II

2.2K 97 5
                                    

Perfect.Acum ce o sa fac?O sa stau inchisa intre patru pereti ca asa decide tata?Sa astepte el asta.Nici macar nu stiu cine este.Imi iau o geaca de piele pe mine,iar dupa ma indrept spre geam.Ajunsa fix langa el observ ca sunt la etajul 4.Daca sar o sa supravietuiesc?
-Esti nebuna delegat.Cum sa supravietuiesti,Maze?
Uite ca am ajuns sa vorbesc singura.Primul pas spre nebunie.Ma mai uit o data in jos si vad ca la fiecare etaj exista un balcon.Poate pot coborî pe balcoane.Orice are un inceput.Ma leg de o sfoare,iar celalalt capat il leg de un dulap.
-Doamne ajuta!
Dupa cateva minute ajung teafara pe iarba verde ca...Ce este verde?Iarba verde ca iarba?Ce mai comparatie.Dupa ce las gandurile mele de comparatie o iau la goana.Peste o ora ajung in fata unui restaurant.Intru inauntru si ma asez la o masa.Cand vine chelnerul comand o salata de fructe de mare.Dupa ce termin de mancat las banii si plec sa ma plimb.Mergand si tot mergand am ajuns intr-un parc.Este dragut.De aici imi cumpar vata si ma asez pe o bancuta.Ma uit la copiii care se jucau cu parintii lor.Alergau si radeau.Au o copilarie cum eu nu am avut.Mama nu ma lasa sa ies din curte.Daca ieseam plecam cu ea.Asta se intampla de doua ori pe saptamana dar sa nu ies de loc?Macar venea Mihai la mine.Nu eram singura.Eu banuiam ca el stie ceva si imi ascunde.Inca cred asta dar acum nu am cum sa aflu pentru ca sunt la mii de kilometri departare.Ma gandesc daca imi duce lipsa.Am sa il sun.Ma uit prin ghiozdanelul meu dar telefonul lipseste.Intr-un buzunaras vad o foita.

    Draga Mazikeen,

Tatal tau si cu mine am decis ca este mai bine daca duci lipsa de telefon asa o sa fi in siguranta.Daca ai nevoie de ajutor trebuie sa apesi pe ceasul care se afla langa inele si noi o sa venim cat putem de repede.

  Cu drag fratele tatalui tau

Perfect.Ce sa zic?Acum ce o sa fac?Daca o sa ma gaseasca am dat de dracu.Mai bine imi limpezeac mintea.Simt cum cineva imi pune mana la gura de la spate.Imi opresc respiratia si ma dau in jos dupa care ma ridic.Cand termin de facut asta respir din nou.Ma uit cine era in spatele meu.Acolo se aflau mai multi barbati si o femeie.Imi dau seama ca nu am cum sa ma bat cu ei caci vor castiga asa ca incep sa fug.Sar pe banci si dau in oameni doar ca sa nu ma ajunga din urma.Cand ma uit in spate observ ca nu mi-au pierdut urma dar nu mai pot sa alerg.Sunt extenuata.Imi scot din ghiozdanel briceagul si dau in cel care era cel mai aproape de mine dupa care il arunc spre cei  trei care stareau unul langa altul.Si ii omor pe toti.Iau briceagul si fug.In fata mea isi face aparitia acea fata.Ea isi ia din centura doua briceaguri.
-Nu e corect.Tu ai un avantaj.spun eu
-Atunci ia si tu unu.spune dupa care imi mai arunca un briceag.
-Mersi.
Aici incepe lupta.Ea vrea sa dea cu briceagul in mine dar sar in sus dupa care ii dau un picior in stomac.Ea fuge spre mine si cand sa ma loveasca ma dau in jos si cade.Incerc sa o lovesc dar se ferste.Si asa ne luptam pana cand ea se impiedica,iar eu o iau la goana.Spre fericirea mea am scapat doar cu cateva zgarieturi.Ma intorc acasa.Apuc frangia si incep sa ma catar.Ajunsa in camera strang toata asa si o pun in dulap.Sper ca nimeni nu mi-a simtit lipsa.Aprind televizoru,iar postul la care se opreste sunt stiri.Acolo ma vad pe mine si fata aia.
-Dupa cum bine puteti vedea aceste doua fete se luptau in plina zi cu(,)cutite in parc in plina zi.Acest razboi daca il putrm numi asa a fost filmat de un cetatean in trecere.In centrul orasului a avut loc parada....
De aici nu ma mai intereseaza asa ca mut.Sper sa nu vada tata sau vreo unul dintre angajatii lui ca m-am dus dracu.Peste cateva minute in camera mea da buzna Maruki.
-Ce ai facut?
-Ce am mai facut?
-Tu nu ai voie sa iesi din curte,iar tu ce ai facut?Te-ai luat la bataie.
-Nu m-am luat la bataie.Am fost atacata.
-De unde ai briceagurile?
-Am unul in ghiozdan,iar altul il am de la tipa aia.
-L-ai adus acasa pe cel de la aia?spune speriat
-Nu,l-am lasat cand am fugit.
-Hiu.
Spunde dupa care pleaca.Ce se intampla aici?De ce era asa speriat si ce avea nebuna aia cu mine?Nu se putea lua cu alta sau altul?Mut canalele pana gasesc unul pe care este un film.Ma uit la film pana cand adorm.
   Dimineata ma trezssc somnoroasa deoarece ciocanitul insista la usa mea.
-Intra!
Pe usa intra Angelo.
-Neata!Cum ai dormit?
-Bine pana sa apri tu.
-Ti-am spus de ieri ca o sa te trezim la ora asta ca sa te antrenezi asa ca pregateste-te ai coboara jos!
-Lasa-ma sa dorm!spun si arunc cu perna in el
-Nu o sa dormi!
-Ba da.zic dupa care imi pun o perna peste urechi si ma intorc cu spatelela el.Angelo vine in pat si trage de perna pana cand trag eu mai tare si cade el peaste mine.
-Ce se intampla aici,Angelo?intreaba Kemal
-Incercam sa o trezesc pe Mazekeen.
-Stand peste ea?
-Am cazut.
-In pat?Sti cum o sa reactioneze Kovir.
-Dar nu ii faceam nimic.Ma jur.Poti sa o intrebi.
-Asta am sa fac.Maze,ce se intampla aico?
-Nebunul asta incerca sa ma trezeasca ca sa ma antrenez.El nu intelge ca VREAU SA DORM.
In urmatoarea secunda mai multi angajati de ai tatei isi fac aparitia in camera mea.De nervi incep sa urlu.
-IESITI DIN CAMERA MEA!TOTI!
Dupa ce ei pleaca eu inchid lumina si ma culc la loc.Sa creada ei ca ma trezesc la ce ora zic ei.Dupa nici un minut adorm la loc.

Fiica unui mafiotUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum