17

72 7 2
                                    

POV Natsuo

Ryuua som zobral na kolotoče . S Masaom sme sa perfektne naplánovali. Chalani nás počkali pri zmrzline . Spoločne sme sa nakoniec vydali na kolotoče . Keby ste videli Ryuua a tie jeho očká . Ten nechápavý  výraz . Tie OČI !!!

Zaplatili sme vstupné a s Masaom sme sa rozdelili . S Ryuum sme chodili po rôznych stánkoch a po rôznych atrakciách . Bolo to niečo úžasné . Ryuum som aj 'pohadal' , no vlastne ako sa to povie . Bojím sa oňho , stále nosí dáke šatky, šále , mikiny alebo pulóvre. Áno , ja viem ,že to môže byť aj kvôli tomu démonovi Kyuugovi ale nie som si s tým istý . Určite by to tak dlho netrvalo , veď to trvá skoro mesiac !?. Fakt netuším, vždy mi povie to isté ...'nič mi nie je ' alebo ' je mi len zima '  a s tým som skončil .
Ako odčinenie , že som naňho kričal a to neprávom  som mu vyhral plyšáka . Keď sme išli okolo stánku , tak ma zaujala plyšová líška ... veľmi cute  líška . 
„Hneď sa vrátim .“ povedal som mu a rýchlo som išiel ku stánku . Disciplína pri stánku bola ľahká , hodiť loptičku do plastových pohárikov a všetky ich zhodiť . Keď som získal to čo som chcel (líšku) som rýchlo išiel za Ryuuom . Obzeral sa všade možne aby ma videl . Priblížil som sa za Ryuuho a zakril mu oči . Trochu sa zľakol , keďže to nečakal. Uhádol ma , ruky som mal za chrbtom , kde som pevne držal líšku . Tie jeho iskričky v očiach . Plné zvedavosti . Usmial som sa a podal mu plyšáka. Ďakoval mi a s úsmevom sa mi hodil okolo krku .
„Nemusíš mi ďakovať je to dar .“ povedal som  „ Ale ja ti tiež musím niečo dať . Veď to nej-...“ začal namietať ale nenechal som ho dohovoriť. „ Ty si ten dar Ryuu. Nepotrebujem nič , lebo mám teba.“ Povedal som mu svoj názor . Videl som ako sa mu slzy nahrnuli do očí a svoju červenú tvár zaboril do mojej hrude . Roztomilé. „Pôjdeme už ? Budú na nás čakať .“ Smrkol .“Dobre .“  Prikývol som na súhlas a chytil ho za ruku . Ťahal ho davom ľudí ktorý sa pohybovali .

Chalani nás už čakali . Dokonca aj Aki má plyšáka . Masao sa usmieval ako slniečko na hnoji , asi bol na seba veľmi hrdý , keď získal pre Akiho takého veľkého plyšáka.

„ Počkajte ma , ešte zájdem sem na wc . Hneď som späť láska .“ povedal Masao a uz si to pálil do kabiniek . Čakali sme na Masaa , všetko bolo v pohode .
Ryuu sa z ničoho nič pustil mojej ruky . Ani som nestihol zareagovať a už kľačal na zemi s rukami obmotanými okolo brucha a hrudníku ,kde sa má nachádzať srdce. Lapal po dychu . Bol skrčený do klbka na zemi . Spanikáril som, nevedel som čo mám robiť.
„Ryuu čo je ti !? Ryuu !“  chytal som paniku . Odpoveďou mi bolo len zavrčanie . Toto není dobre.  Oči mal červené .  Strašné sa začal potiť a bol strašne horúci ako pri horúčke. Nepomáhalo ani to  keď si nechty doslova zakrýval do bokov , hrude alebo brucha. So slzami v očiach som si ho pritiahol k sebe aby mohol na mne aspoň dáko ležať . Chcel som mu odkryť tričko ale s neznámeho dôvodu mi to nedovolil 
„Ryuu čo je ti !? Ryuu! Povedz niečo , prosím Ryuu !“  Akiho hlase bol počuť strach aj starosť . Nie som si istý či vie Aki o Ryuuovích schopnostiach .
„Grrargh .“ toto bola  jeho jediná výslovnosť v tejto situácii.  O pár minút prišiel aj Masao . „Bože môj , čo sa deje ?“ pribehol rýchlo . „Ryuu , čo sa deje , čo je to s tebou ?“
„Masao správ niečo prosím !“ „ Ja neviem ako Natsuo . Ja to neviem . Musí to spraviť on alebo niekto kto to vie zastaviť alebo sa podvoliť.“ Pozrel sa mi smutné do očí . Už som neudržal slzy a všetky sa mi liali po lícach . Možno spravím nový oceán . Bol som zúfalý , čo teraz budem robiť . Masao to nevie a nikto iný tu není .
„N-Natsu .Na-tsu n-nep...“ strašne koktal . Chudáčik môj malí. Vetu nedopovedal. Zhlboka sa nadýchol a trhol celým telom. Vyzeralo to akoby chytal infarkt . Srdce mi zvieralo ako nikdy predtým. Strašné som sa zľakol , slzy mi stekali po tvári. Ryuuove oči naberali konečne svoju prirodzenú modrú farbu.
„...n-neplač.“  Dopovedal tichým hlasom.  Zotrel mi pár sĺz s tváre , aj keď to bolo zbytočne lebo s očí mi stekali ďalšie .
„ Ryuu .“ vzlykol som . „ Nechcem ťa stratiť . Toto mi už nerob prosím .“ pevné som ho objal a všade som mu po tvári dával bozky. Ako posledné som si nechal jeho pery. Na pery som mu dal precítený bozk . Keď som sa odtiahol , mierne sme sa usmiali . Chytil som ho za ruku a so slovami 'ideme domov' som si ho vzal na ruky ako nevestu ... alebo ženícha ?

S chalanmi sme sa vybrali domov . Bol to náročný deň . Ryuu mi spal v náručí . Rozlúčil som sa s Akim a Masaom . Zobral som nás ku mne domov . Otvoril som dvere a hneď si to zamieril k mojej izbe . Ryuua som opatrne položil na posteľ , ja som sa zatiaľ prezliekol do pohodlnejšieho oblečenia. Ľahol som si do postele vedľa Ryuua , oboch som nás prikryl dekou . Ryuua som schoval vo svojom objatí . Jemne som ho hladil po chrbte a vdychoval jeho vôňu , popritom som rozmýšľal . Možno som ju už fetoval. Rozmýšľal som o tom ako mi Ryuu zmenil život a keby sa mu niečo stalo neodpustil by som si to .

Invisible®Tahanan ng mga kuwento. Tumuklas ngayon