Aradan zaman geçmişti. Hatırladığı o Dünya nerdeyse tamamen değişmişti. Ama onun aklında olan kızıydı. Şimdi ne yapıyordu ki kim bilir? Zira onu en son bir hastanede tek başına bırakmıştı. Cesareti yetecek miydi, onu görmeyi? Bilmiyordu zira anlaşmaya göre artık bir insan değildi.Yeniden insan hâline dönüşe bilmesi için ise tek bir seçenek vardı. Oda ruhuna karşılık ruhuydu. Yani kızını öldürmesi gerekiyordu. Öbür yandan şuan eski haline görüntü olarak benzese de artık o bir çeşit yaratıktı. Öyle dalgın dalgın etrafını izleyip düşünürken Sarah" Efendim gitme vakti avımız gece ortaya çıkacak, isterseniz bir yerlere geçelim şuan hayla vaktimiz var." der. Azazil" Peki geçelim bir yerlere de para hiç paramız yok." Sarah hafif bir tebessüm ile " Efendim işte bu telefonunuz, cüzdanınız birde içinde size ait hesap kartları var.Bu hesaplarda dünya üzerindeki tüm bankalar var ve istediğiniz kadar para.."
Gidip bir otele yerleşirler ama Azazilin aklında hayla kızı vardı zira ona ne oldu bilmiyordu. Kızı gerçekte annesine olanlarıda bilmiyorumdu. O yüzden Dünya'da tek başınaydı.
Sarah ilk avları olacak kişiyi Azazile anlatmak için odaya girdi. Sarah" Efendim ilk avımızın ismi Doktor Pandik. Kendisi Kond Drakula'nın emrindeki askerlerden.. Hastalarının kanlarıyla besleniyor. O bir vampir. "
Azazil "Vampir Nedir? "
Sarah" Vampirler geceleri ortaya çıkan, gündüzleri ise gün ışığından kaçan varlıklar. Güçleri sizinle eş değer olmakla birlikte çeşitli hayvanların kılığına da girebiliyor. Şuan onlardan ne kadar kaldı tam bilinmemekle zira vampir avcıları ile olan savaşlarla eskisi kadar güçlü değiller." Azazil" Vampir avcıları nedir? " Sarah " Onlar 600 yıl kadar önce kurulmuş insanlık için kötü olan ruhları yani vampirleri avlayan insanlar. Çok gizli bir örgüt oldukları için şuan tam anlamıyla varlıkları bilinmemekle beraber vampirlerin Lordu Drakula ile savaşlarından sonra ne olduğu bilinmemekle zira o savaşlardan sonra ne Kont Drakula dan haber var nede onlardan.. Kaynaklarımız hayla var olduklarını söylesene 100 yıldır hiç bir yerde görünmediler.." Azazil " Bu biraz üzücü onlardan biriyle tanışmak isterdim, bak gece yarısı oluyor. Yola çıkma vakti.."
Gece yarısı olmuştu.Doktorun bulundu sokağa gittiler. Doktor ise evinin kapısını kitleyip bir yere gidiyordu. Azazil doktora " Doktor Pandik!" Der ve Pandik durur biraz bekler. Kahramanlarımız onu seyrederken Doktor Pandik uzun ceketine sakladığı bıçağı Azazile fırlatıp binaların üstüne tırmanmaya başlar. Bıçak tam Azazilin tam kalbinin ortasına gelecekken Sarah elindeki bıçakla bir darbede bıçağı ikiye böler. Sarahin bıçağı cehennem çukurların da dövüldü için her şeyi kese bilecek güçteydi. O bıçaklarlardan daha güçlü tek şey Azazilin kılıcıydı.Zira o kılıç gerçek ateşin öfkesiyle yapılmıştı.
Kahramanlarımız hemen binalara tırmanarak Doktor Pandiğin peşine düştüler.Pandik aklı tam yerinde olmayan kel, şişman biriydi. Sarah zıplayarak Pandiğin tam sırtına vuracakken Doktor ona dönerek bir yumruk darbesi ile onu uzaklara gönderdi. Kendisi ise derme çarpma bir eve girerek karanlıkta saklandı. Yalnız unuttuğu şey Azazil hayla onun peşinden geliyor, olmasıydı..
