Cap 7💜

581 17 17
                                    

Suntem legați la ochi eu unu nu mai vad nimic, ci doar simt cum ne împing pana intram.într.o încăpere si când ne dă jos chestia de la ochi văd... De fapt toți vedem baloane si chestii de petrecere si o fată cu spatele...Apoi se întoarce si e chiar Ioana! Ma surprinde sa o vad aici. Credeam ca o sa ne omoare sau ceva de genul nu ca o sa dea o petrecere.

I- Ce vă uitați așa?
J- Pai credeam ca o sa ne omori..
U- Da asta credeam..dar asta ma surprinde
K- Poate e o capcană..
Ioana râde si se duce lângă o masa unde sunt băuturi. Pune câteva pahare cu tărie pe o tavă si vine înspre noi.
I- Ce capcană Kale? Nu am voie sa dau o petrecere?
K- Si tu te-ai găsit sa faci o petrecere tocmai in locul ăsta??
I- Dar ce are locul ăsta? E super mișto îți da așa un vibe super taree..e blană locul
U-Da Kale termina cu prostiile si hai sa bem.
I-Fetelor distrați va!
- Okk
Maya(My)- M-ai speriat puțin sa știi!
I- scuzee, dar vroiam sa fie surpriză
My- Bine, hai ca ma duc sa beau ceva tare.
I-bine

Ioana POV

Ok deci am recitit din nou mesajul de la Kale si ma uitam spre ei erau prea fericiți pentru a le strica seara, dar eram nevoită nu aveam ce sa fac..
Ma ridic de pe scaun si opresc muzica.
Matt- Ce faci?
I-Nimic..
J-Pai cum nimic? De ce ai oprit muzica..
K-Da, de ce ai oprit-o?
My-Serios ești Bff-ul meu dar chiar ma distram sa știi
I-puteti sa terminați?
Toti- Nuuu
U-Noi ne distram femeie
I- Las ca te distrez eu puțin.
K- Ce? Adică? Stai ca nu înțeleg!
I- Nici nu tre sa înțelegi dragul meu..tu ai iubirea ta, eu nu am nimic. Vreți sa știți de ce sunt așa? De ce ma prefac ca o tocilară de 3 ani de zile? De ce merg de 3 ani de zile in clasa a 11 a? Hăă??
Toți- Ceeee??
I- Ce? Pai in timp ce voi sunteti fericiti si aveți o viață normală eu ma confrunt cu tot felul de specimene si.....

Știu e scurt, dar continuarea o voi pune mâine seară. Pupici! :-* ;-*

Ai ajuns la finalul capitolelor publicate.

⏰ Ultima actualizare: Jul 18, 2019 ⏰

Adaugă această povestire la Biblioteca ta pentru a primi notificări despre capitolele noi!

Tocilara...sau...Bad Girl?💜Shot💜Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum