Ο ΑΛΕΞΗΣ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΚΑΘΟΛΟΥ ΚΑΛΑ.. ΔΕΝ ΞΕΡΕΙ ΤΙ ΝΑ ΚΑΝΕΙ. ΔΕΝ ΞΕΡΕΙ ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ Η ΜΑΡΙΑ. ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΞΕΡΕΙ ΟΜΩΣ ΕΙΝΑΙ ΟΤΙ Η ΜΑΡΙΑ ΕΙΝΑΙ ΕΓΚΥΟΣ ΚΑΙ.. ΑΜΑ ΧΑΣΕΙ ΤΗΝ ΜΑΡΙΑ ΚΑΙ ΤΟ ΠΑΙΔΙ ΘΑ ΠΕΘΑΝΕΙ.. ΕΥΤΥΧΩΣ ΤΟ ΑΛΛΟ ΜΩΡΟ ΒΡΙΣΚΕΤΑΙ ΣΤΟΥΣ ΓΟΝΕΙΣ ΤΗΣ ΜΑΡΙΑΣ.
Ο ΑΛΕΞΗΣ ΠΑΙΡΝΕΙ ΤΗΛΕΦΩΝΟ ΤΟΝ ΔΗΜΗΤΡΗ ΚΑΙ ΤΟΥ ΛΕΕΙ ΟΤΙ ΕΙΝΑΙ ΕΠΙΓΟΝ ΝΑ ΕΡΘΕΙ ΣΠΙΤΙ ΤΟΥ.. ΕΤΣΙ ΠΑΕΙ Ο ΔΗΜΗΤΡΗΣ..
Δημητρης: Τι εγινε ρε Αλεξη ανησυχω γιατι με φωναξες σαν παλαβος εδω βραδιατικα;
Αλεξης: Δημητρη δεν θα πιστεψεις τι εγινε.. μου πηραν την Μαρια μου!
Δημητρης: Ωπα ρε φιλε τι εννοεις σου πηραν την Μαρια σου;
Αλεξης: Αυτο που λεω Δημητρη μου την πηραν! Δεν ξερεις τι απατεωνας ειναι αυτος ο Νικος
Δημητρης:Κατσε ρε Αλεξη θα μου εξηγησεις ακριβως τι εγινε;
Αλεξης: Λοιπον θυμασαι που σου ειχα πει οτι θα παω να τους δω;
Δημητρης: Ναι.. το θυμαμαι για προχωρα παρακατω..
Αλεξης:Πηγα και ειδα οτι ειχα δικιο! Ο Νικος την επεφτε κανονικοτατα στην Μαρια
Δημητρης: Ωραια ειχες δικιο! Αλλα αυτο που κολλαει στο οτι σου πηραν την Μαρια;
Αλεξης: Μετα αυτος ο Νικος της ζητησε να τον φιλησει
Δημητρης: ΤΙ??
Αλεξης: Αυτο που ακους! Η Μαρια ομως ευτυχως αρνηθηκε και πηγε να φυγει αυτος ομως την πιανει απο το χερι και δεν την αφηνει.
Δημητρης: Και μετα?
Αλεξης: Εκεινη την ωρα εμφανιζομαι λοιπον εγω.. του λεω να την αφησει κατω! Αλλα αυτος εφερε κατι φιλους του και πηραν την Μαρια και την εβαλαν μεσα σε ενα αμαξι! Και τωρα δεν ξερω που ειναι κοντευω να τρελαθω Δημητρη! Ειναι εγκυος! Και δεν ειναι μονο αυτο! Κινδυνευει η ζωη της και η ζωη του παιδιου μας! Δεν αντεχω πρεπει κατι να κανω!
Δημητρης: Ωχχ ρε συ Αλεξη τι να σου πω τωρα? Οτι και να σου πω για να σε ηρεμησω θα ειναι ψεματα.. γιατι οντως ειναι σοβατο αυτο..
Αλεξης: Δεν ξερω τι να κανω! Δεν ξερω που να παω για να την βρω! Δεν ξερω καθολου!
Δημητρης: Να σου πω ρε Αλεξη? Αυριο ο Νικος κανονικα δεν πρεπει να ερθει στην δουλεια?
Αλεξης:Ναι οντως.. πρεπει να ερθει.. αλλα ρε Δημητρη δεν μπορω να περιμενω ως αυριο! Δεν καταλαβαινεις? Θα πεθανω!
Δημητρης: Κοιτα Αλεξη τωρα που το σκεφτομαι αυτος δεν προκειται να κανει κακο στην Μαρια αφου οπως ειπες και εσυ την αγαπαει!
Αλεξης: Μπραβο σου ρε Δημητρη τι να σου πω τωρα με εφτιαξες! Μπορει να μην της κανει κακο αλλα.. δεν μπορω να σκεφτομαι οτι βρισκετε με καποιον αλλον που την αγαπαει και μπορει να...
Δημητρης: Να?
Αλεξης: Μπορει να τα φτιαξει μαζι του.
Δημητρης: Τι λες ρε Αλεξη πας καλα? Η Μαρια εσενα θελει εσενα αγαπαει εσεν εχει παντρευτει με εσενα εχει ενα παιδι και σε λιγους μηνες δυο!
Αλεξης: Δεν ειπα οτι θα τα φτιαξει μαζι του επειδη το θελει! Αλλα αν αυτος την εκβιαζει και η Μαρια σκεφτει οτι αυτος ειναι ο μονος τροπος να την αφησει ελευθερη?
Δημητρης: Οντως.. Αλεξη τους γονεις της τους εχεις ενημερωσει?
Αλεξης: Οχιιι.. με ολα αυτα το ξεχασα. Αλλα ρε Δημητρη πωα να το κανω αυτο? Φαντασου μονο τον πατερα της πως θα κανει! Θα πεθανουν οι ανθρωποι! Καλυτερα να μην το μαθουν
Δημητρης: Ισως να εχεις δικιο..
Αλεξης: Λοιπον εγω Δημητρη δεν μπορω να καθομαι με σταυρωμενα χερια ενω η Μαρια μου εκει εξω περναει δυσκολα! Θα παω να την βρω!
Δημητρης: Περιμενε Αλεξη! Θα ερθω μαζι σου ετσι για συμπαρασταση
YOU ARE READING
Μαρια Η Ασχημη
Short StoryΑυτη η ιστορια μας μιλαει για εναν μεγαλο ερωτα που ξεκινησε μιας ασχημης με εναν κουκλο αλλα κατεληξε μια ομορφης με εναν κουκλο!!!