"Szememből csordul.
Arcomon vègig folyik.
Lelkemre cseppen."~~~~~~~~~
Haza èrve, ledőlök az ágyamra, bámulok a szobámban. Olyan idegen most minden. Van egy règi szekrènyem, ami roskadásig tele van a ruháimmal. Egy íróasztalom, rajta laptop ès mellette tele rajz felszerelèssel. Mellèkessen imádok rajzolni ès táncolni. Az ablakon hatalmas, spagetti függöny lóg, ami lila ès fekete kombinációja. Ágyamnak oldalt nekidőtve a vászonjaim, amikre olaj festèkkel szoktam festeni. Az ágyamnál lèvő falon fènykèpek vannak kiragasztva.
Biztos szerencsès ès boldog lehet az aki itt lakik. De vajon èn boldog vagyok? Áron. Mit akarhat Csengètöl?
E kèrdèsbe elmerülve kaptam egy üzenetet. Telefonom után nyúlok.
"Csenge"
Talán megkapom a választ?"Sziaaa, kèpzeld hazakisèrt Áron ès megcsókolt!😍😍😍"
"Jújjj, komolyan?? Ez szuper."
Na meg a nagy faszt szuper. Csenge nem tudhatja, hogy èn beleestem a fiúba. Várjunk!? Nem, nem, nem ès nem. Èn nem akarok szerelmes lenni belè. Mèg csak egy napja láttam ès mèg ismerni sem ismerem. Elhomályosodik előttem a világ. Egy könycsepp, sűrűn pislogok. Nem akarok sírni. Kiejtem a kezemböl a telefon ès az arcomat a párnába temetem. Sírok, kifáradtam, oldalra billentem a fejem ès elalszom.
VOCÊ ESTÁ LENDO
Drog Szerelem
RomanceÚj fiú a suliban. Akiben mást látok, mint a rossz fiút. Hiába próbál a drog ès a fű mögè bújni. Szeret, de tagadja.