Imagineaza-ti ca...
Erai nervoasă. Tocmai te întorceai de la o petrecere la care ai fost cu iubitul tău, Niall Horan.
Petrecerea încă nu se terminase dar tu si Niall v-ati certat Putin cam mult așa că ați decis sa mergeți acasă.
Erați in maşină si nici unul din voi nu spunea nimic. Niall nervos a dat drumul la muzica si a dat-o la maxim. Îţi venea sa îl pocnesti. Îţi venea sa îl iei de parul lui blond ca un lan de greu ce strălucea in lumina soarelui într-o zi de vară și sa îl dai cu capul de toţi pereții.
A parcat mașina in fața casei voastre punând o frână bruscă, iar tu ți-ai mișcat capul in fața. Asta te-a făcut mult mai nervoasa de cat erai.
Ai coborât din masina trantind ușa tare si ai intrat in casă lasandu-l pe Niall singur in urmă.
Ai mers in camera voastră si te-ai plasat in fața oglinzii. Ți-ai dat parul pe spate si ai dat cu pumnul in masa. E vina lui ca v-ati certat. E vina lui ca este prea gelos. E vina lui ca îţi reproșează atâtea lucruri pe care nu le meriți.
Mergi lângă ușă pregătită sa îl aștepți, iar el intră tocmai atunci.
-De ce ai făcut asta? Întrebă nervos.
-Să fac ce? Întrebi lafel de nervoasa. Tu erai cu spatele la perete si foarte aproape de el, iar el in fata ta. Simți cum adrenalina curge prin venele tale si este la maxim, ținând sa explodeze in tine.
-(Y/N) nu fă pe proasta. De ce ai dansat cu tipul ala fix sub nasul meu, pe deasupra te-a mai si sărutat. Relatează ce s-a întâmplat in club. Ce-i drept, da, tipul te-a invitat la dans cat Niall era la bar si nu ai vrut sa fii nepoliticoasa si sa îl refuzi. Ați dansat pana când Niall a venit si v-a văzut. Apoi tipul când l-a observat pe Niall că se apropie te-a sărutat. Tu l-ai impins de pe tine imediat dar Niall era prea nervos sa observe asta.
-Niall încetează. Am crezut ca ma iubești. Am crezut ca ai încredere în mine. Niall dacă erai mai atent l-am respins imediat pe tipul ala. Dar niic nu ai privit. Niall pe tine te iubesc dar se pare ca degeaba. Îţi mijesti ochii in timp ce îi vorbești si îţi clatini capul.
-Ah... la dracu. Am încredere in tine (Y/N) doar ca sunt al dracului de gelos când faci așa. Îţi tipă in fața supărat.
-Poate ca noi nu ne potrivim si de aia nu ai încredere in mine nici sa ma duc singura la baie. Îi tipi in fata si tu.
-Poate că ar merge mult mai bine dacă tu nu ai mai fi asa slabă si te-ai lăsa la mana tuturor. Când ai auzit aceste cuvinte ai simțiț cum explodezi. L-ai privit cu furie și i-ai dat o palmă. Când mana ta s-a izbit de obrazul lui ai simțit o satisfacţie aparte.
-Ești un nesimțit. Tipi la el, aruncandu-ti mâinile pe lângă corp. El te-a privit din nou și și-a izbit mâinile de peretele din spatele lui. Te-ai speriat pentru ca ai crezut ca te va lovi pe tine.
-Oh... (Y/N) ești asa încăpăţânata. Tipă lasandu-si mâinile pe perete.
-Pentru ca ma enervezi Niall. Te iubesc dar dacă o să continui sa fii asa... las-o baltă.. spui dezamăgită de el.
Vrei să treci pe lângă el al sa mergi in pat dar el te prinde de umeri doare izbește dur de perete sarutandu-te sălbatic. Își îngroapă limba jucăușă in gura ta lingând sărutul facandu-l mai pasional. Îţi pui mâinile pe obrajii lui muscandu-l de buza de jos. El mârâie când simte ce îi faci dar zâmbește pervers. Își așeză mâinile pe talia ta, prinzandu-te de coapse, ridicandu-te. Tu îţi asezi picioarele in jurul soldurilor lui. Te lipește din nou de perete, atacandu-ți gatul cu săruturi umede.
Îţi lași capul într-o parte si savurezi momentul. Își plasează mâinile pe fundul tău începând sa meargă cu tine pana la pat. Acolo te aruncă peste saltea si el vine deasupra ta. Îţi ridica tricoul si îl arunca de pe tine. Îţi sărută abdomenul, presandu-și buzele pline peste pielea ta caldă. Simți fiori când îți suge pielea delicat. Ajunge la sânii tai unde își varsaste mâinile sub spatele tau pentru a se descotorosi de sutienul tău si asta si face. Îţi prinde unul din sâni începând sa îl framante uşor. Îi prinzi fața in mâinile tale si îl tragi aproape se tine pentru a-l săruta. Îi ridici tricoul,astfel mâinile tale atingadu-i abdomenul. Îi arunci tricoul pe podea si te grăbești spre pantalonii lui. Tu scapi repede de ai lui iar el scapă si mai repede de fusta pe care o purtai. Acum amândoi sunteți în lenjerie intima.
El îți sfasie bucata de material ce va ţine despărțiti.
-Iubito o sa te fac sa te simți cum nu te-ai simțit niciodată. Șoptește el rânjind. Își introduce doua degete in feminitatea ta si tu gemi puternic si înfundat.
Puțin mai târziu simți cum ceva mai gros care te face sa te simți al naibii de bine te penetreaza. Tu gemi numele iubitului tau, iar la nici două minute orgasmul nu ezită sa apară. Niall mărește ritmul de penetrari fiind mai rapid.
După ce obosiți amândoi cadeti pe perna sufland greu.
-Te iubesc (Y/N). Și... îmi pare rău. Spune Niall privindu-te in ochi. Era sincer pentru ca ochii îi straluceau.
-Și eu te iubesc Niall. Și... și mie îmi pare rău. Mărturisești tu punandu-ti palma peste locul unde l-ai plesnit si mângâindu-l. Îl darurilor buze scurt apoi îţi pui capul pe pieptul lui dezgolit si el te ia in brațe, ținându-te strâns in brațele lui.
----
Ei, da. În sfârșit după mult mult timp am postat.
Îmi pare rău că am întârziat atât.
Aș dori sa îţi dau dedicaţie dar am scris repede pe telefon si... îmi pare rău.
Când o să intru pe laptop o sa o fac dar pana atunci îmi cer scuze.
Va iubesc mult ❤❤
Și... mdea... poate e un capitol mai nașpa dar doar pentru ca nu prea știu cum sa îl scriu. Adică... ma înțelegeți voi.
Ilysm ❤❤
CITEȘTI
Imagineaza-ti ca...
FanfictionImagineaza-ti ca... Harry, Liam, Louis, Niall și Zayn vor fi alături de tine într-un imagine, unul pervers, romantic, draguț, copilăros, trist etc. :)) Sper sa va placa. ^-^