Imagine cu Liam

567 23 0
                                    

Imagineaza-ti ca...

Esti insarcinata  in luna a 9-a cu Liam Payne.

El este foarte atent cu tine si te rasfata foarte mult. Iti indeplineste orice dorinta, are grija ca tu sa nu depui efort si copilul vostru sa sufere. Ai avut o sarcina foarte linistita poti spune.

Tu cobori la bucatarie pentru a bea un pahar cu apa. In dreptul scarilor te apuca o durere ingrozitoare in jurul stomacului iar tu il atingi si il masezi usor. Te rogi ca scumpul vostru copilas sa nu fi patit nimic pentru ca nu ti-ai ierta asta toata viata. Incepi sa tipi si sa il strigi pe Liam. Acesta apare in fata ta imediat si te ia in brate in stil mireasa si te conduce la masina fara sa te intrebe ce ai. Bineinteles stia ce ai. Stia ca urmeaza sa vina pe lume mult prea iubitul vostru copilas.

In masina Liam incerca sa fie atent la drum dar este prea distras de tipetele tale si ingrijorarea ce o poarta pentru micutul inger ce are sa se nasca.

Iti atinge burtica firav si realizezi ca te mai calmezi putin. Copilasul vostru asculta de tati. Copilasul vostru simte prezenta lui tati langa el si stie ca trebuie sa mai astepte cateva minute.

Ajunsi la spital tu esti dusa in sala de operatie pentru pregatirea nasterii micutului. Insisti ca Liam sa fie acolo cu tine si sa te sustina si sa te incurajeze.

In timp ce doamna doctor te instruieste sa impingi il strangi putetnic pe Liam de mana. Iti vezi copilul plangand stiind ca e sanatos apoi iti pierzi cunostinta.

Dupa cateva ore te trezesti intr-un salon alb plin cu flori.

Cineva intra pe usa. Era Liam ce tinea in brate 3 copilasi?

Tu il privesti pe el surprinsa si el iti zambeste. Vine langa tine si spune:

-Copii ea este mami. (A/N)  astia sunt cei 3 ingerasi ai nostri.

-Uh. Liam te iubesc.Si pe voi micutii mei. Va iubesc nespus de mult pe toti 4. Spui si il saruti pe Liam si fruntile celor 3 copii mici si firavi. Ei erau asa gingasi si fini incat nu-ti venea sa crezi ca sunt copii tai.

-(A/N) eu va iubesc mai mult decat orice pe lume. Sunteti ingerii si razele mele de soare. Fara voi as fi pierdut in aceasta lume. Spune el la urma lui si ii saruta si  el pe copii vostri spunandu-le ca va fi alaturi de ei in fiecare minut al zilei.

--------
Hey
Mie imi place asa mult capitolul asta. E asa... as vrea sa fie asa si viata mea dar... :))))
Sper sa va bucurati de ce am scris eu aici. :))
Cu cine sa fie urmatorul?
Voi face cu Niall sa fie treaba treaba si sa fi facut cu toti. ':))) sper sa va placa.
ENJOY :) °°°
Raisa :*

Imagineaza-ti ca...Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum