Η ΜΑΡΙΑ ΜΑΖΙ ΜΕ ΤΗΝ ΜΑΜΑ ΤΗΣ ΣΤΟ ΣΠΙΤΙ ΣΥΖΗΤΑΝΕ
Καιτη: Μαρακι μου να σου πω.. εχω ενα τεστ εγκυμοσυνης μηπως θες να το κανεις για να σιγουρευτουμε..
Μαρια: Ναι μαμα μου να ξερω και τι μου γινεται..
Η ΜΑΡΙΑ ΚΑΝΕΙ ΤΟ ΤΕΣΤ ΚΑΙ ΒΓΑΙΝΕΙ ΘΕΤΙΚΟ!
Μαρια:Μαμαα.. ειναι θετικο..
Καιτη: Ωχχ τωρα κοριτσακι μου τι θα κανεις δεν μπορεις να μεγαλωσεις μονη σου δυο παιδια! Και ειδικα αν το μαθει ο πατερας σου θα γινει χαμος..
Μαρια: Αχ μανουλα μου δεν
ξερω τι θα κανω αλλα πρεπει σιγουρα να ενημερωσω τον Αλεξη..
Καιρη: Αυτο εννοειται παιδι μου..
Ο ΑΛΕΞΗΣ ΧΤΥΠΑΕΙ ΤΟ ΚΟΥΔΟΥΝΙ ΣΤΟ ΣΠΙΤΙ ΤΗΣ ΜΑΡΙΑΣ..ΑΝΟΙΓΕΙ Η ΚΑΙΤΟΥΛΑ..
Καιτη: Αλεξη τι κανεις εδω;;
Αλεξης: Συγνωμη για την ενοχληση τετοια ωρα.. εμμ μηπως ειναι η Μαρια εδω;;
Καιτη: Ναι εδω ειναι παιδι μου περασε
Αλεξης: Σας ευχαριστω
Μαρια:Γεια σου Αλεξη
Αλεξης: Μαρια μπορω να σου μιλησω λιγακι ιδιαιτερος;;
Μαρια: Δεν νομιζω να εχουμε να πουμε κατι ιδιαιτερος.. ετσι και αλλιως δεν κρυβω τιποτα απο την μαμα μου.. ειναι ο μονος ανθρωπος που μπορω να εχω εμπιστοσυνη ξερεις..
Αλεξης: Μαρια ελα μαζι μου..
Μαρια: Αλεξη μην επιμενεις σου ειπα εδω θα μιλησουμε τελειωσε !
Ο ΑΛΕΞΗΣ ΤΗΝ ΤΡΑΒΑΕΙ ΑΠΟ ΤΟ ΧΕΡΙ ΚΑΙ ΤΗΝ ΠΑΕΙ ΣΤΟ ΔΩΜΑΤΙΟ..
Μαρια: Αλεξη τι κανεις;; το ξερεις οτι ειμαι εγκυος;;
Αλεξης: Τι;; αληθεια Μαρια μου;;
Μαρια: Αληθεια αλλα δεν ειμαι Μαρια σου!
Ο ΑΛΕΞΗΣ ΤΗΝ ΠΑΙΡΝΕΙ ΑΓΚΑΛΙΑ ΚΑΙ ΤΗΝ ΦΙΛΑΕΙ💋
Μαρια: Αλεξη σταματα!
Αλεξης: Οχι Μαρια δεν σταματαω γιατι σαγαπαω και το ξερεις! Θα σε παραταγα εγω για καμια αλλη;;
Μαρια:Ναι μπορει να μην με παραταγες για καμια αλλη μπορει για πολλες αλλες😢
Η ΜΑΡΙΑ ΒΑΖΕΙ ΤΑ ΚΛΑΜΑΤΑ..
Αλεξης: Μαρακι μου σε παρακαλω μην κλαις δεν αντεχω να σε βλεπω ετσι..
Μαρια: Ναι Αλεξη;; δεν αντεχεις να με βλεπεις ετσι ας προσεχες λοιπον!
Αλεξης: Μαρια μου σου ορκιζομαι δεν εχω καμια ιδεα τι ειναι αυτες!
Μαρια: Α ναι Αλεξη;; και αυτες πως σε ξερουν;;😭😭
Αλεξης: Δεν ξερωω. Ή μαλλον ξερω. Υπαρχει κατι που δεν σου εχω πει. Σημερα με πηρε μια παλια κοπελα μου τηλεφωνο η Μονικα. Μου ζητησε να βγουμε και εγω της ειπα σε καμια περιπτωση γιατι αγαπαω μονο εσενα! Και μετα μου ειπε το βραδυ θα δεις..
Μαρια: Αλεξη μπορεις να φυγεις;; και ασε με να το σκεφτω..
Αλεξης: Ενταξει Μαρια μου οπως θες.. Σαγαπαω.. ελπιζω να σκεφτεις λογικα..
YOU ARE READING
Μαρια Η Ασχημη
Short StoryΑυτη η ιστορια μας μιλαει για εναν μεγαλο ερωτα που ξεκινησε μιας ασχημης με εναν κουκλο αλλα κατεληξε μια ομορφης με εναν κουκλο!!!