Imagine cu Niall

657 26 7
                                    

Imagineaza-ti ca...

I-ai intalnit cat de curand pe baietii de la One Direction intr-un club de noapte. Toti ti se par amuzanti,veseli si simpatici dar unul dintre ei are acel ceva special. Ochii aia albastrii  ce stralucesc si emana puritate si sinceritate, parul lui blond ce te duce cu gandul la lanul auriu de grau, zambetul lui larg si perfect care te poarta intr-un univers total nou si necunoscut si te face si pe tine sa zambesti instantaneu. Cu alte cuvinte te-ai indragostit de inocenta si inofensivitatea lui. Te-ai indragostit de el.

Astazi au un concert la care ai fost invitata de ei. Te-ai simtit extraordinar cand Niall ti-a facut aceasta propunere si normal ca ai acceprat-o.

La concert totul a fost minunat. Lumea s-a distrat, inclusiv tu ,iar baietii au cantat din to sufletul. Te topeai dupa Niall si atunci cand a sosit momentul ca el sa cante partea lui din Better Than Words.
Best I ever had
Hips don't lie
You make me wanna *tss* iar aici e partea aia atat de sexy in care el facea... uh si tu il vrei mai mult ca de obicei. Partea ciudata este ca in timpul acelei miscari el te-a privit cu dragoste iar tu te-ai simtit fericita.
One more night
Irreplaceable, yeah
Crazy, we're crazy

Dupa concert baietii au venit si te-au imbratisat... pe rand, Niall fiind ultimul. El te-a privit lung in ochi apoi te-a imbratisat strans  soptindu-ti la ureche " La 22:00 te astept in fata casei tale" . Tu dai aprobator din cap si zambesti.

~ 22:00 -In fata casei tale- ~

Ai iesit grabita uitandu-te in geanta cautandu-ti telefonul cand te ciocnesti de un piept solid. Te uiti speriata in sus si observi ca sunt ochii albastri si seducatori si parul blond. Zambesti si iti ceri scuze pentru neatentia ta.

Va plimbati pe aleea pustie slab luminata de niste neoane.

Niall te prinde de mana iar tu rosesti toata.

-(A/N) de cand te-am vazut primadata m-ai fermecat dar nu am stiut cum sa-ti spun asta. iti spune Niall oprindu-se si privindu-te in ochi.

-Si eu te plac Niall. spui si buzele tale se contureaza intr-un zambet imens.

Atunci Niall te saruta pasional. Cadrul eate minunat- Intr-o strada pustie doi tineri sarutandu-se la lumina unui felinar-.

----------

Hei ce mai faceti voi?
sper sa ca placa. Cu cine sa fie urmatorul?
Dedicatii ceva? :))
Nu?
A da si scuze de greselie. Verific eu mai tarziu.
Eu v.am pupicit dulce pe mai tarziu. :* :)))))
RAISA :*

Imagineaza-ti ca...Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum