Berdiri nya saya disi untuk memberi tahu anda yg keputusan akhir untuk publish next chapter Miss Bodyguard Mr.CEO akan dilaksanakan selepas author menduduki exam PT3...
Actually,author rindu nk update tpi bile pndang phone jer teringat kt buku and homework...
Bile pndang buku je teringat kt ff Miss Bodyguard Mr.CEO yg dh tergantung tak bertali.Entah brape juta kali dah budak ii kt sklh suruh update.Kau pikir aku xde keje lain ke woi!!
Haa tiber je emo😓 tpi seyes lah beta rindu anda smue hiks T-T
tpi enn...Yg aku tak puas hati skrg ni perlu ke BTS comeback bulan depan? guwa dah nk exam lu abangtan bikin guwa mau nanges...
Hilang swag author😏 hohoho #pijakauthorberjemaahsila korg exam pertengahan tahun ok? klau yg result gempak ii tu tahniah author ucapkan😄😄
But for my baby boo yg xdpt capai target yg die nk tu jgn lah shedih2 sbb lumrah kehidupan,ade naik ade turun tingkat kn usaha.
Satu je author nk pesan klau nk study jgn lah couple semata-mata nk tunjuk yg korg bahagia.Lgi pon klau korg couple bf/gf korg ade tak tolong korg study or buat homework?klau ade tu stay lah dgn die sbb die boleh bimbing korg...
But klau korg couple tpi keje just anta chat yg sweet ii smpai nk muntoh hijo😖 tu tok payoh lah sbb bgi author he or she is not a better person that's can fix your fault...
Author bkn nk sakit kn hati sape ii lgi pon mmng author xpernah couple langsung sbb tu author tegur.And yg author ckp cari someone yg boleh bimbing korg tu sbb nye smue kwn ii xkn couple klau author xbagi.
Yeah sbb nye laki tu bkn nye nk fix kekurangan kwn aku tpi die makin nk menjahanam kn kwn aku ade lah🔪 so that's why lah kne pndai pilih yg mne baik yg mne buruk...
Ok ii back to the story psal result weyh srsly mlm ni mmng kuat gile aku merapu😂😂Dlu slalu dpt no 17-20 but exam yg lepas author dpt no 11,alhamdulillah~ syukur walaupon satu kelas result mcm gampang padahal kelas dpn😂💔...
Mesti set-set sklh lama xcaya kan aku ddk kelas pertama well rezeki masing ii.Btw thanks lah klau tidak disbbkan korg fitnah mcm-mcm kt aku mse kt SMA dlu maybe smpai skrg aku stay kt sana dgn spesis yg tikam member😏
Lgi pon knp lepas korg tikam blkng aku mse f1 dlu tu muke korg tak bersalah eah? mcm korg pulak yg tertindas bkn ke aku yg kne tindas?
Lepas 2thn aku tak contact korg ade dh yg rindu,nangis nk kumus pelok,gurau,buat lawak,jaga time sakit n meroyan mcm dlu well korg yg dh rosak kn kepercayaan aku kt korg so terima lah hakikat yg mende tu karma untk korg
Kau still tak caya aku kelas pertama? hohoho peduli ape aku yg aku tau mmng aku kelas pertama lah hawau😋
Ok tu je lah yg author mampu mengarang pada kali ini...
Dgn ini beta,author kepada Miss Bodyguard Mr.CEO menyatakan ff ini akan disambung semula selepas beta menduduki exam PT3..
Ok2 guwa cau luh pape roger😁😁eh jap3 guwa nk kasi hadiah jap untuk para readers
ade sesape yg tergoda? kalau ya sila angkat kaki anda😂😂Untk silent readers pon ade jgak ok😏.Kite sebagai manusia perlulah bersikap adil dan saksama.....Oleh itu terima lah¡¡¡¡¡¡
from my crush😆😆
minewhile this is from our beloved leader😘💞💕
Ok then bubye guys see you again after PT3
YOU ARE READING
Miss Bodyguard Mr.CEO
FanficKekayaan,rupa paras yang kacak dan pelebaran sayap syarikat nya semakin meluas membuat kan nyawa sendiri terancam.Kim Taehyung lelaki yanh sering menjadi bualan orang ramai di mana-mana media atau majalah.Sekarang diancam bahaya hanya kerana ingin m...