11. Bölümm geldi

413 8 0
                                    

Sen Anlat Karadeniz

Ben anlatınca 'deli' diyorlar...

Youtube   Twitter   instagram Facebook Website

Kanal: Atv
Yayın Günü:  Çarşamba
Yayın Saati:  20:00
Yeni Bölüm Tarihi:  04.04.2018
Yeni Bölüm No:  11
Bölüm Bilgisi: 
Tekrar Bölüm Yayın Tarihi: 

Konu:  "Şiddete boyun eğmeyen bir kadının hikâyesi" sloganı ile seyircilerle buluşmaya hazırlanan dizide Geçmişte para karşılığı satılmış bir çocuk gelin olan Nefes ve oğlu Yiğit'in hikâyesi anlatılıyor. Dizinin çekimleri Trabzon da yayın yapılıyor

Şimdi tanıtım


Sen Anlat Karadeniz 11. bölüm fragmanı yayınlandı mı? Sen Anlat Karadeniz 4 Nisanda neler olacak? Nefes ölecek mi? Bu sorularınızın cevapları haberimizin devamında sizlerle.

Sen Anlat Karadeniz 11. Bölüm Özeti
Sinegraf yapımı Sen Anlat Karadeniz'de Berrak'ın verdiği çaydaki ilaçtan habersiz olan Nefes'in başı dönmeye başlar. Nefes fenalaşınca hepimizin aklına ilk gelen Nefes ölecek mi sorusu oldu. Nefes hastaneye kaldırılır ama durumu iyidir. Bu olayın ardından Tahir iyice delirir ve daha önce söylediği gibi delirip Vedat'ı gemiye kaçırır. Vedat'ın ağzını bantlar. Ellerini ve ayaklarını bağlar ve asar. Eline silahı alan Tahir'le dalga geçercesine Allah'a inanmıyor musun der. Tahir ise şehadet çek öleceksin deyip gemide onu öldürmek üzeredir. Bakalım Vedat ölecek mi? Hep beraber izleyip görelim.


Sen Anlat Karadeniz geçtiğimiz bölümde Berrak'ın gerçekte kim olduğu ortaya çıktı. Vedat'ın herkesten sır gibi sakladığı Berrak Yılmaz bundan beş gün evvel Vedat'ı yanına gelir. Yaptıkları için Vedata ne istersen yaparım der. Annesi ile uzun süredir Amerika'da yaşayan Berrak, Vedat'a vefa borcunu ödemek için gelmiştir. Ancak Eyşanın dahi bu durumdan haberi olmaz. Yalnız Eyşan bu durumu fark edince Vedat ona Berrak'ın kim olduğunu dahi açıklamaya gerek duymaz. Aslında Berrak'ı da tuzağa düşürmüş olan Vedat, Berrak'ı medresede döver. Berrak sen benim Vedat abim olamazsın dese de Vedat istediğini yapması için Berrak'ı ölümle tehdit eder. Tahir ise Cemilden aldığı parayı Mustafa'ya verir ve anasına da Nefes'e sevdaluyum diye haykırır. Saniye'nin başından kaynar sular dökülür. Mustafa ise acılara sürüklediği Nefes'e helalleşmek için gider. Nefes Allah affetsin deyip noktaya koyar.

SEN ANLAT KARADENİZ Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin