajz. Ha ezt megtudja valaki, addig verem mèg a nevère sem fog emlèkezni.

Felemeltem a fejem ès ránèztem Evelinára. Kár, hogy ő nem olyan, mint èn. Akkor mèg összejönnèk vele.

Na várj, hülye gyerek. Ilyenekre te nem is gondolhatsz. Nekem ott a drog, meg a fű. Az egy èjszakás kalandok. Ezeket semmi pènzèrt nem cserèlnèm le. Ev-t is csak egyszer fektetem meg. Aztán otthagyom.

Evelina szemszögéből

Kicsengettek, megkèrdeztem Csengèt, hogy ki jön-e velem uzsonnát venni. Bólintott egyet, majd kivette a kabát zsebèből a pènztárcájat.

A fiúk készültek kimenni majd cigarettázni. Mentem ki az ajtón gyors hátra pillantottam ès Áron egyenesen a szemembe nèzett. Szívem torkomban ugrott, mikor elmosolyodott. Megszakitottam a szemkontaktust ès Csenge mellett lèpkedtem nèmán. Amikor egyszer csak eszembe jut valami.
-Tiii, Áronnal jártok?
-Neeeem. Mèg nem- az utolsó 2 szót azt már csak az orra alá mormogta, de meghallottam.

Szóval nem járnak, de együtt vannak????

Vagy mi a szösz?

Matekra csöngettek be. Amúgy nem is értem a matekot. Bámultam a táblán lèvő számokat ès teljessen idegen volt számomra. Számolgattam. Próbáltam felfogni.
-Tanárnő, annak az a eredmènye nem 48, hanem 58. Így az egész feladatnak már lessz az eredmènye ès az 24,169.
Megfordultam ès a mögöttem ülő Ákosra nèztem kikerekedett szemekkel.
-Mi a fasz.- tátogtam, hogy mèg vèletlenül se hallja meg a tanárnő.

.............

Utolsó oszi óra. A tanárnőnk megkèrte Áront, hogy pótoljon mindent át, ami neki nincs meg. Kèrje el valakitől a füzetet. Legkevésbé sem számítottam arra, hogy majd az a fiú, aki drogozik meg füvezik, oda jön hozzám ès pont tőlem kéri el a füzeteket. Csenge elég furcsán nézett rám ez miatt.

Áron szemszögéből

Az oszink megkèrt, hogy írjam át a füzeteket. Na bazd meg. Azt a napot én is várom, hogy mikor írom át. De azért Ev-töl elkèrek pár füzetet.

Ez amit csináltam lebènitotta a csajokat.
Ev azért mert nem èrtette miért tőle kérem a füzeteket, nem pedig Csengètől.
A másik csajszi meg azért, mert nem tőle kértem a füzetet, hanem a barátnőjètöl.

Hahaa, ezt az arcot, amit Csenge vágott. Eltátotta a száját, majd mèrgessen a másik lányra nézett.

Ezt az egész jelenetet a többiek csendben végig bámulták.

Elkaptam pár füzetet. Holnap szombat. Majd valakit megkèrek, hogy írja át.

Meg is van kit.

Drog SzerelemМесто, где живут истории. Откройте их для себя