Prezentare personala

1.2K 23 2
                                    

(1)IOANA
Buna! Eu sunt Ioana si am 17 ani sunt in clasa a-XI-a,am ochi căprui,sunt șatena si am 1,68. Am un frate,el e bad boy,dar bineînțeles cum știți fiecare liceu are o tocilara sau un tocilar,ei bine eu sunt tocilara. De aceea nimeni din liceu nu știe ca Mattew e frate cu mine.

(2)MATTEW
Hei! Sunt Mattew si am 18 ani, 1,80 par saten si sunt bad boy-ul liceului. Imi iubesc sora dar as vrea sa nu mai fie asa de tocilara.

(3)MAYA
Hiloo! Ma numesc Maya,am 17 ani, 1,58 si sunt cea mai buna prietena a Ioanei.

(4)LESSY
Buna scumpilor! Eu sunt Lessy am 18 ani si sunt cea mai populară fata din liceu. Ei zic ca sunt o curvă dar nu e adevărat,cum eu nu cred ca Ioana e o tocilara,dar nimeni nu vrea sa ne vadă din alt unghi. Toți vor sa fim cum vor ei si îmi pare rău pentru Ioana.

(5)ANETTA
Hi! Eu sunt Anetta,am 18 ani si sunt cea mai buna prietena a lui Lessy. Eu stiu prin ce trece dar veți afla. Pupici😚

(6)ALEX STANCU
Buna! Eu sunt Alex,dar mi se spune Juno,am 17 ani sunt in clasa cu tocilara si sunt prieten cu Mattew.

(7)SORIN

Buna,măgarilorEu,eu sunt Sorin,am 17 ani,si sunt prieten cu Juno si Mattew.

(8)ALEX CALETEAN

Eu ce sa va zic. Aaaa....Buna! Eu sunt "prea măritul si prea răul băiat al liceului!" acestea sunt vorbele oamenilor de rand din liceu,dar ei nu stiu ce trebuie sa fac eu ca sa nu mi se duca de  rapa reputația. In fine, ma numesc Alex Caletean,dar mi se spune Kàle,am 18 ani sunt băiatul rău al liceului si am gasca mea in care eu sunt liderul,ea este formata din: LessyAnettaMattew(care seamănă mult cu tocilara si au numele de familie la fel,dar e ciudat), Juno si Sorin.

(9) URS

Buna! Eu sunt Andrei Ursu dar mi se zice Urs am 18 ani.

Citiți mai departe si veți vedea ce va urma....

Tocilara...sau...Bad Girl?💜Shot💜Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum