🍀Harmadik rész🍀

206 11 6
                                    

---Klarissza szemszöge---

Ijedtemben, ahogy megfordultam, majdnem lekevertem egyet a mögöttem állónak. 😅

És nem fogjátok kitalálni, ki volt az! 😏😅😅😅😏
Hát persze, hogy Zozó! 😂😂😂
(Ki más? 😂😂😂)

- Jajj, bocsi, nem akartam, csak ha megijesztenek, én azonnal ütök... - mondtam hebegve, kicsit nagyon vörös fejjel.

- Hát azt észrevettem - nevetett - Na de semmi baj! Valószínűleg én is így reagáltam volna. Amúgy Zozó. - nyújtottam felém a kezét.
- Klarissza! - fogadtam el kézfogását.

- Azt, szép név. Amúgy láttam, ahogy rollerezel, és marha jól tolod, lány létedre. - itt valószínűleg elég érdekesen néztem rá, ezért kijavította magát. - Nem mintha elítélném a lányokat, akik extrém sportokat űznek, csak hát te még a palik közt is simán lennél első.

- Hát, azt nem hinném, annyira nekem sem megy jól. - mondtam szintén paradicsom piros fejjel.

- Cshő te$$! - hallottam egy hangot Zozó háta mögül.
- Cső Patrik! - öklözött le Patrik Zozóval.

- Ohh, és ki a kedves hölgy? - kérdezte Patrik egy kaján vigyor kíséretében.
- Klarissza - mondtam, majd röhögés közben kezetfogtunk.

- Amúgy Zozó - fordult Patrik, mint kiderült, bátyja felé😂 - kihívtam a bandát a parkba, de mindenkit... - röhögött. - Persze Imit kivéve, mert ő eddig is itt volt. - erre mindenki felnevetett.

Akkor Iminek hívják a harmadik srácot...😂😂😂

---10-15 perc múlva---

Végre a drága Buzzancsom megjött. 😅❤ Odafutottam hozzá a park bejáratához, és azonnal kikérdeztem, hogy mi az Istent csinált fél órán keresztül.
- Cshá Törpe! - ölelt át.
- Neked is szia Óriás. - csak úgy zárójelben megjegyzem, 5 centivel magasabb nálam...😂😂😂 - Mizu? Hol voltál ennyi ideig? Azt mondtad fél órája, hogy mindjárt itt vagy. És a legfontosabb, kivel voltál ennyi ideig? - néztem rá kajánul.

- Olyan hülye vagy. - röhögött, majd összeborzolta a hajamat. - Majával voltam. (A barátnője😂❤)
- Oké, nem kérek részleteket! - tettem a szájára a kezemet, ez a hülye viszont megnyalta.😂

- Fúúúj!!! - töröltem a pólójába a kezem.

Igen, ezek vagyunk mi.
Mintha tesók lennénk...😂❤❤

Miután megycsináltuk a szokásos hülyeségeinket, elindultam vissza a fiúkhoz, magam után húzva Ádit.😅😅😅

Mikor odaértünk hozzájuk, már három helyett tizenhárom srác és egy-két lány beszélgettek egymással.

- Csakhogy visszajöttél! Azt hittük, itt hagytál minket. - jött oda Imi, majd megölelt.

Majd hallottam egy krákogást a hátam mögül, majd Imi hirtelen elengedett, odafutott a csajhoz, majd megcsókolta.
Kis cukik. 🙏❤

Majd én is megfordultam, majd bemutatkoztam neki.
- Szia, Németh Klarissza, teljesen szingli és csókszűz. - nyújtottam a kezemet felé, de nem nagyon akarta elfogadni, és elég érdekesen nézett rám. - Ezzel arra utaltam, hogy ne haragudj Imire, ez csak egy baráti ölelés volt. - majd láttam egy kis megkönnyebbülést az arcán, és el kezdett mindenki nevetni a faszságomon.

Ezek után mindenkinek bemutattam Ádit, a többiek hamar befogadták, majd ők is bemutatkoztak nekem, akiket nem ismertem.
(Ez volt aztán az értelmes mondat...😂😂😂😂😂)

Jól elvoltunk. Beszélgettünk, nevettünk, trükközgettünk, majd egyszercsak betoppant egy srác...

🍀🍀🍀

Na szóval, sziasztoook!
Annyi ihletet kaptam nemrég, hogy erre a sztorira már megvan az ötlet legalább a 20. részig szerintem.😂😂😂
Tudom, régen volt rész...
De a nyári szünetig már csak kevesebb, mint 20 nap van, utána meg Hawaii, Dj, napszemüveg, SZABADSÁG!!!
😻😻😻😻😻
Úgyhogy, ha minden jól megy, a nyáron annyi részt fogok tudni írni, mint az állat...
😻😻😻😻😻
Még egy pluszpont a nyári szünetnek! 😂😂😂❤❤❤❤❤
Na de nem is pofázok tovább, remélem tetszett!
Ha igen, akkor azt jelezd egy vote-tal, és/vagy írd meg kommentben!!!
Ha van valami ötleted a sztorihoz, akkor azt írd le kommentbe, mindenképp elolvasom! 👇
Na de a koviubi részben talaaa, addig is pusziiiiiii!!!
😘😘😘😘😘

Szerk.:
A világ legcukibb billentyűzetével írtam a részt.😻😻😻😂❤
👇👇👇

😻😻😻😂❤👇👇👇

Ops! Esta imagem não segue nossas diretrizes de conteúdo. Para continuar a publicação, tente removê-la ou carregar outra.



A Gála, ami megváltoztatta az életem... (Nagy Benedek ff.)Onde histórias criam vida. Descubra agora