Sabah ablamın bağırması ile uyandım.Aklıma iş görüşmesi gelince uçarak banyoya gittim.Kısa bir duş alıp çıktım.Havalar daha sıcak olduğu için altıma deri bir etek üstüme de beyaz sade bir gömlek giyip etegin içine kattım.Ayyakkabı olarak orta topukta bir ayyakkabı giydim.Üstüme de kot ceketimi giyip dudajlarıma çilekli hafif pembe olan nemlendiricimi sürdüm ve odamdan çıktım.Ablam kahvaltıyı hazırlamış masada beni bekliyordu.Hemen kahvaltımı yapıp ablamı öpüp evden çıktım.Koşa koşa otobüs durağına gidip otobüse yetişmiştim.Geçen hafta arkadaşımın benim için bulduğu iş için görüşmeye gidiyordum.Annem ve babam trafik kazasında hayatını kayvettiler.Biz de ablamla yaşıyoruz.Ben üniversite 1 e gidiyorum yani 19 yaşındayım,ablam ise 23 yaşında üniversite son.Durağımın geldiğini anlayop hemen otobüsten indim.Şirket biraz ileride olduğu için biraz yürüdüm ve sonunda koskoca Demir Holdingin girişindeydim.Saate baktığımda 8:52 olduğunu gördüğümde içeriye girdim.Danışma"buyrun hanımefendi kime baktınız?"dedi.
"Ben Meriç bey ile görüşecektim iş için" dediğimde kadın bana odanın kaçıncı katta olduğunu söyledi ve işine geri döndü.Ben de asansörün önüne gidip çağır düğmesine basıp gelmesinin bekledim.Asansör geldiğinde binip 47.kata bastım.Bir insanın odası 47.katta olabilir mi ya bildiğin apartman.Hoş apartman bile bu kadar değil ama olsun.Kata geldiğimde inip Meriç beyin odasını buldum.Yandaki kadın"siz iş görüşmesi için geldiniz değil mi?"diye sorunca "evet iş için gelmiştim" dedim.Kadın bana geçmem için işaret verince kapıyı tıklatıp içeri girdim.Tabiki girince şaşkınlıktan küçük dilimi yutacaktım.Burdaki patron yaşlı biri değil aksine genç ve meteor biri çıktı karşıma.Şaşkınlığımı atıp hemen konuşmaya başladım.
"İsmim Kumsal Yazan 19 yaşındayım bu işi başarabikeceğimi umuyorum." dedim.Patron tabiri caizse meteor patron "Umarım başarabilirsin dosyanda yazanlara göre ablan ile yaşıyosun ve de okuyosun.Ailen'e ne oldu bilmiyorum ama pek de ilgi duymıyorum,her neyse yarın 9'da burda ol kahvemi masamda bulmazasam bozuşuruz ve şimdi çıkabilirsin." dedi.Ben de hemen odadab çıktım ve asansöre doğru yürüdüm.Ukaka ve çok kötü biri ailen hakkında böyle demesi beni çok üzmüştü.Ben yabağımdaki ıslaklığı daha yeni farkederken asansör geldi.Hemen asansöre binip gözyaşkarımı sildim.Çıkışa gelince asansörden inip kapoya gittim.Dışarıya çıktığımda sahile gitmek istesiğim için sahile doğru yürümeue bailadım.Ablama da sahile gideceğime dair mesaj yazıp göderdim.Sahile varınca hemen her zaman gittiğim kayaların oraya gidip üstüne oturdum ve denizi izlemeye başladım.Sonra birden ağzımdan bir hıçkırık kaçtı.Daha şiddetli ağlamaya bailadım.Kendimi durduramıyordum.Yarım saat daha otırduktan sonra hem sakinleşmiş hemde rahatlamış hissediyordum kendimi.Sonra sattin geç olduğunu gördüğüm için eve doğru yürümeye başladım.Biraz uzaktı ama ben hava sıcak olduğu için yürümeyi tercih ettim.Yarım saatin ardından eve geldim.Kapıyı açıp içeri girsiğimde ablam talaevizyon izliyordu.Bana bakıp"noldu kuzum canın mı sıkıldı iş yüzinden"dedi.
"Hayır ablam sadece biraz aklıma esjiker geldi de o yüzden" dedim.Ablam ise sadece buruk bir tebessümle cevap vermişti bana.Ben de odama çıkıp banyoya gittim.Papatya kokulı duş jelim ile vücudumu köpürtüp durukadım. Saçlarımı da yine papatya kokulu şampuanım ile köpürtüp yıkadım ve banyodan çıktım.Üstüme kısa kollu bir t-shirt altıma da gri şortumu giydim.Saçlarımı da dağınık ev topuzu yapıp parmak arası terliklerimi de ayağıma geçirip aşşağıya indim.Ablam masayı kuruyordu ben de gidip yardım etmeye bailadım.Ablam"iş görüşmen nasıldı bitanem"dedi.Bende"iyiydi ablam yarın başlayacağım"dedim.Sonra ikimzde yemeğimizi yedik i.Ablam ile birlikte masayı topladıl ve içeriye gittik.Televizyon izleyip meyve yedikten sonra ben odama çıktım ve biraz telefonumdan sosyal mediaları gezdim.Rüya'ya mesaj atmak için mesaj kutusuna girdim.Gönderilen:Rüyamm
İşe kabul edildim kanka çok mutluyım ama potron çok ukala ve gıcık bir de meteor.Bu arada teşekkür ederim.Telefonuma 2dakika sonra gelen bildirim ile mesajlara girdim.Rüya mesaj atmıştı.Hemen açıp okumaya bailadım.
Gelen:Rüyamm
Ne demek kankam da harbi mi yakışıklı kız.Bj arada ne yaptı yarın detaylı bir şekilde anlatoyorsun.İyi geceler kuzu😚Bu mesajına gülümseyip telefonumu şarja takıp yatağıma girip derin bir uykuya kendimi teslim ettim...
**********
Evet arkadaşlar inşallah güzel bir bölüm olmuştur.
Vote+yorum yapın lütfen
Instagram:cerenozlc22
Karakter tanıtımını bir yada iki bölüm sonra yapıcam:)
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Yeni Patronum
ChickLitO iş teklifinden sonra hayatı değişti.Artık eskisi gibi değil farklı bir kişi.İş teklifi onun Dönüm Noktası oldu.