Azazil içeri girdi. Doktor Pandik biranda hemen ona saldırdı ve onu yerden kaldıramaz hale getirecek şekilde bir bu duvarda bir diğer duvarda döverek kanlar içinde kalmasını sağladı ve bir kenara fırlatıp ona " Senin kanın eminim çok lezzetlidir" der ve pis bir kahkaha atar. Azazil ise ona gülerek " Ben Ateş Şehrinin Lordu Azazil buraya seni avlamaya seni yok etmeye geldik" der ve ayaklanır. Yaraları iyileşir giydiği o şık siyah takım elbise orijinal formuna dönerek zırh olur. Ak beyaz kılıcı ortaya çıkar ve yeniden kapışmaya başlarlar. Bu sırada bir ara sokağa düşen Sarah ayağa kalkar tam gidecekken karşısına dört kişi çıkar.
Adamlardan biri " Hey güzelim nereye gidiyorsun bekle biraz eğlenelim" der pis bir kahkaha ile Sarha da adama " Tabiki de tatlım eğlenmek herkesin hakkı" der. Adamlar bıçaklarını çıkarır. Sarahta aynısını yapıp adamları süzer.Adamlardan biri önce saldırır ve Saraha bir bıçak darbesi savurur.Sarah aynı zamanda iyi bir dövüşçü oldu kadarıyla da oldukçada esnektir. Bıçağın altından geçerek adamın kolunu keser. Bunu gören diğer adamlarda saldırmaya başlar. Sarah birinin elini birinin dilini birinin gözlerini ve birininde mağlum yerine adamların bıçağını saplar.Adamlara" Evet eğlenmek herkesin hakkı, beni eğlendirdiğiniz için teşekkür ederim, beyler" der. Bu arada korkunç şimşeklerle yağmur yağmaya başlar. Sanırsın gök yüzünde bir isyan bir acı var gibi.. Sarah hemen dövüşün olduğu eve gider. Onu gören Azazil Doktora " Sanırım bu günlük seansımız buraya kadardı." Der ve doktoru Saraha fırlatır. Sarah adamı gırtlağından yakalar. Arkadan Azail gelir ve kılıcı Doktorun tam kalbine saplamış olur.Doktor yavaşça ölürken Azazile" Söylesene kızın nasıl, ona gerçeği anlattın mı?" Der. Bunu duyan Azazil deliye dönsede Saraha sorar " Nerden biliyor?" Der. Sarah "Açıklayacağım efendim ama şimdi gitmemiz gerekiyor" Azazil" Pekayla gidelim ama bu orospu çocuğu kolay ölmeyecek bu kadar" der. Azazil onu bir kilisenin tepesine asar ve gün doğumunu izlerler. Güneş göklere merhaba derken Doktor acılar için de yanarak öldü ve geriye sadece kemik kaldı diyecekken tüm kemikleri toza döndü ve yok oldu. Sarah " Evet efendim buradaki işimiz bitti şimdi gitme vakti.." der. Azazil "Evet burdaki bitti ama kızımın gerçekte ne olduğunu bilmek istiyorum. Gerçekte olanlar nedir?" Sarah " Efendim sizin kızınız kutsanmışlardandır. Neden öyledir? Bilmiyorum bir kâhin vardır. İsterseniz ona soralım.." Azazil" Nerede buluruz peki onu " derken biranda karşılarında bir geçit oluşur ve geçitten bir ses gelir. Ses" sizin bulmanıza gerek yok bensizi buldum" biranda geçit kahramanlarımızı içine çeker ve bir eve düşerler. Ve yine aynı ses " Şimdi biraz dinlenin savaşçılar zira önünüzde büyük bir savaş sizi bekliyor olacaktır " der...Bazen eski hayatımızdan bazı şeyler bize yeni hayatımızdan kurtulmamıza yada her ikisinden daha zorlu ama daha güzel bir yaşama yelken açar...
Eski hatıralar gözümde canlanıyor ve bana yeni yaşam getiriyor...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Bir Şeytanın Hikâyesi
Ficción GeneralGöklerden gelen yerden yükseliyor, ateşten bulutlara...