Keesokan harinya...
Di BlinkCafe
Ting...
"Hai selamat dtg , ada apa yg boleh saya bantu?"
Kata seorang pelayan wanita sambil melemparkan senyuman yg tak lekang dari bibirnya.
"Owh saya nak oder Latte Creampy satu"
Balas Hyura sambil mengeluarkan wang untuk membuat bayaran.
"Thanks- ahh mianhei .... aigoo jeongmal mianhei"
Terkejut Hyura apabila dia pusing kebelakang terdapat seorang namja yg beratur di belakangnya .
"Gwenchanayo,....eh?"
"Takpe biar saya lapkan or belanja awk ke sbb saya lang-.....awk?"
Terkejut Hyura apabila namja yg dilanggarnya ialah namja semalam yg memujuknya sewaktu dia menangis .
Skip...
"Ish awk ni buat susah je"
Kata namja tadi apabila Hyura tiba dgn 2 cwn latte creampy bersamanya .
"So emm kalau tak kisah nama saya Jimin , Park Jimin"
Kata Jimin sambil melemparkan senyuman kepada Hyura.
"Ahh saya Hyura , Lee Hyura"
Kata Hyura sambil mengukir senyuman buat Jimin .
"(Dia ... cantik...)" kata Jimin .
Kerana apabila ditenung matanya kelihatan warna coklat hazel cair yg menarik perhatihan Jimin .
Juga senyumannya yg menampakkan lesung pipit yg agak dlm bagi menambah lagi keserian di wajahnya .
Hyura yg perasan akan Jimin yg tidak lepas dari memandangnya lalu tersenyum berdehem dan memalingkan wajahnya ketempat lain .
"(Ish dia ni kenapa biul ke....dah lh cemarkan muka aq dgn tgn dia . Nasib time tu aq tgh nangis . Kalau tak terbang kasut aq kat muka dia)
"Ehem...boleh tahu awk sekolah dekat mana?. Takpernah nampak pun?"
Tanya Hyura bagi lantas menghilangkan suasana akward .
"Em ooh...aaa saya baru pindah ke Seoul ni , sebulum saya tinggal kat Busan . Saya kesini sbb ayah saya ada urusan kerja"
Hyura sekadar meng'oo'kan soalang yg dia tanya tak dijwb lagi .
"Habistu dh pilih sekolah mana nk masuk . (Pftt setahu aq kat area sini cuma ada satu sekolah je pilihan untuk yg mampu lh sbb tu sekolah ternama kot)"
Tak semestinya jugak yg tak mampu dan terdesak akan dpt bantuan dari pihak sekolah . Kejam no kalau satu area cuma ada sekolah untuk keluarga ternama je .
_______________________
Sorry lambat update
kebelakangan ni author
sibuk ....... 😅Keep vote
And ada slh ke nk tambah
Cite ke just share...
Kalau ok author masukkan
YOU ARE READING
🍁~SHALL WE DANCE ~🍃
Fanfiction''Shall we dance".... Hai ni first time author buat ff ?. First mohon maaf dulu kalau ada salah eja (sbb kadang author ckp pon tak betul ?)pabo... SO HOPE YOU ENJOY.. Doa2 lah author rajin update ?... And please ramaikan followers ?