~~Shawn~~
Egy újabb koncert következett. Egy felújitott, szép épületbe mentünk mint mindig. A főbejáratnál több millió ember tolakodott, hogy bejussanak. Én a backstage-ben készültem majd elgyakoroltam a Treat You Better című zeném.
-Shawnie készen állsz?-kérdezte a menedzserem berontva az öltözőbe. Ki nem állhattam mikor valaki "Shawnie"-nak szólit. Itt az idő.
Mikor kiléptem az öltözőm ajtaján hallottam a rajongók hangját akik a nevemet kiabálták aztán mikor felmentem a színpadra kitört a káosz... mindenki sikítozni kezdett. Egy kamu mosolyt felfestve az arcomra énekeltem az első számot ami a Treat You Better volt.A nagy koncertem után fáradtan battyogtam az öltözőm felé, azaz csak próbáltam ugyanis a rajongók letámadtak. Többnyire tini lányok tolongtak oda hozzám, hogy csináljak velük egy képet és adjak egy aláírást. Meg mondom őszintén, semmi kedvem nem volt jópofizni de jó benyomást kellett keltenem nehogy valakit megbántsak. Ami még jobb volt, hogy jöttek a paparákok akiket ki nem állhattam. Állandóan a szemembe vakuztak. Egy félmosolyt felfestve a számra tűrtem a felpörgött tinicsajokat és a vakuk vakító fényét.
Nagy nehezen bejutottam az öltözőmbe. Az asztalra borulva gondolkodtam el a mai napon mikor Patrick a menedzserem rontott be.
-A következő helyszín ahol koncerted lesz, Mexikó.-jelentette be Patrick
-Mexikó? Mikor megyünk?-kérdeztem ijedten ugyanis nagyon rég volt már egy nyugalmas karácsonyom.
-Már holnap indulunk.-felelte izgatottan.
-Csúcs... egy újabb karácsony amit nem tölthetek a családommal.-mondtam lehangoltam
-Sajnálom Shawnie, a híresség ezzel jár. Na pakold a cuccaid korán kell holnap mennünk a kikötőbe!-felelte a napszemüvegét babrálva
-Kikötőbe? Hajóval megyünk?-kérdeztem aggódva
-Mit gondoltál, gyalog?-kérdezte komoran.-Szedjed a cuccaid 20 perc és jövök érted a limóval.-felelte azzal becsapta az ajtót és elment. Klassz egy újabb zavaros karácsony.Éppen indultam a limuzinhoz közben a telefonomat nyomkodtam és sikerült nekimenni egy lánynak.
-Neharagudj! El voltam foglalva a telómmal. Bocsánat.-kértem bocsánatot a meglehetősen csinos lánytól. Gyönyörű barna szemei voltak, hosszú szép barna göndör haj, csinos alkat, király stílus.
-Semmi gond.-mondta majd felvette a földre esett telefonját.
-Neharagudj mégegyszer de nekem most rohannom kell. Szia!-köszöntem el tőle majd beszálltam az autóba. Nagyon furcsa volt, hogy az a lány nem kezdett el vinnyogni amint meglátott. Ez tetszett.
Miután haza értünk felmentem a szobámba és összeszedtem az elkövetkezendő 2 hétre a holmimat.
-Remélem már összepakoltál!-nyitott be ezzel a kérdéssel hozzám Patrick.-Fürdő gatyát el ne felejts hozni.-emlékeztetett arra, hogy a luxus hajón medence is van. Sőt jakuzzi is. Miután összepakoltam a cuccaimat belehuppantam az ágyba és hamar elnyomott az álom.Reggel a telefonom ébresztőjére keltem fel. Az enyhe túlzás,hogy reggel, inkább úgy fogalmaznék, hogy hajnal. Bementem a fürdőszobába zuhanyozni, miután kész lettem a zuhanyzással lerohantam Patrickhez aki már várt engem a limuzinnal.
-Indulhatunk Shawnie?-kérdezte izgatottan.
