🍀Első rész🍀

244 16 8
                                    

---Klarissza szemszöge---

Szokásos reggel :
- HOGY AZ ÉBRESZTŐMET MI A F*SZOMÉRT FELEJTEM EL MINDIG HÉTVÉGÉN KIKAPCSOLNI??? - keltem fel Yungblud Parents című számára.

Na ez az a kérdés, amire sosem kapunk választ...

Mivel visszaaludni már nem voltam képes, erőt vettem magamon és kikászálódtam az ágyamból, majd lementem a konyhába csinálni magamnak egy kávét.

Nincs is jobb, mint reggel fél hétkor, egyedül ücsörögni a konyhában, miközben még az egész család alszik...
M

egmelegítettem a tejemet, majd megcsináltam az instant kávéból és tejből álló kávénak nem mondható izémet, majd levágtam magam a konyhapulthoz, és kortyolgatás közben instáztam.


Miután végeztem, írtam anyuéknak egy cetlit, hogy lementem a parkba.
Bevédőztem, összeszedtem a cuccomat, egy két és fél literes vizet, a bicómat és már indultam is.

Hogy minek ennyi víz?
Erre csak annyi a válaszom, hogy a haverjaimnak sosincs, és ha nem viszek nekik, akkor persze, hogy az én pénzemből vesznek vizet.

---10 perc gurulás után---

Mikor megérkeztem, még nem volt kint senki.
Mondjuk miért is lenne bárki hétvégén reggel negyed 8-kor a pályán? Ki az a beteg állat?
A válasz egyszerű: én

...

Épp végeztem a bemelegítéssel, amikor két srác lépett be a parkba...
Az egyik elöl tekert, a másik pedig hátul (mily meglepő), miközben egy kamerának magyarázott.
Nemigazán figyeltem rájuk, a roller jobban érdekelt.

Kezdés képpen csináltam egy-két vázpörit, csúszkáltam, meg ilyen hasonlók.
Aztán pedig rátértem a nehezebb trükkökre.
Elsőnek csak egy sima hátraszaltót csináltam, majd flair-ezgettem, minden féle kombinációban, majd leültem egy picit pihenni. Ittam egy kis vizet, majd közelebb gurultam a srácokhoz, hogy meglessem, hogy a bmx-esek hogy töltik az idejüket.

Mikor odaértem, egyszerűen nem hittem a szememnek...
Kempf Zozó és az egyik haverja bringáztak az spine-on fel-alá.

És akkor tudatosult bennem teljesen, hogy Zozó is Gyulán lakik.
Ja, meg hát én is...
Nah, ebből látszik, hogy milyen sötét is vagyok valójában.

Na de szájtátás helyett inkább visszamentem a cuccomhoz, és visszaraktam a vizet a táskámba, amikor elkezdett eszeveszett módon rezegni a telóm.
Ha most baszódik el, az elég nagy gáz, mert nincs pénzem újat venni.

Kívülről nem látszódott rajta semmi, úgyhogy feloldottam, és szemem elé tárult az a kilóméter hosszú értesítéssor.
És még meglepőbb volt, hogy ennek a 2/3-a insta értesítés volt...
A többi pedig YouTubexD

Mivel furdalta az oldalamat a kíváncsiság, hogy mégis mi az istenért kaptam egyszerre ennyi értesítést, ezért megnyitottam az instát...

🍀🍀🍀

Na szóval, sziasztok!
Íme, egy kis késéssel, de meghoztam az első részt!😂
Nem nagyon volt időm megírni, de hát valahogy csak összehoztam... 😂😂😂
Remélem tetszett!
Ha így volt, azt jelezd egy vote-tal, és/vagy írd meg kommentben!!!
A koviubi részben talaaa, addig is pusziiiiiii!!!
😘😘😘

A Gála, ami megváltoztatta az életem... (Nagy Benedek ff.)Where stories live. Discover now