"Umur saya 17 tahun..." balas Ana
"La...17 ke?sama la kite..saya pon sama...dah awak sekolah kat mana?" soal ku
"Saya sekolah dekat Elit Wasuka Highschool."
"Oh...sekolah untuk perempuan eh?"
"Haa...awk pula?"
"Lyan Highschool" balas ku
"Oh...eh okey la awak...saya kena balik ni...kalau jodoh kuat kita jumpa lagi ya" kata Ana..
"Hmm..ye la..bye"
"Bye"
Selepas hilang nya kelibat Ana,air mata ku mengalir kembali.....''kalau engkau lah yang layan aku macam ni kan aku la yang paling bahagia Iyan!"kata ku..kenapa susah sngat dia nak faham yang aku suka dia...aku akan tetap setia pada kau walau......
End ian pov
Ana pov
badan yang terhenjut henjut itu aku lihat sebelum meninggalakn dia bersendirian....kesian..siapa lah yang buat dia sambpai menangis macam tu..jarang aku tengok lelaki menangis..mesti sebab kekasih..ish..kalau aku lah jadi kekasih dia kopem aku tak kan buat dia menangis...haha..kesitu pulak aku....
terus aku melangkah masuk ke dalam rumah dua tingkat ini...mata aku tertacap pada satu bingkai gambar yang berda di atas meja ..aku sebak...kanapa? kanapa awak tinggalkan saya Syeran?....air mata aku meluncur laju membasahi pipi....
''Ana..''panggil mama....ya mama lah pengubat luka hati aku...
''sudah sudah la tu ingat kan orang yang dah tinggalakn kita ya sayang...tak baik''kata mama..aku hanya senyum tawar....hati aku sakit..sampai hati awk tinggalkan saya masa saya perlukan awk sangat sangat...awak kejam....aku rabah dalam pelukan mama
end Ana pove
Iyan pov
mata aku buka bila dengar ketukan yang kuat dari luar bilik..siapa pulak yang kacau aku malam malam buta niiiii
''nak apa?''soal aku dalam keadaan mamai..dengan rambut nya yang ,mengerbang....
''ermm...sekolah la...dah pukul tujuh niii...''kata Ian....mata nya dilari kan ke arah lain...
''what?sekolah?oh may gad...dah pukul beraapa?''soal ku sambil menarik tangan nya uuntuk melihat jam di pergelangan tangan...my!!!!!!!!! pukul 7?
secepat munggkin aku berlari menuju ke arah bilik mandi...
10 minit kemudian...
kaki aku deras menuruni anak tangga....aku lambat!
nak ke mana?
Sekolah la....dah lambat.
Wait mane mamat tu..
Nk panggil ke tak?
Panggil la...kalau tak nak pergi ngn ape..
"Ian?"
Panggil ku"Ya...jap"..
Katanya ...dia keluar dengn baju nya tak kemas...rambut masih basah dan berserabai..tapi...hensem...sbb bagi aq laki yg rmbut kucar kacir n bsh ni sexy....wait...ape ni.
''cepat lah....dah lambat dah kot...tadi gesa aku''marah aku
''relex la...sarapan lah dulu...nanti kau gastrik siapa yang susah....aku jugak''bebel Ian
''tapi dah lambat lah''rengek aku...
vote laaa
YOU ARE READING
CIK GANSTER ABANG CUTE PUNYA !!
Teen FictionDIED DEVILS nama gelaran untuk kumpulan yang di ketuai penolong ketua pengawas LYAN HIGHSCHOOL... dan...H.B atau HOT BOY nama gelaran bagi kumpulan yang di ketuai oleh headprefect LYAN HIGHSCHOOL...musuh nombor satu DIED DEVILS (D.D)... Tetapi diseb...