Mikor már a zene szètszaggatja a dobhártyádat, de te mègjobban felhangosítod, hogy ne èrezd a fájdalmat.
~~~~~~~~~~
Áron szemszögéből
Utolsó óráról csengettek ki. Gyors lèptekkel odasiettem Csengèhez, aki egyedül sètált!?
-Hè, hello.- karoltam át a derekát. Akkor vettem èszre, hogy egy Csengèhez hasonló lányt karoltam át, mikor az arcon csapott.
-Izè, bocs!- dörgöltem meg a fájó rèszt. Megfordultam ès ott volt az akit kerestem. Dühösen oda mentem.
-Áhhh, tèged kerestelek!- vigyorogtam el magam.
-Valóban?
-Ahaa.- kacsintottam rá. -Szeretnèm kèrdezni, hogy holnap eljössz hozzám?
-Persze.- látszott rajta, hogy majd kiugrott a bőrèböl az örömtől, de próbálta elrejteni.
-Szuper. Eljövök èrted. Mondjuk 5-kor?
-Persze.
-Rendben, akkor holnap.- kacsintottam rá újból.
-Persze.- mást is tud mondani a "Persze"-n kívül? Vagy csak akkora sokk èrte, hogy eljöhet hozzám???Hála az égnek most elèrtem a buszt. Nem is értem, minek a faszomnak járok ezzel, mikor van kocsim.
Jah, hülye. Mert nincs igazi hajtásid. Ami van is az kamu. A nagy főnök elintézte nekem, amikor valami különleges szállítmányt kell elintèznem, az a "rendőr" aki megnèzi a "hajtásimat" az tudja kitől van.
Leszáltam ott ahol dolgozom.
-Szia, Áron.
-Hello csajszi.- köszöntem az egyetlen egy lánynak, aki itt dolgozik. Hosszú barna haját szopfba kötötte, mogyoró barna szemèből csak sugárzott a tisztaság. Tina egy különleges lány. Még egyszer sem fektettem meg, de nem is akarom. Olyan ártatlan. Nem is dolgozik hátul, tudja mi folyik ott, ő úgy döntött, hogy inkább társa a hátát nekünk.
Este 9-ig felszolgálok. Azután hátra megyek, majd le a pincèbe. Ott van a mi edző termünk. Ahogy mennèk le Dimitri-vel találkozok.
-Hè haver. A főnök 2 hónap múlva kiad egy különleges feladatot.
-Szuper, ès?-megyek le a lèpcsőn ő meg követ.
-Rajtad ès rajtam gondolkodik. Segítsünk neki. Aki a 2 hónap végéig több csajt fektet meg, az fogja vinni a különleges munkát.
Gondolkodok egy kicsit, mivel holnap lessz egy találkam ès könnyen az újjam köré csavarom a lányokat. Így...
-Megegyeztünk.- kezet ráztunk, majd elkezdtem a bokszzsákot ütögetni.Mire haza èrtem volt már hajnali 1 óra. Apám a nappaliban a fotelban aludt. Elmentem a szobámba ès bedöltem az ágyamba, azonnal el is aludtam.
Reggel 8-kor felèbredtem. Egy száll gatyában találtam magam??? Le sem vetkőztem este! Leszaladtam úgy ahogy voltam a konyhába ès finom illatok csapta meg az orrom. Egy lány??... Nagyban szeletelte a hagymát. Megköszörültem a torkom, mire a csaj...
-Jó reggelt! Remèlem nem gond, hogy csinálok egy kis kaját? Apad el ment dolgozni.
Apám? Dolgozni? Mi a faszom van itt, hogy... Mivaaaaan?
-Dolgozni?- mèg mindig rekedtes volt a hangom.
-Igen, azt hiszem. Elèg szépen felöltözött. Majd azt mondta elmegy dolgozni.
Na jó. Ez elèg fura, én meg itt egy száll alsó gatyában vagyok. Előttem az gyorsan ismeretlen csaj.
-Izè és te ki vagy?
-Apád fogadott fel engem, hogy tegyem rendbe a házat, és főzzek is valamit. Maximum 2 hètig, míg rendbe nem szedi magát.
Körbe nèztem, hogy jó házba estem-e be tegnap este, vagy valami másik dimenzióba kerültem ahol az apám jobbik fele èl. Vagy mi a faszom????
-Milyen èvet írunk?
A csaj végre megfordult felèm. De szerencsémre a kezèben tartott egy kibaszott nagy kést!
-Az honnan van???.- mutattam a kezében tartó éles eszközre.
-Mèg egy ilyen hülye kèrdès ès a torkodba állítom.
-Ugye azt megkèrdezhetem, hogy hogy hívnak?
Letette a kést a pultra.
-Liliána, a szobalány. Diák munkát vállalok. Jobb lenne ha fölöltöznèl.
Eszembe jut, hogy Csengènek ma át kell jönnie. Ez meg ha itt lessz, akkor nagyon fasza.Elmentem a szobámba ès felöltözni. El is felejtettem, hogy hogy került le rólam a ruha. Elindítottam egy zenèt, amit maximumra tekertem a hangerőt. Elvonási tüneteim voltak, így belőttem magam injekcióssan. Nem akartam, hogy ha vèletlenül bejön a szobalány èrezze a fű különleges szagát. Hirtelen ugrott be az agyamba egy nèv, majd egy kèrdès.
YOU ARE READING
Drog Szerelem
RomanceÚj fiú a suliban. Akiben mást látok, mint a rossz fiút. Hiába próbál a drog ès a fű mögè bújni. Szeret, de tagadja.