Author POV
Enjin kereta di matikan lantas pintu kereta bahagian pemandu di buka dan keluar lah jejaka kacak yang baru balik dari pejabat nya.Dipandang sekeliling rumah mewah yang tersergam indah di hadapan nya.
Terlintas di benak fikiran,tentu indah sekali jika keluarga nya lengkap seperti dahulu.Namun tuhan lebih menyayangi omma nya,Puan Kim.Oleh itu dia dan appa nya Tuan Kim hanya redha atas pemergian bidadari yang sentiasa menceriakan hari mereka.
Setitis air mata nya jatuh ketika teringat kan kenangan lama mereka bertiga.Setitis lagi air mata nya jatuh apabila senyuman mendiang omma nya yang sentiasa memujuk nya untuk terus berusaha dan jangan menyerah kalah.
"Omma..."hanya itu yang keluar dari mulut nya.Hanya perempuan itu yang terlintas di fikiran nya.Dipandang kebun bunga yang ditanam oleh dia dan mendiang omma nya dahulu.Kenangan silam mereka bermain di hadapan mata nya bagaikan layar filem.
Suka,duka,bahagi,jatuh dan juga bangun semua nya bermain di hadapan mata nya saat dia terpandang kebun bunga milik mendiang omma nya.
Kini hati nya disapa gelora yang sangat kuat.Air mata nya terus jatuh, ya ianya air mata seorang Kim Taehyung.Lelaki yang tidak pernah menunjuk kan lemah nya dia dihadapan sesiapa.
Walhal dihadapan appa nya pun dia tidak pernah menunjuk kan betapa rapuh nya dia.Tetapi pada malam yang dingin itu,rindu kepada mendiang omma nya bertandang dihati.
Kaki diorak ke arah kim's flower garden milik mendiang omma nya.Dengan tujuan ingin meluahkan rasa rindu yang bertandang dihati.
Taehyung POV
Perlahan-lahan kaki aku melangkah ke arah kebun bunga itu.Sebak didada semakin menjadi-jadi.Saat terpandang bunga kegemaran omma makin laju air mata mengalir serta esakan kecil keluar.
'ya tuhan,kenapa dengan aku malam ni?kenapa rindu kepada omma semakin mendalam?' soalan yang bermain didalam kotak fikiran dan hati ku mula berkata-kata.
Andai nya masa boleh diundur,aku akan sentiasa membahagia kan omma walau sesusah mana pun.Aku akan tetap buat dia bahagia sebelim dia pergi.
Tapi omma merahsiakan penyakit nya,hanya sebab tak nak kami stress.Ianya cukup membuat kan aku dan appa menangis tanpa henti di hospital.Di depan pembantu rumah dan juga pemandu,kami menangis.
Omma menghidap kanser otak stage 4.Ianya cukup buat aku diam tidak berkutik selepas mendengar nya dari mulut doktor yang menjaga omma selama beberapa tahun lalu.
Air mata aku lap mengguna kan hujung jari.Langkah kaki aku orak sekali lagi kini menuju ke pintu utama.Teringat kan appa yang merayu-merayu suruh aku balik teman die.
Pintu dibuka,kepala aku jengul kan ke dalam dahulu.Kemudian baru aku menbetul kan posisi badan ku dan menutup pintu.Saat kepala ku dipusing ke hadapan....Sprittt~ habis basah muka dan dada aku.
Author POV
Sprittt~…habis basah lencur muka dan baju nya apabila seseorang menyebur air ke muja nya.
"Appa! ape nih? kenapa appa spray tae dengan air!?"soal taehyung geram. "Sorry,lah.Appa ingatkan pencuri tadi lagi pon appa takut sebab dari tadi lagi appa tunggu tae balik"Tuan Kim pout.
Tangan nya naik menyapu air yang di spray ke muka nya tadi. //sian kau taehyung baru je lepas nangis pstu kne spray dgn appa kau plak😂😂😂//
YOU ARE READING
Miss Bodyguard Mr.CEO
FanficKekayaan,rupa paras yang kacak dan pelebaran sayap syarikat nya semakin meluas membuat kan nyawa sendiri terancam.Kim Taehyung lelaki yanh sering menjadi bualan orang ramai di mana-mana media atau majalah.Sekarang diancam bahaya hanya kerana ingin m...