Ετσι σιγα σιγα μαθευτικαν τα νεα για την εγκυμοσυνη της Μαριας και αυτο δεν αρεσε καθολου στην Μαρκελλα και πηρε την εκδικηση της! Ετσι μια μερα φωναξε στο γραφειο της τον Αλεξη και καλα οτι θελει να μιλησουν..
Αλεξης: Ηρθα Μαρκελλα λοιπον πες μου γρηγορα γιατι σε λιγο θα φυγουμε με την Μαρια..
Μαρκελλα: Μην ανησυχεις Αλεξη θα σου πω αμεσως δεν θα περιμενει η αγαπητικια σου!
Τον αρπαζει και τον φιλαει!😑Μαρια: Κοριτσια μηπως εχετε δει τον Αλεξη ειχαμε πει τετοια ωρα να φυγουμε..
Μαρθα:Δεν τον εχω δει πουθενα!
Μαριαννα: Ξερω εγω που ειναι εχει παει στο γραφειο της Μαρκελλας γιατι ηθελαν να μιλησουν..
Μαρια: Α ενταξει παω να δω..
Η Μαρια τους βλεπει να φιλιουνται..
Μαρια: Αλεξη;😢
Αλεξης: Μαρια δεν ειναι αυτο που νομιζεις!
Η Μαρια επειδη ειναι εγκυος απο το σοκ που επαθε λιποθυμησε..
Αλεξης: Μαριαα!!! Θα μου το πληρωσεις πανουργα γυναικα! Αμα παθει κατι η γυναικα μου και το παιδι μου θα σε σκοτωσω!
Μαρκελλα: Ναι καλα..Ο αλεξης περιμενει εξω απο το δωματιο της Μαριας στο νοσοκομειο νεα της απο τον γιατρο.. εκει πηγαινει ο Δημητρης να τον παρηγορησει..
Δημητρης: Αλεξη τι εγινε πως το επαθε αυτο η Μαρια;;
Αλεξης: Που να στα λεω τωρα.. ειχα παει στο γραφειο της Μαρκελλας επειδη κατι με ηθελε υποτιθετε και με φιλησε και εκεινη την ωρα μπαινει μεσα η Μαρια και λιποθιμαει..
Δημητρης: Πω πω φιλε μου πως τα καταφερες παλι ετσι..
Αλεξης: Αμα παθει κατι η Μαρια και το παιδι δεν ξερω και εγω τι θα κανω..
YOU ARE READING
Μαρια Η Ασχημη
Short StoryΑυτη η ιστορια μας μιλαει για εναν μεγαλο ερωτα που ξεκινησε μιας ασχημης με εναν κουκλο αλλα κατεληξε μια ομορφης με εναν κουκλο!!!