Cap1💜

1.3K 27 4
                                    

Eu(Ioana)- Alarma idioată! Fix acum te.o dat naiba sa ma scoli din prea frumosul meu somn!!

Sunt trezita de alarma telefonului. Mda...azi e o alta zi in care voi fi bătaia de joc a "elevilor" din liceu. Ma ridic din pat si îmi fac rutina de dimineața, dupa ma pun in fata dulapului si îmi iau o pereche de blugi negri si un tricou pe care scrie: " The King and Queen font!💜"  îmi prind parul într.o coada de cal si îmi iau ochelarii fakeîmi încalț conversii mei si îmi iau ghiozdanul si cobor jos unde il vad pe Mattew mâncând.

Eu-Neata!
M(Mattew)-Neata! Ai văzut cat e ceasu'?
Eu-Nu. Cat e ?
M-E 7:50.
Eu-Tu de ce n.ai plecat la școlă?
M-Fara tine? Știi regula,da?
Eu-Da!
M-Care?
Eu-De cate ori sa iti spun ca o stiu?
M-Ioana spune.mi altfel...
Eu-Ca altfel ce? Ai sa ma bati?
Atunci simt pe obrazul meu o usturătură. Ma uit către Mattew si il vad cum vrea sa ma atingă.
Eu-Nu lăsa.ma! a facut cea mai mare greseala din viata lui lovindu-ma..
M-Te rog, stai!
El ma striga, dar eu nu l.am băgat in seamă si am plecat. Ma duc spre garaj si îmi iau mașină mea, Audi R8 negru mat cu geamuri fumurii pe spate,si pornesc in toba spre scoala. Eu nu parchez niciodată in parcarea scolii,ci o duc in parcarea de langa scoala. Cand cobor il vad pe Mattew parcand si coborând din masina, iar Anetta merse la el si il săruta. Yeahh.. Cat de scârbos! Ma îndrept spre scoala si încerc sa o evit pe curva de Anetta,dar eșec atunci ea veni spre mine.

Tocilara...sau...Bad Girl?💜Shot💜Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum