III

4 1 0
                                    

*Luk*
,,Awww." Šeptne Veronica, když si všimne že Justin usnul. Vypadal tak zranitelně.
,,Asi ho vezmeme domů ne?" Zeptá se Danny a už má Justina v náručí. Jen kývnu hlavou na souhlas a vydám se k nám.
,,Jsi v pohodě?" Doběhne mě Vee a ustaraně mě pozoruje.
,,Vždy a všude." Zasměju se a pokračuju v cestě.

Later
Dorazili jsme k nám domů a Justina uložili do jeho postele.
Sedli jsme si do mého pokoje a povídali si.
,,Tak co Danny. Jak to jde?" Zasměju se
,,Co jak jde?"
,,No s Justinem. Ví to?" Tázavě nad zvednu jedno obočí.
,,Nevím jestli to úplně ví, ale rozhodně něco tuší." Odpoví mi a zapálí si.
,,Danny." Vyjekne Vee a naštvaně se na něj podívá.

*Justin*
Všechno z jejich rozhovoru jsem slyšel. Ano, je pravda že jsem něco tušil, ale myslel jsem si, že se mi to zdálo.
Vylezl jsem z postele a šel za nimi. Až když se na mě všichni s úšklebkem podívali, jsem si všiml, že mám na sobě jen tričko.
Zrudl jsem a zase zavřel dveře.
Došel jsem si obléknout kraťasy a vrátil se k nim.
,,Na druhý pokus si zvládl přijít oblečený. Gratuluju. " Zasmála se Vee a já na ní jen vyplázl jazyk.
Sedl jsem si k nim a připojil se do jejich konverzace.

*Danny*
Ano. Ty kalhoty jsem mu sundal schválně.
Ale jak vidím, nebyl to dobrý nápad.
Když jsem ho tak viděl stát před námi, začal jsem mít menší problém v kalhotech.
Zakryl jsem si klín rukama a povídal si dál. Když přišel zpátky už oblečený přidal se k nám a pořád mě pozoroval.
,,Hej. Co si takhle zahrát flašku?" Navrhl Justin a všichni souhlasili. Nedělalo nám problém si dát jen tak pusu. Přece jen. Jsme nejlepší přátelé. Jediná výjimka jsem já a Veronica. My vždy plníme nějaký úkol.
Veronica odněkud vytáhla flašku a roztočila jí. Já s Luk. Přiblížil jsem se k němu a spojil jeho rty s mými a hned se zase odtáhl.
Další Veronica a Luk. Kdyby jsem je od sebe neodtáhl asi by ani neskončili.
Myslím že ty dva spolu opravdu něco mají.
A tak to pokračovalo dokud..
,,Uuuu Danny a Jay." Hned co jsem to uslyšel ztuhl jsem v pohybu a podíval se na Justina. Jen se roztomile usmíval a čekal. Ponořil jsme se do svých myšlenek.
Lekl jsem se když jsem na svém uchu ucítil něčí dech.
,,Je to jen pusa. Tak zavři oči a užívej si to." Byl to Justin. Rozhlédl jsem se kolem a všiml si, jak nás ostatní pozorují.
,,Dobře." Zašeptal jsem a on spojil naše rty.
Začal s nimi lehce pohybovat a já jeho pohyby opakoval.
Ani nevím proč jsem byl tak nervózní. Vždyť tohle vlastně bylo to co jsem si přál.
Když se ode mě odtáhl, usmál se a sedl si na své místo a poté jsme pokračovali. Justina jsem políbil ještě několikrát a pokaždé víc a víc sebevědomě.

Omlouvám se že jsem tu dlouho nebyl. Měl jsem nějaké problémy, ale doufám že se líbí ^^
•Nico•

Dostali jste se na konec publikovaných kapitol.

⏰ Poslední aktualizace: May 15, 2018 ⏰

Přidej si tento příběh do své knihovny, abys byl/a informován/a o nových kapitolách!

Y O U N GKde žijí příběhy. Začni objevovat