Ahoj. Tak abych vám o této knize něco řekl.
Hlavními postavami je skupinka teenagerů. Lidé, kteří žijí ne zrovna příjemný a lehký život. A já vás jejich životem budu provázet taky. Doufám že se vám to bude líbit ^^
Byl bych rád, kdyby jste mi psali vaše názory. Díky ^^
A teď už k postavám.
Hi. Jsem Justin. Říkejte mi Jay. Je mi 16 a jsem nejmladší člen naší party.
Lidé se mi posmívají kvůli mé orientaci. Jsem totiž gay. Spousta lidí v této době jsou pořád proti lásce ke stejnému pohlaví. Stejně tak i moji rodiče. Ti mě z celého srdce nenávidí.
Zdravím. Jmenuju se Daniel, ale lidé mi říkají Danny. Je mi 18 a jsem závislý na kouření.
Jsem potají už skoro šest let zamilovaný do Justina. Ví to každý, kromě jeho.
Jsem tichý typ člověka a rozpovídám se jen s naší partou.
Nerad se seznamuju s novými lidmi a nesnáším když se mi někdo snaží měnit mojí rutinu.
Ahoj. Jsem Victoria, ale lidé mi říkají Vee. Je mi 17 a jsem Dannyho nevlastní sestra.
Lidé mě nemají rádi kvůli mému pohledu na svět. Vidím vše černě. Proto také skoro nikomu nevěřím. Až na ty tři blázny. Těm vždy věřit budu.
Čau. Jmenuju se Lukas, ale říkejte mi Luk. Je mi 17.
Jsem nemocný a lidé se mě kvůli tomu bojí.
Podle nich jsem nebezpečný, ale kdyby mě pořádně znali ví, že dokážu ublížit jen sám sobě.
Lidé mě odsuzují za to, že mám rád děvčata i chlapce. Zastávám se názoru, že je jedno kdo jsi. Člověk se dokáže zamilovat do kohokoliv.Takže to by bylo zatím vše. Sice to není můj první příběh, ale je to můj první příběh, který nebudu číst jen já. Tak jsem zvědavý co na to řekněte.
•Nico•