I

19 3 3
                                    

*Jay*
,,Do hajzlu už." Zanadávám když uslyším známý zvuk. Budík. Nesnáším ho. Je to tak nepříjemná věc.
Po chvíli nadávání vylezu ze své postele a vydám se do koupelny. Ihned jak se podívám do zrcadla zděsím se. Vlasy do všech stran a tmavé  kruhy pod očima. Vypadám jako zombie.
Raději se přestanu prohlížet a začnu si vlasy upravovat. Když moje vlasy vypadají aspoň trochu normálně vezmu si kartáček a začnu si čistit zuby.
,,Jayi, Jayi. Dělej. Musíme do školy." Vlítne mi do pokoje Luk.
Bydlím u něj od té doby co mě rodiče vykopli z baráku.
,,Jo. Už jdu." Vylezu z koupelny a uvidím ho válet se mi v posteli. Zasměju se tomu a jdu ke skříni. Když se ohnu pro něco dolů, Luk že srandy zapíská.
,,Idiote." Otočím se k němu a hodím po něm moje tričko. Chytne ho a přitáhne si mě k sobě. Přetáhne mi ho přes hlavu a rozcuchá mi vlasy.
,,Notak. Přece se nebudeš zlobit prcku." Začne se mi smát když se k němu otočím zády, protože jsem se na něj "naštval".
,,Dobře. Takže ty mi teď vypadneš z pokoje a já se v klidu obleču." Mile jsem se na něj usmál, když jsem se podíval na hodinky.
,,No jo porád." Vstane z mojí postele a odejde. Samozřejmě nezapomene prásknout dveřmi. To by nebyl on.

*Danny*
Když mi zazvonil budík jen jsem ho vypnul a dál jsem se věnoval mobilu.
Nachystaný jsem už skoro dvě hodiny, protože jsem nemohl spát. Byl jsem nervózní. Dnes uvidím Jaye poprvé po skoro měsíci. Bojím se, ne že ne.
Veronica mi říkala, že se s Lukem dost sblížili od té doby co jsem je viděl naposledy.
,,Danny. Notak, netrap se tím a pojď. Musíme do školy." Vyruší mě z přemýšlení Vee.
Vypnu telefon a vezmu si batoh.
Seběhnu dolů po schodech a rychle si nazuju boty.
Ihned jak vyjdu před barák, vezmu do ruky cigaretu a zapálím si. Vím, že Veronice to trvá dlouho, tak se vydám ke škole pomalu sám.
,,Nemohl si počkat." Dožene mě. Jen se zasměju a pokračuju v chůzi.

*Lukas*
Jdeme do školy a Jay mi tu básní o tom, jak se těší až zase uvidí Dannyho. Jen se usmívám a snažím se s ním držet krok.
Dnes je nějaký moc hyperaktivní.
Když mi někdo dá ruce na oči, vylekaně se zastavím a dotyčný, co to udělal do mě narazí. Což má za příčinu že oba ležíme na zemi. Přesněji on na mě.
,,Notak kluci. Snad si to tu nechcete rozdat na ulici. A typoval bych, že dole by měl být spíš Danny." Začne se vedle nás smát Justin.
Jen protočím očima a shodím Dannyho na zem. Zvednu se a začnu si oprašovat triko.
Mezitím vidím jak Justin skáče Dannymu do náruče a usmívá se.
,,Ahoj Luku." Objeví se vedle mě Veronica. Jen jí obejmu a zasměju se.
,,Tak co? Jdeme už vy dva?" Zeptám se jich když jen stojí v objetí a nevnímají nás.
Nedočkám se žádné odpovědi tak se s Veronikou vydáme napřed.
,,Snad se do tý školy dostanou včas." Zavtipkuje Vee a mrkne na mě.
,,Snad." Odpovím jí a chytnu jí za ruku.
Jen mi jí stiskne a jdeme dál.
Když dorazíme do školy sedneme si do lavice a čekáme až začne hodina.

Dobře. Dobře. S tímhle příběhem nejsem ale vůbec spokojený. Zdá se mi divný :D co myslíte vy? Budu rád za vaše názory ^^
•Nico•

Y O U N GKde žijí příběhy. Začni objevovat