IV

1.8K 85 1
                                    

Ceva este ciudat in casa asta,iar eu o sa aflu ce.Stai!Mama si Angelo au spus sa nu ma bag in treburile lor.De cand ascult eu de reguli?Mai intai trebuie sa imi fac un plan.Sa incepem cu inceputul.Impuscaturi,pistoale,criminali,reguli stricte.Ei aunt criminali.Aud susoteli pe hol asa ca ma apuc sa trag cu urchea.
-Nu cred ca e bine ce face sefu.
-Este pentru siguranta lui Maze.
-Nu stiu ce sa zic.
-Daca nu sti de ce este in stare?
-Dar o sa ii ranim sentimentele.
-Sti ce a zis ca face cu cei care nu ii asculta regulile.
-Ok.O sa fac asta.
-Perfect.
Dupa asta aud cum pasii se apropie de camera mea.Eu ma duc repede in pat si dau drumul la televizor.Pe usa intra Maruki.
-Hei.il salut eu
-Fa-ti bagajele!
-De ce?
-Plecam.
-Unde?
-Nu mai pune intrebari si fa ce am zis.
-Daca nu imi raspunzi eu nu ma misc de aici.
-Ma asteptam la raspunsul ata.spune si pocneste din degete
In urmatoarea secunda mai multe persoane erau aici.Si ma iau pe sus ca pe un sac.Dupa un timp ajung la limuzina.Ajunsi acolo ma pun jos.
-Pe bune?
-Da,pe bune.zice Maruki
-Intra in masina!spune Angelo
-Dar nu am haine.
-O sa ai acolo.se baga si Marco
-Ok.
Intru in limuzina si ma uit pe geam pana cand aud impuscaturi.Ma uit im spate si vad o masina din care cineva trage cu pistolul.Perfect...Maruki si un om de a lui tata scot pistoalele si trag.Reusim sa luam avantaj.Ei nici nu se mai vad.Dupa cateva zile ajungem in nu stiu ce tara.Yey!!!O noua tara.Offf...sunt plictisita al dracu de tare.Masina opreste si oamenii ies din ea asa ca eu le urmez exemplul.Vad ca ajung in fata unei case de data asta cu 11 etaje.Wtf?Cine ar cumpara astfel de casa?Pun pariu ca de data asta stau la etajul 11.
-Maze,vei sta la ultimul etaj.imi zice Kemal
Ce v-am zis?Ajunsa in camera vad ca este toata dar toata neagra.Sunt in doliu sau ce?Nu mai inteleg nimic.O sa mor in cateva zile daca continui asa.Ma credeti sau nu eu nu mai stau aici dar acum nu mai am cum sa scap.Stau la etajul 11.Fucking 11.Cine m-a pus sa ma nasc?In camera mea intra Kemal.
-Mazeeken,la masa.
-Ok.Imediat.spun dupa care el pleaca.
Cobor jos unde ii vad doar pe Kemal,Angelo si Maruki.Se pare ca noi mancam separat.Aveam piure cu sniter.Iubesc sniterul.Dupa ce termin de mancat plec la baie si ma spal pe maini,iar apoi ma duc la culcare.Nu mai am nici un chef.Ma trezesc din cauza unor zgomote la 3 dimineata.Ies pe hol unde il vad pe Angelo pe jos cu privirea in gol.
-Angelo!Angelo!Angelo!
Nu mai am ce face.E mort.Fug in camera dupa pistol si briceag.Dau de unul cu masca si imbracat in negru.Cand sa apas pe tragaci aud pe cineva tipand.
-Maze,stai!era Kemal
-De c...nu mai apuc sa termin caci fac contact cu pamantul.
Ma trezesc intr-o camera alba.Dar asta nu este un spital.Seamana dar nu e.Nici macar salon nu este.
-Mazeeken,trebuie sa iti spunem ceva.spune Maruki speriat
-Ce?
-Tatal tau si cu noi suntem mafioti.
-Deci nu sunteti criminali.
-Nu.
-Ok.
-Ce?Nici un scandal?Doar un amarat de ok?
-Da.La ce te asteptai?Sa sparg geamul?
El da din cap in semn afirmativ dupa care eu imi dau o palma peste fata.
Daca ar sti el ce fac in interiorul meu.Acolo dau pe jos cu ce apuc si tip si iar tip.Dap.Nu vreau sa fac asta si in viata reala.Nu vreau sa ma supar.E bine sa fi fericit.Cum draci sa fi fericit cand afli ca tatal tau este mafiot,iar tu locuiesti cu el dar nici macar nu il cunosti.
-Maruki?
-Da.
-Pot sa il vad pe tata?
-Din pacate nu.
-De ce?
-Nimeni nu stie.Nici macar Kemal.De cand a decis sa locuiesti cu el este mereu misterios,nu ca înainte nu era dar acum...
-Inteleg.Dar...Are ceva cu mine?
-Nu,Doamne fereste!
-Atunci de ce nu m-a sunat si nu vrea sa ma vada?
-Pentru binele tau.
-Daca zici tu.

Fiica unui mafiotUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum