permulaan...

85 7 7
                                    

(Part 1)

Di pagi yang cerah terdengar burung berkicauan indah dengan sinaran matahari ....

"Ughhh" terdengar suara seseorang yang baru terjaga Dari mimpi indah nya "sulli ah cepat bangun kang kamu terlewat" kata puan choi kepada anak tunggal nya itu Sulli pon membuka matanya disertai sebuah senyuman yang cukup manis "baik omma" kata sulli dibalas senyuman dari ibunya sebelum puan choi keluar dari bilik sulli lalu menutup pintu ....

Sulli Pov

Hai Aku Choi Sulli Satu satu nya harapan keluarga aku ni yeah aku anak tunggal tak abang,kakak atau pon adik sebab mama aku memiliki ketumbuhan di rahim dia selepas berapa bulan aku dilahirkan sedih bukan? So aku je harapan terakhir diorang . Family aku biasa biasa je ayah aku berkerja sebagai kerani di syarikat Kim corp Ent Mak aku pulak surirumah sepenuh masa .. Ops ada lagi pasal aku korang tak tahu sebernanya aku ni type yang polos and sopan bukan nak banggakan diri sendiri but betul tapi tu dulu now aku jenis yang kasar and dingin lagi lagi depan lelaki "Smirk" BHAHA Tu lah kisah aku .. kata sulli lalu gelak tawar nya makin slow disertai muka murung...

Sulli POV End

Sulli mencapai tuala dipintu almarinya tapi sampai saja didepan pintu bilik mandi dia teringat orang yang buat dia benci lelaki and yang telah ubah diri sulli yang sekarang ingatan kejadian tu masih Segar diingatan Sulli .Sulli masuk ke dalam lalu memhetam pintu bilik air dengan penuh tenaga dia "Pakk" Puan choii yang dengar tu pon terkejut "yahh sulli pabo apa tu hetam hetam pintu ha kalau rosak macam mana ha?" Jerit puan choi ii disertai dengan gelengan kepala...

10 menit kemudian ...

Sulli pon turun dengan berpakaian sekolah "pagi appa omma " kata sulli "pagi" jawab mereka serentak sulli pon mengambil beberapa keping roti lalu memakan nya dengan senyap pagi tu tiada siapa pon memulakan perbualan kerana tuan & Puan Choi tahu apa yang difikirkan oleh tuan puteri tunggal mereka....

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Sulli pon sampai disekolahnya sulli bejalan di korido sekolahnya untuk terus menuju ke kelasnya lalu ada beberapa mata yang melihatnya dengan tatapan jijik ? Er... yeah sebab sekolah ni untuk orang kaya and ternama saja but sulli lain dari yang lain dia memiliki iQ yang tinggi tak kira lah dari segi akdemik sukan or kelab so yeah ramai tak suka sebab tu sulli tak ada kawan... ketika dalam perjalanan ke kelas sulli terdengar suara ..

"Er apa pegang pegang ni" kata budak perempuan tu ..

"Alah cik adik takkan nak pegang tangan pon kedekut "kata bambam disertai gelak tawar member Got7 yang lain..

"Tu dia Got7 buat onar lagi " Kata sulli dalam hati sulli pon cuba abaikn and terus kan perjalanan tetapi....

Ketika bambam cuba sentuh dada budak perempuan tu sulli terus tepis tangan bambam "oi kau pahal dah lah miskin pastu sekarang nak jadi hero pulak?" Kata bambam geram.... lalu sulli tarik budak perempuan tu bersembunyikan dibelakang nya

"Please hormat girl!!!" Kata sulli penuh tekanan and sulli pon belalu sambil bawa budak tu tiba tiba .....

"Sulli hati hati !!!" Jerit budak perempuan tu....

TBC

Uhuk apa akan terjadi dengan sulli? And siapa kah girl itu?? Ha tunggu chap nexttt tata ~~~∞








Can I Love You Again ?Where stories live. Discover now