-Persze.-feleltem egy félmosollyal az arcomon. Egész úton néztem ki a fejemből és gondolkodtam. Annyira belevoltam merülve a gondolataimba, hogy fel sem tűnt, hogy megérkeztünk a kikötőbe. A hajó már ott volt. Amint kiszálltam a limuzinból a paparákok letámadtak.
"Mr.Mendes hová készül" "Mr.Mendes ajdon egy interjút"
Mr.Mendes...bla bla bla..
-Elég hölgyeim és uraim.-felelte durván Patrick majd arrébb tolta az embereket. Felszálltunk a hajóra a paparákok meg csak fotózgattak minket.A hajón sol rajongóm volt. Ott oda jöttek hozzám az aranyos tinik aláírást és képet kérni.
-Shawn kérlek csinálj velem egy képet! Annyira imádlak! Olyan cuki és helyes vagy!-mondta nekem egy lelkes kislány. Természetesen igent mondtam neki. Mikor mindenkivel végeztem és adtam mindenkinek autogrammot és képet elindultam megkeresni Patricket amikor megpillantottam őt.. azt a lányt akinek tegnap neki mentem. Olyan gyönyörű. Muszáj vele beszélnem. Patrick ráér, előbb a lány.
-Szia.-köszöntem rá kedvesen.
-Heló. Nem te vagy aki...-kérdezni akart valamit de félbeszakítottam.
-Aki tegnap neked ment? De én volnék. Hadd mutatkozzam be, Shawn Mendes.-mondtam el neki a nevem és kezet ráztam vele.
-Sofia Carlberg.-mutatkozott be ő is aranyosan.
-Szép neved van Sofie. Nem csak a neved szép, te magad is gyönyörű vagy.-bókoltam
-Köszönöm.. neharagudj most mennem kell, engem vár a családom. Később még talizhatunk. Szió Shawn.-köszönt el tőlem majd mégegyszer kezett ráztunk. Nagyon szimpatikus a csaj.Éppen Sofien gondolkodtam mikor rezzent a telefonom..
Veronica írt... az exem. Megmondtam neki, hogy ne keressen. Mégis mi a francot akar?"Szia Shawniem. Arra gondoltam elmehetnénk együtt valahová mondjuk elmennénk vásárolni. Nagyon jó lenne, ha vennél nekem valamit! Gondolt át, de ne húzd el a gondolkodást sokáig.
Puszi; Nica ^-^"De elegem van már ebből a cafkából. Egy ilyen lány nem hozzám való. Csak mások pénzzét tudja lehúzni. Mérgelődésemet két leányzó zavarta meg.
Egy fekete és egy sötétbarna hajú lány.
-Szia cukifiú. Van kedved velünk lógni?-kérdezte a fekete hajú csajszi huncut mosollyal.
-Hát..izé..-vakartam meg a tarkómat- Nekem barátnőm van aztán nem akarok hisztit...tudjátok milyen ez...-hazudtam az első dolgot amit kitaláltam. Nem voltak szimpik. Tele voltak sminkelve, kirívóan öltöztek (mondjuk az annyira nem is baj) meg nagyon rámenősek voltak.
-Naa gyere játszunk egy kicsit.-mondta a barna hajú perverz mosollyal.
-Lányok, nem! Nem is ismerlek titeket! Hagyjatok oké?-küldtem el őket melegebb éghajlatra.
-Bunkó seggfej...
-Nevezhetsz aminek akarsz de akkor sem foglak titeket ágyba vinni. Le lehet kopni.-feleltem nekik kicsit durván. Soha nem voltam még egy lánnyal sem ennyire köcsög de... ezek amúgysem voltak szimpik.Épp indultam volna megkeresni Patricket amikor sikoltást hallottam a "kintről" a hajó korlátjánál. Egy lány lógott a hajó oldalán a korlátba kapaszodva... azonnal cselekednem kellett....
[Nos hát itt is lennék az első Shawn Mendes-es sztorimmal, nagyon remélem tetszett és nem volt uncsi.]😘😘
VOCÊ ESTÁ LENDO
Karácsonyi Csoda [Shawn Mendes]
RomanceHalihoo ez a sztorim Shawn Mendesről fog szólni ugyanis imádom őt😍😍😍 Remélem tetszik majd😍😍