Частина VI

46 3 0
                                    

Я відчула як ніж торкається мого живота і тут я зрозуміла що це останній день який я живу на цьому світі.
Я хотіла втикти але тим самим вирила собі яму. Дальше я  памятаю лише як  я стікала кров'ю а навкруги нікого не було.
Потім я проснулася  в лікарні.
І побачила як біля мене метушилася медсестра.
- Вибачте я як я тут опинилася?- ледви промовивши запитала я.
- Тихо тихо вам не можна говорити ато шви розійдуться . Вас сюди приніс хлопець.
- А як його звати?
- Він не сказав. Сказав лише що він ваш знайомий . А тепер лижіть і не говоріть вам потрібний відпочинок.
Я подумала що це був Кріс

Я подумала що це був Кріс

Йой! Нажаль, це зображення не відповідає нашим правилам. Щоб продовжити публікацію, будь ласка, видаліть його або завантажте інше.

Кріс- мій найкращий друг. З яким я провела все літо. Але коли я поїхала в Норвегію ми перестали спілкуватися.

Тут знову прийшла медсестра із лікарем. Лікар повідомив мене що операція пройшла успішно що потрібно ще тиждень полежати в лікарні щоб загоїлися шви
- Але лікарю у мене за тиждень випускний і ми ще не навчилися танцю.
- Ооо а танцювати тобі бижайші 2 місяці не можна.
- Але як?- із сльозами на очах сказала я .
- Мені дуже шкода - сказав лікар виходячи із палати .
І я була настільки розчарована що готова була померти. Але як завжди це мені не давали зробити мої подруги які вічно появлялися в цей самий момент.
Зайшовши до мене в палату вони як завжди розповідали що нового трапилося в школі.
Пройшов тиждень
Мене вже виписують з лікарні.
- Лікарю дякую вам велике - дуже радісно сказала моя мама
- Та нема защо це моя робота. Але будьте обережні швидко пересуватися її не можна.
- Так так лікарю дякую.

Школа 10:00. Випускний бал.
Ніхто не знав що мені не можна танцювати. А я не хотіла підставляти дівчат.
І ось ведучий оголошує наш танець. І тут мені закрутилася голова.
- Софія з тобою все гаразд
- Так так
Вийшовши на сцену я закрила очі і почала танцювати біль була такою нестерпною але я терпіла. Відкрила я очі лише тоді коли почула той самий плескіт долонь на останьому ряді. Він відрізнявся від усіх інших. Відкривши очі я побачила Германа. Від щастя я прямо зі сцени побігла до нього в обійми

 Від щастя я прямо зі сцени побігла до нього в обійми

Йой! Нажаль, це зображення не відповідає нашим правилам. Щоб продовжити публікацію, будь ласка, видаліть його або завантажте інше.

хоч і біль так і не зупинялася.
- Ти живий - із сльозами на очах сказала я
- Так я живий
Більше я нічого не чула лише дзвін в руках. І відчувала як кров тиче по моїй чорній сукні.....
Продовження буде.

Ніколи не кажи долі "Ні"Where stories live. Discover now