CGACP 11

63 3 0
                                    

Mata aku pejam...aku celik...aku pejam dan celik...dah tak ngantuk...ni sebab malu dengan dia la ni...patut la aku rasa pelik...kenala mamy tak gerak aku...padahal tak sekolah harini...adoi malu malu..

'Tok..tok.'ketukan di pintu aku jeling...siapa yang gatal datang ketuk ketuk pintu ni...haish...
Aku bangun dan membuka pintu sambelwa..

Terbeliak mata aku bila mendapati Ian yang berada didepan aku sekarang...and!!!!!dia dah tengok aku tampa bertudung!!!!!!!

End Iyan pov

Ian pov...

Dia mbuka pintu...terjegil mata aku apabila melihat dia yang tidak bertudung itu.. Juga mengocak nafsu aku...glup!!air liur terasa sukar untuk ditelan...macam tersekat kat kero gkong je...

"What the hell you doing hear!?" soal nya sambil tangan laju mencapai tuala mandi di atas katil..

"Er...aku..." kenapa aku datang?oh....dah ingat..mamy dan dady tak de...diaorang baru keluar..date?....so diorang suruh aku jenguk dia kat bilik...mana la aku tahu yang dia tak bertudung...kan?bukan salah aku?

"Aku.aku...aku ape?" soal nya...muka nya dah memerah...tanda marah n malu?

"Er..mamy dan dady keluar date...dia suruh aku jenguk kau...." kata aku senafas...sungguh dikala ini...aku rasa lain macam...

"So?...kenapa tak beri salam?dah tak ada adab ke?ke tak belajar agama?" soal nya...

"Erm..kenapa kau nak marah sangat...aku bukan buat apa apa pon! Marah aku...dia ni dah lebih..

" ish..."gertaknya lalu menutul pintu bilik...pekak telinga aku...alamak!lupa nak cakap yang mamy dan dady dah percepat kan our weadding...weading dicepat kan pada minggu depan...nak ketuk pintu dia...nanti tak saje nye kene hempuk dek nenek kebayan ni...aduh la....

Dengan pergerakan lesu aku menuju ke arah ruang tamu...

End ian pov

Iyan pov

Aku membaring kan badan dengan kasar...what the hell bro...adui yai...yang mamy pn...nak date tak ajak aku...eh...klu nak date mestj berdua kan....ape la bongok sangat aku ni...hadoi.....

Aku memerhati nofikasi watsap...ada satu chat dati mamy..

Mamy lalings💖
-syang mamy,Denny dah bagitau belum?

-bagitau ape?

(Soal ku pelik............)

-la...tak bagitau lagi k?

-bagitau ape?

-

ish ..kami dah dah percepatkn your weadding....next week ya syg...

-oh...and for yr infrmtn...mamy n dady tak balik for 2 days..

-so dont be noty noty ya...n...jngn gaduh dengan Danny

What the hell?percepatkan weading?aku muda lagi....adui...mesti mamy tipu..lebih baik aku tanya Ian...

Aku melangkah menurunk tangga...mamy ada bagitau yg dia tidur sini..for take cares of me...are you think iam still kid?aku dah besar kut...haih...nasib badan...

Kaki aku terpaku apabila melihat Ian yang sedang tidur di atas sofa...ada sedikit rasa kesian ...dengan tv yang masih terpasang....datang nak tanya lain...lain pula jadi nya...

Aku mendekatinya...mukanya akh amati...boleh la tahan hensem...tapi aku lagi cantik...ofcs👉👈

"Emm....Ian..." panggil aku...tiada sahutan..

"Ian!!!!!!" panggil aku sambil membaling bantal..

"Oh muka kau hijau!" latah nya....comel la juga....hahababba

"What the herk!" marah nya..

"Hahahaaa" gelak ku sampai tak tersedar yang tuala di kepala dah tertanggal....akj sedar yang mukanya memerah....dan pandangan nya dialihkan ke lain..'why? Tak sudi tgok aku yg cntik ni ke?'

"Erm.orang gelak juga...tak sampai tertanggal habis tuala tu..katanya.....aku melihat tuala ku yang jatuh lalu menutup aurat ku yang terdedah...maluuuuuuuu

" ermm...err..ekhem...aku n..nak tanya..somethings..."pinta ku...


























V
O
T
E

Yalls....

CIK GANSTER ABANG CUTE PUNYA !!Where stories live. Discover now